iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jannes, spannend twee eitjes, succes met de fm morgen en ik duim dat het baarmoederslijmvlies lekker aandikt.

2. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    rach, ik kan het volgende week vrijdag wel eens vragen, want ik heb dan een leuke gyn. :D
    kan ze gelijk naar mijn kaartje kijken, want nu waren ze volgens mij een dag te laat. :(

3. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Hoe dik het nu was weet ik niet precies maar nog onder de 6mm iig. Ik hoop dat het morgen bij de nieuwe fm wat dikker is geworden... :D

4. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Dat heeft iemand die ik ken ook, een te harde schil ... die heeft nu een zoontje na IVF gekregen. Zij hebben IUI overgeslagen omdat het zaad er echt niet zelf doorheen kon. Als je er zo over nadenkt, is het echt een ei he... harde schil, de vorm... grappig :D

5. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jannes, hoe wisten ze dan dat het eitje te hard was ?

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O ff heel goed nadenken.... zij waren ook al tijdje bezig en het lukte maar niet. Uit onderzoeken bleek op het eerste oog niets aan de hand te zijn (goed zaad en eisprong), maar bij nader onderzoek bleek haar eischaal te hard te zijn.

Maar ik weet niet meer waarom of hoe ze dat onderzocht hebben. Weet wel dat ze geen IUI gehad heeft en dus meteen wisten dat ze naar IVF moesten door deze reden.

Tis helaas niet iemand die ik dagelijks spreek en ben niet zo close dat ik alleen kan bellen om te vragen hoe het ook alweer zat, anders had ik het graag voor je gedaan.

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    moet dan icsi geweest zijn denk ik, want bij ivf moet het zaadje het alsnog zelf doen zeg maar.

8. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jannes, oke is goed ik vraag het volgende week wel aan de gyn ;)

9. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O echt? Weet toch echt zeker dat ze IVF zei en ook harde eicelwand... raar! Heb dat onthouden omdat ik er nog nooit van had gehoord. Misschien heeft ze het zo genoemd omdat niet iedereen weet wat ICSI is en IVF over het algemeen wel bekend is. Maar maakt ook niet uit... IUI kon in ieder geval niet in hun geval door haar eicelwand

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    misschien zei ze ivf-icsi zo word het weleens genoemd.
    Bij ivf moeten de zaadjes zelf nog zwemmen en doorboren, dat zou dan ook niet lukken.

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nee dan zal het idd niet puur IVF geweest zijn. Leuk dat jij dat allemaal weet!

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) we stonden zelf dicht bij ivf, dus heb er wel het een en ander over gelezen.
    gelukkig met IUI nog gelukt!

13. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Aly, wat vreselijk balen dat je ongi toch nog is doorgezet. :cry: Je zag het al wel aankomen... Maar dan is het nog moeilijk.
    Heel veel sterkte!

Jale en Jannes, hopelijk is jullie baarmoederslijmvlies straks wel goed dik! [-o<

Johanna en Annelies, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je? Het wordt nu erg spannend...

Rach, hoe gaat het met jou? Heb je nog last van je buik en wanneer moet je weer op controle?

14. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Hoi

Ik heb vandaag de tweede follikel meting gehad. Ze waren nog aan de kleine kant dus moet maandag weer terug.
    De grootste die er zat was ongeveer 10,5 mm, er waren gelukkig wel genoeg eitjes te zien, volgende week zal ik dan denk ik de iui krijgen, moet dan ook de prenyl spuit geloof ik!

Erg spannend weer!

Dit is m`n eerste iui, is dus allemaal helemaal nieuw voor ons!

15. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Renate, het is inderdaad spannend!
    Maar het klinkt allemaal erg goed.

Heel veel succes met je eerste IUI! En dat je maar snel zwanger mag zijn.

16. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

hoessie hier?
    Dames op de wachtbank; houdt moed!

alle andere dames; ERG veel suc6 gewenst!

liefs mandy

17. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    Hallo allemaal,

weet nog niet goed hoe het werkt hier, zit er nu voor het eerst op maar ben net als jullie ook met iui bezig, dit is de 2e poging, eerste mislukt dus. Doe het met eigen cyclus en pregnyl, zit nu in de tweede wachtweek...blehhh duurt dat lang he!

18. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Welkom hier, Smetsers!
    Jammer dat je eerste IUI poging mislukt is. :( En nu zit je in de vervelende wachtweken... Heel veel sterkte nog met wachten en we hopen op een mooi resultaat.
    Succes!

19. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

laat je niet klein krijgen! OOk voor jullie is er een wonder weggelegd!
    Mijn wondertje is onderweg na 10 xIUI!

veel s6

liefs mandy

20. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Mocht jij 10x IUI Mandy? Wat mooi dat het raak was! Bij ons doen ze maar maximaal 6x...

Share This Page