Vanmiddag bij de gyn. was alles goed gelukkig en moet ik vanaf vandaag met Clomid (2x 50mg) beginnen voor 5 dagen. Nu is het dus afwachten wat het gaat doen en of m'n baarmoederslijmvlies net als de vorige keer weer zo dun wordt of niet..... Ik hoop natuurlijk van niet.....
Wat kan je veel berichten missen zeg als je 1,5 dag niet online gaat op dit forum . Helaas veel minder prettige berichten . Rachel: heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen en wie weet zorgt deze plotselinge rust wel voor een mooi wondertje op korte termijn. Hou vol he! Annika: jij ook heel veel succes, jullie hebben flink wat te verduren gehad en kan me voorstellen dat het mooi maar ook heel emotioneel is om weer opnieuw te beginnen met IUI. Voor alle nieuwe meiden: welkom hier, klets lekker mee, lucht je hart en stel alle vragen die je op je hart heb. We leven allemaal met de ups en downs en slepen mekaar er wel doorheen! Last but not least, voor alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd ! Update van mijn 1e IUI cyclus: afgelopen maandag de 1e FM gehad, ik had twee eitjes die goed gegroeid waren (19 en 16 mm) en kon dus gelijk de afspraak maken voor de 1e inseminatie, die is morgenvroeg, spannend dus. Ik heb maandagavond ook mijn eerste Pregnyl spuit gezet (zelf gedaan), dat was wel even gek, maar ik denk als je het 1x gedaan hebt dat het daarna gewoner wordt. groetjes allemaal, Pooltje
Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, Nod ?? Rach84: na 3 keer IUI, time out ivm cystes Pat 2e IUI, Puregon, Ovitrelle en Progestan, IUI 24 okt, nod 8 nov. Marisha: 1e IUI in eigen cyclus, Pregnyl, nod 8 nov. Marieke21 1e IUI, Clomid 100mg, nod 11 nov. Aly: 2e IUI, eigen cyclus, nod 14 nov. Johanna24: 2e IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 15 nov. Pooltje: 1e IUI 7 nov, eigen cyclus met Pregnyl, nod 20 nov. Manonie: na 3e IUI, nu een maandje rust Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen. Mariel77: 6e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 2 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hoi meiden, het zit ons allemaal niet mee deze maand. op een paar positieve berichten na. rachel meis, ik denk aan je. heel veel sterkte. probeer leuke dingen te gaan doen. onze tijd komt vast nog een keer. nataly om nog even terug te komen op je vraag over dat m'n eitje 11 mm bleef. heel raar want had wel een positieve ovulatietest. 15 november moet ik weer terug komen. ik heb waarschijnlijk te weinig eiblaasje. en krijg dus waarschijnlijk ivf. marisha ook jij helaas deze maand toch? nog 2 daagjes wachten dan weet je het zeker. knuffel en sterkte ook voor de andere meiden hier. liefs lisa.
ik zit morgen - de dag van de IUI - op cyclusdag 12, een korte cyclus dus. Van de ene kant prettig een korte cyclus want als de weer eens zijn aangebroken volgt er snel weer een nieuwe kans. Van de andere kant merk ik dat ik door die korte cyclus nauwelijks momenten heb waarop ik niet met zwanger worden bezig ben... De tijd van de dag na ongesteldheid tot vlak voor de eisprong is voor mij toch wel duidelijk de meest ontspannende tijd.
