Klopt Jalena we hebben een prachtige dochter En ik ben al 2 keer voor haar zwanger geweest Wat helaas niet goed is gegaan Dus het zwanger worden is me al 3 keer gelukt Maar ja je wordt wel onzeker hoor als je gewoon weet dat het goed zit, maar dat het niet lukt Vanaf vandaag ga ik extra op mijn eten letten Proberen minder stress te hebben, misschien dat het meewerkt
Ooievaar, dikke knuffel meid. Mandy gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je over een maandje of 8 mag gaan genieten van je kleintje. liefs pat
Mandy, proficiat! Jalena, hoe voel jij je? Ooievaar, balen voor je dat je toch echt ongi bent geworden. Nou, voel je geen zeur. Je weet dat je hier alles mag zeggen en dat we het allemaal begrijpen. Ik voel me op dit moment precies hetzelfde als jij. Ik ben dus in het ziekenhuis geweest en mijn baarmoederslijmvlies was weer dun. Dat is wel weer heel vreemd. Dus weer geen ongi deze maand. Het lijkt wel steeds slechter te gaan met mijn lichaam. Ik heb het echt helemaal gehad. ](*,) Om zeker te weten dat ik niet zwanger ben, testen het HCG in mijn bloed en daar krijg ik morgen de uitslag van. Ik heb zelf ook even getest en natuurlijk negatief! Dan kan ik morgen gewoon weer beginnen met spuiten... Ik ben blij dat we 12 november een evaluatie hebben met mijn eigen gynaecoloog. Ik zit met zoveel vragen en heb geen vertrouwen meer in deze behandeling. Waarom doet mijn lichaam zo raar? Zo kan ik toch nooit zwanger worden?
Mariel, wat een nare situatie toch. Niet makkelijk voor jullie! Maar goed dat jullie binnenkort die evaluatie hebben, wie weet stelt de gyn. wel weer heel wat anders voor. Ik hoop zooo voor je dat jullie ook eens goed nieuws krijgen! Enne, ik voel me prima hoor, alleen 's avonds doodmoe. Maar daar kan je gelukkig wat aan doen. 8-[
Wauw Mandy! Gefeliciteerd zeg! Ik ging speciaal vandaag even kijken hier of je al getest had en wat het reslutaat was Geniet je er lekker van?
genieten? nog niet helemaal, want heb 3 x een miskraam gehad met 6 weken.... 21 nov heb ik de eerste echo en ben dan 6w5dgn.. daarna hoop ik echt van alles te kunnen genieten! zelfs van 8 maand bedrust! ziek zijn! of andere extreme kwalen! jullie snappen me! xxx
IUI meiden: Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt. Ooievaar: 3e IUI, geen Puregon, IUI: 19 Okt., nod 2 Nov Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 23 okt, nod 5 nov. Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov. Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov. Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/b]
Gefliciteerd Jalena en Mandy met jullie zwangerschap en dat maar velen hier snel mogen volgen! Mandy, ik lees dat je in Deventer woont, ik heb daar ook gestudeerd en 10 jaar gewoont maar woon nu in Hengelo omdat mijn ware Jacob daar vandaan komt. Mag ik vragen waar je ongeveer woont? Ik heb aan de Sijzenbaan in het centrum gewoont. Heb daar nog veel vrienden wonen en ga aanstaande zaterdag ook naar een vriendin van mij in Deventer en dan gaan we lekker de koeg in, welke weten we nog niet. Morgenvroeg heb ik mijn 2e follikermeting voor de 1ste IUI omdat ze bij de eerste nog niet goed iets konden zien (was nog te klein). Veel liefs Nataly
Jalena en Mandy, van harte proficiat met jullie zwangerschap! Ik schrijf hier niet meer zoveel mee, maar lees nog wel trouw met jullie allemaal mee hoor. Al zullen jullie me niet kennen denk ik... Ooievaar en Mariel, wat ontzettend balen voor jullie dat het weer niet is gelukt. Ik hoop echt dat jullie direct ook eens geluk hebben! Succes! Rach, volgens mij moet jij nog een week tot je NOD. Spannend hoor! Hoe is je gevoel erbij? Succes iig. Ik ga voor je duimen! Josien, heb ook jouw verhaal gevolgd via hier en het mei topic. Ik vind het echt verschrikkleijk voor je en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden! Voor alle overige meiden wens ik dit uiteraard ook! Vanuit hier voor iedereen een dikke knuffel!
Jelena en Mandy: van harte gefelificiteerd \/ en sterkte met de eerste spannende maanden van de zwangerschap. Mandy: ik snap je terughoudendheid helemaal, het is moeilijk om je over te geven aan de blijdschap van de zwangerschap als je 1 of meerdere MK's hebt gehad. Hopelijk is het dit keer wel goed en kan je na die bevestigen wel de rust en het vertrouwen vinden om volop te genieten van je zwangerschap ! Bianca en Mariel: balen, weer die teleurstelling. Sterkte de volgende ronde! En je hoeft je echt niet altijd groot te houden, soms is alles even te zwaar en moeten de emoties eruit, dat lucht enorm op! We slepen elkaar er wel doorheen! Alle anderen: ook sterkte met de behandelingen en/of de wachtweken. groetjes, Pooltje
Hoi meiden, Ik kom me nu definitief aanmelden, vandaag HSG gehad en alles was goed! Over twee weken ongi door orgametril en dan weer spuiten, de komende weken ga ik met jullie meelezen en dan doe ik vanaf half november definitief met jullie mee. Ik zie veel zwangeren in dit topic, het geeft wel moed moet ik zeggen! Succes allemaal.
