Ja het is zeker veel wat we te vieren hebben rach We hebben zondag ook nog eens Sint Maarten gedaan En gisteren op school uitgedeeld Ze zit inderdaad op de Peuterspeelzaal 2 halve dagen. Ze willen dat je 3 halve dagen doet, maar ik vind 2 meer als genoeg. Ze zit vanaf volgende week ook 2 hele dagen bij mijn moeder, dus dan hebben we ook wat tijd samen.. Want ik merk dat ze dat heel hard nodig heeft Maar ik vind het wel balen voor julie dat je 2 maanden moet wachten Pffff als je zo graag wil dan zijn die 2 maanden erg lang Misschien is het ook wel eens goed en wordt je toch spontaan zwanger meis. Hou je eitje dus inderdaad maar goed in de gaten Met mij gaat het aardig, maar nog steeds af en toe die buikpijn En ik heb sinds 3 dagen enorme waterige afscheiding. Vandaag zit ik op dag 19 en het is morgen alweer een week geleden dat ik IUI heb gehad. Normaal heb ik rond dag 19 mijn eisprong en ik heb dan ook steeds in mijn hoofd dat ik nu gewoon mijn eisprong heb Maar ik weet niet of dat kan... Mijn liezen doen nu al de hele dag zeer Zeurend gevoel Ga toch voor de zekerheid maar eens ff klussen vanavond
IUI meiden: Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, IUI 9-11, Nod 23-11 Rach84: na 3 keer IUI, time out nov. ivm cystes Pooltje: 1e IUI 7 nov, eigen cyclus met Pregnyl, nod 20 nov. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 2 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Marieke21 2e IUI Clomid 100 mg, NOD 3 dec 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 16 Nov, nod 5 Dec. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI ?? Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting Diana26: 4e IUI, 7/11--21/11NOD Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
ik werk in een peuterspeelzaal en die kinderen komen wel 2 ochtenden. is heel leuk, vandaar dat ik het vroeg! wat naar joh van die buikpijn en liezepijn... je weet maar nooit he..! gaan jullie nog maar even voor de zekerheid klussen ja! dat gaan wij ook doen! annelies hoe is het met jou?
De bloed uitslagen van gisteren waren goed en moest vanmorgen weer terug komen bij de gyn. De eitjes waren nog niet gesprongen gelukkig en mn baarmoederslijmvlies was nu wel 6 mm! Morgenochten vroeg weer terug komen voor een fm en dan ook diezelfde dag de Pregnyl spuit en dan maandag de IUI!
@Jale: spannend! Wij lopen een beetje gelijk op. Ik heb gisteren Pregnyl gehad (stelde niets voor) en morgen IUI. @Esmeralda: je had het eigenlijk al verwacht, maar toch jammer! @Rachel: lijkt me nou echt een leuke baan! Volgens mijn schoonmoeder had ik dat moeten gaan doen. Ben altijd met neefjes/nichtjes aan het spelen/knutselen/zingen/dansen/etc... Wat ik nu doe lijkt er niet op! ha ha... @Ooievaar: wat een drukte gehad. Wel gezellig hoor! En voor de zekerheid maar klussen. Kan nooit kwaad Gisteren dus mijn Pregnyl gehaald en nou dacht ik vannacht een eisprong gevoel te hebben. Lijkt me sterk (was gisteren 18mm), maar zou dat kunnen of zorgt Pregnyl ervoor dat het echt pas zo'n 36 uur later plaatsvindt? Zou nl. wel heel lullig zijn! Liefs - Jannes!
Net dit gevonden op Wikipedia: Als de grootste follikel ongeveer een diameter van 17-20 mm bereikt heeft zal de hypofyse piekgewijs luteiniserend hormoon (LH) produceren, waarna de follikel ongeveer 36 tot 48 uur zal springen. Dus als mijn eicel woensdagochtend 16 was en dan bijv. in de avond 17mm dan kan het best dat LH is aangemaakt en ik dus vannacht (vroeg in de ochtend) mijn eisprong heb gehad! O hoop het echt niet [-o<
Ooievaar, nog proficiat met je dochter! Annelies, heb ik het goed gezien? Is het weer niet gelukt? Heel veel sterkte. Jale, ik heb je een pb-tje teruggestuurd. We lopen inderdaad gelijk op! Jouw baarmoederslijmvlies is mooi dik. Van mij niet, helaas. Vanmorgen nog maar 4,5 mm... Esmeralda, hè wat balen! Had je toch nog een beetje hoop? heel veel sterkte. Jale, ik hoop het niet voor je. [-o< Maar hoe dat precies zit of je eitje ook eerder kan springen, weet ik niet. Daar is het bij dit topic al wel eens vaker overgegaan. Misschien moet je het even nazoeken. En anders aan je arts vragen. Heel veel succes morgen met je IUI! Mijn eitje was vanmorgen 17 mm. Morgen nog een keer terug en dan waarschijnlijk maandag de IUI. Maar mijn slijm moet nog wel wat dikker worden...
