iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mooi mannetje annika.
    onze dochter iris is met 23 weken en 4 dagen geboren.
    rond die tijd worden er best nog wel veel kindertjes geboren :(

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik hoor het ook inderdaad steeds meer.

veel liefs Annika

3. ooh ik ben zoo verdrietig :( :(

ik kom net terug van de gyn en er zitten 5 hele grote cystes bij mijn eierstokken. 4 aan één kant en één aan de andere kant. dat komt van die hormonen spuiten. ik mag deze maand geen hormonen spuiten en ook niet zwanger raken.
    de gyn zag dat ik het heel zwaar had en ze zei: omdat de hormonen op jou zo'n uitwerking hebben is het sowieso goed om even een time out te nemen.
    ik heb de hele weg naar huis gehuild. ik weet niet eens wat cystes zijn.
    ik wilde ook nog vragen of ik op de lijst mag voor ivf maar dat ben ik helemaal vergeten.
    ik moet volgende week wel weer naar de gyn maar dan om naar die cystes te laten kijken.

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

jeetje rach wat erg voor je.
    hele dikke knuff

Veel liefs annika

5. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    rach, dikke knuf voor jou :( , wat balen :x

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh nee Rachel, eerst de teleurstelling van de mislukte poging en dan dit nieuws... kan me voorstellen dat je er echt niet goed van bent :cry:

Die cystes is de reden waarom ik (nog) geen hormonen krijg... het schijnt wel meer voor te komen maar heb geen idee wat het net is dus ik kan je daar niet mee helpen.

Pffff, het zit je toch echt niet mee... een dikke knuffel van hieruit en hoop dat de cystes snel verdwijnen!

7. Jalena

Jalena Actief lid

Feb 6, 2007
    109
    0
    0
    Ah nee Rachel, wat een ellende toch. Dit kan er ook nog wel bij. :cry: Dikke knuffel voor jou!

8. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Ik kom ook hier meeschrijven. Wij gaan deze maand met ons IUI poging beginnen. Bij mij groeien de eicellen niet goed. Gisteren ongesteld geworden dus moest vandaag bloedprikken en vanmiddag naar de gyn. en krijg dan Clomid mee voor 5 dagen...

@Rach84: Oei da's zeker niet leuk om te horen. Als je het zo graag wilt en je mag niet! Dan duurt het wachten nog langer!

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Rach meissie toch :( :( :(
    Ik heb ook een cyste aan de linkerkant
    Die is in maart dit jaar weggehaald
    Maar er zit nog steeds een stukje
    Het is niet ernstig, eerder vervelend voor het zwanger raken
    Ik geef je bij deze een hele dikke knuf meis... Huil het er maar ff uit hoor

10. jale welkom hier! ik heb je weblog een stukje gelezen. ik heb ook seroxat gebruikt (40 mg, 2 tabl) en ben af gaan bouwen toen we in de MMM terecht kwamen. de gyn vertelde mij dat een half tabletje niet erg is, maar ik ben sinds de zomervakantie helemaal seroxat-vrij. iets om heel erg trots op te zijn natuurlijk, want vaak is er heel wat aan vooraf gegaan! ik wens jou ook sterkte met afbouwen!
    liefs rachel

11. dank je wel lieve bianca!
    hoe bedoel je vervelend voor het zwanger raken? 5 is wel erg veel of niet? mag ik deze maand nu absoluut niet zwanger raken? mogen we wel onveilig vrijen? (alsof ik nu opeens wel op een natuurlijke wijze zwanger zou kunnen raken....) hoe komt het dat er bij jou nog een stukje zit? en hoe halen ze dat weg? sorry even heel veel vragen.
    ik heb al zoveel gehuild, nu gaat het weer iets beter. ik móet het gewoon naast me neerleggen.

12. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

hoe is het hier?

@rach84, vervelend meis! jeetje zeg!

