iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Mooi nieuws Josien! Hééél veel succes met de nieuwe poging. Dat het maar gauw weer raak mag zijn!

2. WOOHOO josien :D wat fijn! ik kan me heel goed voorstellen dat je heel blij bent! nu mag je eindelijk weer ergens aan werken!
    maar heb je veel last van de menstruatie of valt t mee?

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    IUI meiden:

Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, Nod ??
    Rach84: na 3 keer IUI, time out ivm cystes :cry:
    Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov.
    Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov.
    Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov.
    Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov.
    Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov.
    Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov.
    Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen.
    Mariel77: 6e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 2 dec.
    Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen.
    Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec.

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Thanks meiden!

Nou, ik heb wel last van de ongesteldheid ja. Het is allemaal niet niks voor mijn baarmoedertje... al die ellende van de afgelopen weken. Die heeft toch een flinke optater gehad. Hier hadden ze me in het ziekenhuis ook al voor gewaarschuwd. Dus ik mocht pilletjes nemen als het echt niet gaat. Maar vooralsnog hou ik het aardig vol. Ik wacht het rustig af ;). Ben nu zo happy dat het voelt alsof ik de hele wereld aan kan!

Liefs,
    Josien

5. otter 68

otter 68 Lid

7 sep 2007
    11
    0
    0
    hallo allemaal,
    Een tijdje terug heb ik ook al eens hier geschreven maar meestal lees ik met iedereen mee.Eindelijk goed nieuws te melden ,want ik ben zwanger na onze 5e iui , ik kan het nog niet geloven want ik heb vanmorgen getest en kijk nog verdwaasd naar de test.Donderdag was de eigenlijke dag dat ik mag testen maar ik ben telkens na de inseminatie na 12 dagen ongesteld geworden en gisteren dus niet.Klinkt nog erg onwerkelijk maar is wel een opsteker voor iedereen die in afwachting blijft.Ik had de moed ook al bijna opgegeven en dan toch nog gelukt.Dus allemaal moed houden hoor, ik hou jullie op de hoogte. veel liefs van mij

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Otter,

Wat een goed bericht! Het werd tijd voor wat goede berichten in dit topic! Hartelijk gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van...

Groetjes,
    Josien

7. otter 68

otter 68 Lid

7 sep 2007
    11
    0
    0
    lieve josien,
    Bedankt voor je berichtje, hoop voor jullie dat het straks ook zo ver mag zijn , als ik het goed heb gaan jullie nu voor de 3e iui?
    liefs otter

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Otter,

Ja, wij gaan nu voor de derde IUI, de 1e na mijn BBZ. Ik ben helemaal blij dat we er weer voor kunnen gaan!

Groetjes,
    Josien

9. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Jale, ik duim voor je! We gaan voor de IUI deze maand!

Rach, hoe gaat het nu?
    Bij mij prikken ze ook vaak bloed. Soms om te kijken of het klopt wat ze zien op de echo. Als er iets groeit dat de hormoonwaardes ook toenemen. Of als er niets groeit dat de hormoonwaardes laag zijn.

Josien, wat goed! Je mag weer beginnen! :thumup: Heel veel succes, meid. Fijn ook dat je cyclus weer vanzelf op gang is gekomen. Dat geeft vertrouwen.

Otter, ja ik ken je nog wel. Van harte proficiat! :)
    Geniet ervan!

10. het gaat goed, ik voel niet echt meer wat, maar doe wel een beetje rustig aan. ik heb de afgelope nachten 11 uur per nacht geslapen, en overdag nog moe. :rolleyes:

11. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Och meisje toch!
    Heb je dan ook echt lichamelijke klachten van de cystes? Rust maar lekker uit, je zult het nodig hebben.
    Maar hoe gaat het psychisch? Heb je het al een beetje kunnen accepteren?

12. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, Nod ??
    Rach84: na 3 keer IUI, time out ivm cystes :cry:
    Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov.
    Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov.
    Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov.
    Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov.
    Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov.
    Pooltje: 1 IUI, eigen cyclus, 1e FM 5 nov., nod 21 nov.
    Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen.
    Mariel77: 6e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 2 dec.
    Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen.
    Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec.
    Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
    [/quote][/b]

13. ik weet niet of dat van de cystes komt (denk het niet) ik ben gewoon erg moe de hele tijd :(
    ja ik moet het wel accepteren! maar als ik er bij na ga denken dat ik deze maand (misschien wel maanden) echt geen kans heb, word ik heel verdrietig. jij kent dat gevoel natuurlijk (van vorige maand). het enige wat ik hoop is dat ze volgende week geslonken zijn, en dat ik heel misschien toch 2 dagen voor mijn eisprong zaad ingebracht mag krijgen (zonder pregnyl), zodat ik toch nog een kansje maak. want ik vind het helemaal niks zo. ik heb gelezen dat je wel zwanger mag worden/zijn als je cystes hebt. en ik denk dat die van mij echt duidelijk door de hormonen komen, ze misschien ook weer snel(ler) weggaan omdat ik nu niks spuit.
    maar hoe gaat het met jou ;) denk je nog over a.s. zondag?