Dag meiden, Heb gister HSG gehad en alles was goed. Pijn was wel te doen maar ik was heel erg zenuwachtig omdat ik 2 uur heb zitten wachten... Er was bij de controle foto te zien dat er nog wat vloeistof was achtergebleven maar dit zou geen probleem zijn. Maar daarna. Wat een pijn, niet normaal. Ik kreeg buikkrampen en kon bijna niet meer lopen. Zolang ik geen koorts kreeg was er niets aan de hand. Ik lig nu nog steeds op bed. Moest vanochtend overgeven. Herkennen jullie dit? Of ben ik de enige die zo op die contrastvloeistof reageert?
mandy, dus toch: gefeliciteerd! wat goed om te horen, er zijn hier ook positieve verhalen. daar kan ik me aanvasthouden, hopen dat mijn (onze) tijd ook komt! Ooievaar. ik snap je frustratie heel goed. a.s. dinsdag, mijn nod, heb ik helemaal vrij gehouden. als ik ongie ben zit ik er ook helemaal doorheen. mariel, het is niet de eerste keer dat je je menstruatie overslaat he? wat vreemd! ik kan me voorstellen dat je hier écht van baalt, hier kan je niet van op aan draaimolen, wat leuk dat je meeleest! ik denk nog wel eens aan je, jij met je vage streepje elisa, er staat in het foldertje over het onderzoek (ik weet niet of jij die hebt gekregen) dat het inderdaad mogelijk is dat je tijdens en na het onderzoek last hebt van buikkrampen. tijdens het onderzoek had ik dat ook, daarna niet meer. maar het kan gewoon voorkomen. dat je ervan moest overgeven is ook niet vreemd. als ik ongesteld ben heb ik ook vaak zo'n pijn en dan moet ik ook overgeven. ik had ook tegen de zuster gezegd dat he best mogelijk is dat ik zou overgeven tijdens het onderzoek, ze zei toen dat dat mogelijk was, en ze had een bakje naast me neergezet. het word nu voor mij ook weer spannend. de daagjes duren niet zo lang. ik ga ervanuit dat ik ongesteld word dinsdag. er is nu alleen wel iets anders, als de andere maanden, namelijk dat ik een hele sterkte lichaamsgeur heb maar ik weet niet waar dat mee te maken kan hebben...? als ik zwanger ben weet ik waarvan het komt, als ik gewoon ongie word moet ik maar eens op de markt opzoek gaan naar hele goede deo's
Nou Rachel, laten we hopen dat het een zwangerschapskwaaltje is... Heel veel sterkte nog de komende dagen! Ik duim voor je.
Hoi meiden! Hier is weer heel wat afgeschreven zeg Heb het drie daagjes heel druk gehad op het werk waardoor ik hier niet zo actief kon zijn als anders... wat langs de andere kant wel fijn is want dan ben je er toch een beetje minder mee bezig Zit nu in de helft van de WW en begin me af te vragen of ik nu iets moet beginnen voelen. K voel me niet echt anders, alleen lijk ik de hele dag wat steekjes te hebben in mijn lies die uitstralen naar mijn benen wat een beetje een trekkerig gevoel geeft. Wss heeft het er niets mee te maken maar ja, je let op alles nu he! Rach, ik ruik niet anders dan normaal maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een symptoom is Mandy, trouwens nog een dikke proficiat! Ik duim dat het wondertje lekker blijft zitten waar ie nu zit en dat die daar de volgende 8 maanden niet uitkomt Draaimolen, nog eens gefeliciteerd met je 12 weken zwangerschap! Groetjes, Marisha
IUI meiden: Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt. Ooievaar: 3e IUI, geen Puregon, IUI: 19 Okt., nod 2 Nov Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 23 okt, nod 5 nov. Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov. Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov. Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/b]
ooievaar en mariel, een dikke knuffel voor jullie mandy, GEFELICITEERD en ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat en dat je met de echo een mooi kloppend hartje ziet. marisha, succes met de laatste ww. elisa en linda, gelukkig was de hsg goed, alleen jammer dat het zoveel pijn doet. jalena, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze GEFELICITEERD. nataly, ik hoop voor je dat er snel wat groeid. gister mijn iui gehad. dinsdag avond had ik heel veel eipijn mijn temp was woensdag ochtend 1 tiende gestegen. ik heb gister geen eipijn gehad dus we waren bang, dat mijn eitje al vertrokken was. maar volgens hun waren we nog mooi optijd, alles zag er bij mij goed uit en het zaad was weer super, 50 miljoen, waarvan 80 % goed was. mijn temp is vandaag hetzelfde als gister nu weer 2 weken wachten.
mariel, heb je het evaluatie gesprek tussen de behandelingen door ? ik dacht als je een gesprek krijgt dan stopt de hele iui en moet je een maand wachten , valt dus weer mee. johanna, ik spuit de pregnyl ook zelf, ik heb eerst in het ziekenhuis geoefend. het is wel eng, maar het doet geen pijn, je moet er even doorheen
IUI meiden: Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 30 okt. Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, Nod ?? Rach84: 3e IUI, Menopur en Pregnyl, IUI 23 okt, nod 5 nov. Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov. Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov. Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/b]