Hoop zo voor jullie allemaal dat zo snel mogelijk goed komt en dat het wil lukken!

liefs mandy

13. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Lieve Rachel, wat vind ik dit erg voor je. :(
    Inderdaad, je moet deze dagen wel erg veel teleurstellingen verwerken.
    Wat het inhoudt om cystes te hebben, weet ik ook niet. En wat het precies zijn? Heb je al wat gegoogled?
    Ik weet wel hoe het is om een maand niets te mogen en kunnen doen. Dat is echt heel erg... Ik was er ook helemaal kapot van. Huilen is niet erg, dan gooi je alles er uit. Dus doe dat maar lekker, meid.
    Ik wens je alle sterkte toe en hou je taai!

Annika, ik heb op de site van Youri gekeken. Wat een mooi mannetje!
    Jullie hebben ook al heel wat moeten verwerken en nu nog. Heel veel sterkte.

Jale, welkom hier! Laten we hopen dat je snel zwanger bent.

Ooievaar, al nieuws uit het ziekenhuis?

Aly, hoe gaat het eigenlijk met jou? Hoe lang nog wachten?

Hier gaat het goed. Ik leef nu toe naar 12 november, de evaluatie met de gynaecoloog. We hopen dan meer duidelijkheid te krijgen over wat we nu gaan doen.

14. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    mariel, volgende week woensdag is mijn nod, we zien wel wat er dan gaat komen.

gelukkig gaat het ook weer beter met jou, nog een weekje wachten en dan heb je je gesprek ;)

15. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik kom net uit het ziekenhuis en rechts is niks meer te zien en links is mijn eitje gegroeid van 11 naar 14 mm maar daar heb ik niks aan want mijn linkereileider zit dicht. Had de afspraak tijdens het zwangerschapsspreekuur en zat dus tussen allemaal zwangere dames! Kan er ook nog wel bij.

Nu moet ik woensdag weer komen omdat ik en ook de gynaecoloog misschien denken dat er al wel een eisprong is geweest rechts maar met een te klein eitje gezien mijn vruchtbare slijm en positieve ovulatietest afgelopen weekend.

Mocht hij woensdag nog twijfels hebben dan krijg ik een hormoonbloed onderzoek om te kijken of ik inderdaad een eisprong heb gehad met een te klein eitje en dan zien we wel verder.

Wat een gedoe allemaal en ik weet nu nog niks. Volgens mij gaat mijn eerste IUI gewoon niet door!

Veel liefs
    Nataly

16. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Nou Rachel en Marisha, we zitten in hetzelfde schuitje... Hier is de IUI ook al niet aangeslagen...
    Snap het niet, 10 dagen na de IUI kun je toch niet al roze hebben? Dan komt mijn ongie eraan, duurt nog twee dagen en dan woensdag is het er, ik kan mijn klok er op gelijk zetten...

Heel veel lieve knuffels voor jullie en een extra voor jou Rachel!

17. dat is lief van je! dank je wel :)

deze maand ging het dus niet echt goed, maar ik had 12 dagen na IUI al een beetje rood. dus tja, het kan dus wel!
    echt heel jammer marieke..!

18. IUI meiden:

Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, Nod ??
    Rach84: na 3 keer IUI, time out ivm cystes :cry:
    Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov.
    Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov.
    Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov.
    Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov.
    Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov.
    Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov.
    Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen.
    Mariel77: 6e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 2 dec.
    Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen.

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

19. Johanna24

Johanna24 Lid

Sep 30, 2007
    41
    0
    0
    Rach wat baalen. Ik kan me indenken dat je er even doorheen zit.

Ooievaar en Marisha, veel sterkte met de volgende ronde MMM.

Annika, wat een mooi mannetje. Heel veel sterkte.

Liefs
    Johanna

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nou meiden, gaat niet goed deze maand...
    Nataly, vreemd van je eitje en ook erg balen! :( Laat ze dat maar goed onderzoeken, want het is raar als zo'n klein eitje al springt.
    Heel veel sterkte!
    En Marieke, jij ook al. Nee, hè? :( Wat vreselijk balen. En die eerste IUI is de grootste tegenvaller...
    Heel veel sterkte!

Johanna, hoe is het met jou?

Rach, hoe gaat het?

Share This Page