14. otter 68

otter 68 Lid

7 sep 2007
    11
    0
    0
    hoi rach,
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt.Ik heb zelf ook een keer een cyste gehad ,en moest toen ook een maand overslaan met iui.Zeker als je hormonen zou gaan spuiten zouden je eitjes gaan groeien en omdat je cystes er ook zitten is er eigenlijk niet genoeg ruimte voor allebei, vandaar dat ze je ook adviseren om over te slaan.Het zijn een soort bolletjes met vocht en die gaan vanzelf weer weg, maar je hebt er wel veel zitten .Een maand rust kan ook goed voor je zijn .Je lichaam kan zich weer goed herstellen en voor je zelf is het ook goed om tot rust te komen.Het is niet niks wat er elke maand gebeurt in je lijf.
    Sterkte ermee, groetjes otter

15. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Rachel, ik begrijp je gevoel. Het is inderdaad erg verdrietig. :cry:
    Ik hoop voor je dat je toch een kans maakt deze maand en dat de cystes dus vanzelf snel gaan slinken. Ik duim voor je! Het scheelt misschien dat je wel een cyclus van jezelf hebt. We hopen het maar. En anders gaan we er de volgende maand weer voor! Ja ik weet het, zo voelt het nu niet...het is dan een verloren maand... Maar hoop houden, meis!
    Met mij gaat het goed. ik denk niet meer zo heel veel aan zondag, omdat ik me beter voel. We zien het weekend wel wat we doen en hoe ik me voel. Maar toch bedankt voor het vragen. Dat je daar nog aan denkt...
    Heel veel sterkte!

16. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoi allemaal.

Niet fijn voor jullie,maar wel fijn voor mij dat er meerdere meiden bezig zijn met iui.Wij zijn inmiddels 2 jaar bezig voor een 2e kindje en met de 4e iui.
    Vanmorgen was er een follikel van21 mm en heb meteen een pregnylspuit gehad.Morgenmiddag heb ik de iui.
    Ik hbe niet veel hoop via iui.Ook omdat het ziekenhuis bijna niet goed controleert, heb altijd het gevoel dat ze maar wat aanklooien, maar goed.
    Vanaf morgen weer 2 weken in de wacht, dat is altijd het vervelendste vind ik.En dan weten we meer.

Had met deze iui eerst 5 follikles daarna nog maar 1, maar heb nu wel al 2 dagen buikpijn.Ach tis voor een goed doel.
    Ik ben van plan hier lekker veel mee te komen kletsen.Samen staan we sterker toch?

Groetjes Diana

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Diana, welkom hier!
    Inderdaad, het is heel fijn om hier op dit forum met elkaar te kletsen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en hebben veel aan elkaar.
    Vervelend dat je zo weinig vertrouwen hebt in je ziekenhuis.
    Laten we hopen dat je snel zwanger bent!
    Succes met de komende IUI en sterkte in de wachtweken.

Renate, ik zie op het lijstje dat jij ook nieuw bent. Ook welkom, helaas.
    Laten we hopen dat jij ook snel zwanger bent.
    Heel veel succes!

18. diana, welkom hier, gezellig dat je van plan ben veel mee te komen praten.
    je verteld dat je niet zo veel vertrouwen in je ziekenhuis hebt, nou hoop ik niet dat je in hetzelfde zh als ik zit :rolleyes:

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    haha kan maar zo.Woon je ook in het oosten des lands?haha

Bedankt voor de welkomswoorden.

20. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik zal me hier bij het iui topic ook maar even aanmelden.

Wij zijn ook al enige tijd bezig om zwanger te raken, dit wil helaas niet lukken.

Wij hebben vandaag de eerste follikel meting gehad, voor de eerste iui. Volgende week moet ik weer terug komen voor een tweede meting.

Heb ook een recept gekregen voor pregnyl, verder doen we de iui in de eigen cyclus!

Iedereen succes met iui

Deel Deze Pagina