Hoi meiden! Ben een paar dagen niet meer zo actief geweest in dit topic maar heb wel met jullie meegelezen hoor! Aan alle nieuwkomers, heel veel succes met jullie eerste (of volgende) ronde! Pooltje, wat leuk dat die eerste IUI nu een feit is! Ik duim alvast voor je morgen! En daarna die vreselijke ww! Lisa, toch wel heel vreemd hoor wat er bij jou gebeurde... ik hoop dat 15 november wat meer duidelijkheid brengt. En of het nu via IUI of IVF is... jullie wondertje komt ook nog! Hier is het heel vreemd. Dacht zondag dat het game over ging zijn omdat ik na de grote boodschap een beetje heel licht rozig slijm had dat gevolgd werd door heel licht (geen inlegkruisje nodig) bruin/beige verlies. Maandagvoormiddag wat het gedaan en sindsdien geen bruinverlies meer te zien... maar begin wel allerlei symptomen te krijgen. Mss wil ik het te graag en heb ik het daardoor! Iig start bij mij altijd tussen de 3 à 5 dagen voor NOD het bruinverlies (donderbruin/zwartachtig) en nu heb ik helemaal niets dus dat kan je al niet faken he! Vrijdag NOD en donderdag krijg ik bloedproef dus dat geeft al uitsluitsel maar morgen wordt nog echt een hel hoor! Liefs, Marisha
wat lief wat je schrijft lisa! (ik zou graag een keer een fototje van je zien, msischien per pb) je leeft zo mee, echt mooi aan jou. je schtijft dat jullie waarschijnlijk voor ivf gaan. ik ben ook bang dat dit voor ons uitkomt want mijn man heeft al een zoontje en die is ook dmv icsi bevrucht. dus ja ook niet echt leuk he ik hoop dat mijn lichaam deze maand echt tot rust kan komen, en ik ook, de hormonen sloegen aan op mijn lichaam en psyche als een tierelier! nu kan ik echt even tot rust komen. maar ik zit steeds te denken: als ik nu zwanger raak dan krijgen we in juli een kindje... en dan plan ik een beetje... (zomervakanties kan je nu al boeken bijv.) nouja, nu even helemaal rusten. maar stiekem hopen dat ze in het zh toch willen insemineren in mijn eigen cyclus. liefs!
Rachel, Ik hoop dat het maandje zonder hormonen je lichaam goed doet... mss heb je dat af en toe gewoon eens nodig, zo zonder hormonen want echt goed kan dat voor je lichaam toch niet zijn! Wel fijn als je deze ronde toch nog inseminatie zou kunnen hebben die wordt ingepland in je eigen cyclus... zo is deze ronde toch niet helemaal verloren... Liefs, Marisha
Pooltje, ik heb eigenlijk altijd een korte cycles (iui nu 2 x op dag 14 en m'n cycles is tussen de 24 en 28 dagen). Ik merk dat ik er erg druk mee ben van dag 8 (ca. 1e fm) tot dag 16 (met op dag 14 iui), daarna probeer ik het van me af te zetten en alleen op te letten om een beetje gezond te doen (geen alcohol enzo). Dat helpt wel bij mijn gevoel van rust. Overigens heb ik nu (dag 20) nog steeds een knoop in m'n maag (baarmoeder eigenlijk). Weet niet wat ik ervan moet denken......... (beetje hoop, maar het kan ook tussen m'n oren zitten natuurlijk). Iedereen veel succes en sterkte
marisha, spannend, ik hoop voor je dat het positief is dat je geen bruin verlies hebt. otter,GEFELICITEERD en geniet van je zwangerscap. diana en renata welkom hier. rach, dat zou mooi zijn als ze iui doen met je eigen cyclus, wanneer moet je weer naar de gyn ?
hoi hoi. Was ik ook weer even Pooltje heel erg bedankt. Rach ik ben ook onder behandeling in Utrecht. Welk ziekenhuis zit jij? Veel liefs Annika
Goeiemorgen meiden Ik mag zo weer voor een FM Echo Hoop zo dat ik vandaag ook al Pregnyl mag prikken En vrijdag IUI Dan zijn mijn mannetje en ik 5 jaar samen Zou wel heel bijzonder zijn!
nee dat denk ik niet. tenminste in de 2 (wacht)weken dat ik niet naar het ziekenhuis ben gegaan zijn die cysten gegroeid dus misschien komt het juist wel door de pregnyl? ik weet niet.. maar gewoon inseminatie zou ik ook al blij mee zijn hoor oh 5 jaar samn gefeliciteerd! dat zou een mooi geschenk zijn he bianca? ik gun het jullie echt, héél veel succes! liefs rachel