@Mariel, ik las net ergens dat je eitje over het algemeen pas springt tussen 20mm en 24mm. Nou maar hopen dat dat bij mij ook zo is. Ga thuis voor de zekerheid een ovutest doen. Als hij niet heel positief is en er morgen geen ei meer te zien is, weet ik dat hij bij mij dus eerder is gesprongen. Weet ik dat voor de volgende ronde. En komt goed met je slijmvlies. Bij mij was hij woensdag 4 en donderdag al 7. Kan dus snel gaan.
Ja Jannes, dat heb ik ook gehoord over het springen van je eitje. Dan zit je dus goed met je IUI morgen en je pregnyl! Laten we dat dan hopen voor je! En ik hoop dat ook weer van mijn baarmoederslijmvlies... Geeft wel hoop dat het ineens zo snel kan gaan. Succes met je ovutest en je IUI! Trouwens, sorry Josien, was je helemaal vergeten... Heel veel succes! Het gaat in ieder geval de goede kant op. Er groeit wat en er zit een IUI aan te komen!
heb je nog gevraagd hoe het kan dat je een paar dagen na je nod pas ongesteld ben geworden? ben je trouwens wel ongesteld (omdat je naar het zh moest?)
Mijn baarmoederslijmvlies is nog vrij dik, dus nee ik heb ws geen menstruatie gehad. Ze hebben dus wel een fm gedaan en een urinetest, daaruit bleek ik niet zwanger. Ik mag nu weer aan de clomid beginnen. Ze kunnen mij geen duidelijke reden geven. Volgende week ga ik dus weer terug en dan vraag ik hoe of wat nu verder. Weer IUI? We zullen wel zien.
Wat balen, Esmeralda. Maar als je baarmoederslijmvlies nog vrij dik is, wekken ze dan geen ongi op? Ik heb ook een keer een ongi overgeslagen. Maar omdat mijn baarmoederslijmvlies dun was, konden ze ook niets onttrekken. Anders hadden ze dat gedaan. Ik ben toen ook gewoon weer begonnen met hormonen, toen was bevestigd dat ik niet zwanger was. Vervelend zo, hè, als je lichaam niet doet wat het hoort te doen? Heel veel sterkte, meid.
Esmeralda, wat jammer.... nu maar hopen dat je snel weer met de hormonen mag beginnen... Marielle, 't is nog geen maandag he, dus misschien groeit je baarmoederslijmvlies nog wel! We gaan er iig voor duimen! Jannes, ik heb ook al een keer een pregnylspuit gehad, en weet dus een beetje wat ik kan verwachten. Het is m'n eerste IUI, eerder dit jaar heb ik wel al een keer 5 dagen 50 mg Clomid geslikt een een pregnylspuit gehad om het daarna zelf te proberen.
Ik ben vandaag alweer met de clomid begonnen. Urinetest bewees dat ik niet zwanger ben. Misschien wel geweest, maar goed. Nieuwe ronde dus weer.
Hier ook teleurstellend nieuws...De gyn vond het baarmoederslijmvlies toch nog te dun voor IUI deze maand. Moet morgen wel de Pregnylspuit laten zetten en dan zelf proberen. Wanneer ik weer ongi wordt dan beginnen we met andere medicijnen? Weet iemand welke medicijnen die waarschijnlijk zullen worden?
Jale dan wordt het waarschijnlijk puregon, daar word je baarmoederslijmvlies echt dikker van dan met clomid.
Jale, ik heb je een pb-tje teruggestuurd. Wat vreselijk balen voor je. Tegen mij zeiden ze dat Menopur het beste is als je baarmoederslijmvlies dun is. Dat spuit ik dus al. Hopelijk is het niet meer nodig. Heel veel succes! Ik heb maandag mijn IUI. Mijn eitje was nu 19 mm. Het baarmoederslijmvlies was ook vrij dun. (bijna 6 mm) Maar ik hoefde me daar geen zorgen om te maken. Het was niet zorgwekkend dun en het kan nog dikker worden tot maandag. Dat hopen we dan maar! Dus vanavond Pregnyl. Hoe is het met de anderen? Ooievaar? Pooltje?