IUI meiden: Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, IUI 9-11, Nod 23-11 Rach84: na 3 keer IUI, time out nov. ivm cystes Pooltje: 1e IUI 7 nov, eigen cyclus met Pregnyl, nod 20 nov. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Jale: 1e IUI, Clomid, na komende NOD beginnen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Marieke21 2e IUI Clomid 100 mg, NOD 3 dec 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 16 Nov, nod 5 Dec. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI ?? Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting Diana26: 4e IUI, 7/11--21/11NOD Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
heel veel succes mariel! het word steeds spannender vind ik! ik hoop zo voor je dat je zwanger kan worden door de IUI behandelingen! ik denk aan je hoor..! en..:
@Jale: jammer zeg! Ik spuit ook Puregon waar Natasja het over had en mijn baarmoederslijmvlies was bij de laatste echo donderdag 7mm. Dus wellicht toch dat proberen. @all... vandaag eerste IUI gehad. Vond het heel spannend want laatste onderzoeken van mijn mannetje waren niet echt goed, maar er zijn 27 miljoen vriendjes/vriendinnetjes naar binnen gegaan. Wij hebben verschrikkelijk om dat aantal gelachen, dat had hij vorige keer namelijk niet in eens in totaliteit. Dus nou maar hopen dat een ervan het eitje vind! Succes Mariel!
Dank je, lieve Rachel! Hoe gaat het met jou? Wanneer mag je weer op controle? En deze keer gaan jullie het toch zelf proberen? Het zou wel heel mooi zijn... Heel veel succes! Jannes, ook dank je! Wat een mooi aantal zwemmers voor je IUI! Laat er nu maar 1 je eitje vinden, zodat je over 2 weken positief zult testen. Heel veel sterkte met wachten.
Hey, Moest ff terug naar de gyn om een formulier op te halen en toen heeft ie gelijk een recept opgeschreven voor de nieuwe behandeling. En ik moet inderdaad Menopur gaan spuiten Mariel. Liefs....
dat spuit ik normaal ook Jale. hoeveel moet je gaan spuiten? mariel ik moet weer voor de fm als ik ongie word, dat is pas over 3 weken ofzo hoor!
Ha lieve meiden! Ik zag dat er naar me werdt gevraagt maar door internet problemen kan ik weinig internetten op dit moment! Ik hoop dat ik gauw weer fulltime mee kan kletsen! Ik ben inmiddels aan de 5e ronde begonnen (IUI dan he) De 22ste hebben we een gesprek in het ziekenhuis voor evt een andere behandeling want we zitten nu steeds op of onder de 1 miljoen zaadjes. Maar dat zal dus ws pas in het nieuwe jaar gaan worden. Wel jammer hoor! Vorig jaar om deze tijd zei ik tegen iedereen: Dit jaar wordt ons jaar! Maar helaas is dat dus niet zo. Misschien 2008? Maargoed, ik hoop dat alles goed gaat bij jullie! Ik kom gauw weer wat meer meekletsen! Dikke knuf!
Weet ik nog niet precies, maar moet maandag voor 15 dagen gaan halen...maar misschien hadden we niet alles nodig zei 'ie. Dus 1 ampul poeder en 1 vloeistof per dag..denk ik....
Rach, hopelijk word je niet ongi... Ik ken het, Annelies, dat van 'dit wordt ons jaar!' zeiden wij vorig jaar ook... Willen ze dan overgaan op IVF? Dat moet je de 22ste natuurlijk afwachten. Heel veel succes. Jale, ik hoor ook dat Menopur heel goed is. Alleen een beetje lastig met mengen etc. Maar hopelijk is het niet meer nodig! Heel veel succes.
dat zeiden wij ook... (trouwens..dat jaar ervoor ook..) dus ik hoop heel erg dat alle meiden hier dit jaar eindelijk zwanger zullen worden! dat mengen is idd even wennen! maar later doe je het in een handomdraai hoor! ik had met menopur 1e week 1 ampul, en daarna 1,5 ampul tot het eitje groot genoeg was.
Ja, ik moet even afwachten wat er uit gaat komen met het gesprek de 22ste. Ik hoop dat ze meewerken aan ons verzoek om IVF. Da's misschien wel een stuk pittiger maar met meer kans hoop ik..
IUI meiden: Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, IUI 9-11, Nod 23-11 Rach84: na 3 keer IUI, time out nov. ivm cystes Pooltje: 1e IUI 7 nov, eigen cyclus met Pregnyl, nod 20 nov. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Marieke21 2e IUI Clomid 100 mg, NOD 3 dec Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 16 Nov, nod 5 Dec. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI ?? Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting Diana26: 4e IUI, 7/11--21/11NOD Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Eitjes waren nog steeds niet groot genoeg helaas. Dinsdagmiddag voor de derde FM naar het ziekenhuis. Gelukkig zaten ze wel links (in ieder geval eentje, misschien wel twee) en ze waren nu 16x14 mm. Rustig afwachten dus weer en broeden . Succes iedereen! Groetjes, Josien
Hoi meiden, Heb hier een tijdje niet in het topic gepost, probeerde een beetje afstand te nemen en als je hier een dagje niet bent geweest... kan je al helemaal niet meer volgen Ik heb morgen mijn eerste FM en wss dan op woensdag mijn tweede IUI! Worden dus weer spannende weken! @ alle meiden in de wachtweken... veel succes! T wordt tijd dat hier weer wat zwangeren komen in dit topic! Ook veel succes voor de meiden die binnenkort hun IUI hebben! Liefs, Marisha
Marisha, goed dat je aan jezelf denkt. Als je wat afstand nodig hebt, dan moet je die ook nemen. Waarschijnlijk woensdag weer je IUI! Dat gaat de goede kant op. We gaan weer duimen! Josien, nog even geduld. Maar volgende week zal het helemaal goed komen! Succes! Hoe is het verder met Pooltje en Ooievaar?
Hoi Mariel, lief dat je het vraagt. Mijn spannendste daagjes van de maand zijn weer aangebroken en hoeveel afleiding ik ook verzin, ik kan mijn gedachten er niet van af houden.. Ik weet het deze keer echt niet. Ik ben gestopt met tempen, wil eens een maandje kijken hoe het is als ik niet al een paar dagen van te voren de aangekondigd krijg door temperatuurkeldering. Ik was altijd behoorlijk van slag als dat gebeurde, maar bleef toch ook nog hoop houden dat het wellicht een tijdelijk dipje in temperatuur was zodat de ongesteldheid zelf toch een teleurstelling werd. Nu voel ik al van alles sinds de IUI en heb ook al een aantal dagen van zure oprispingen, maar ik ben ook behoorlijk verkouden geworden dus kan ook een licht griepje zijn... Geen peil op te trekken dus en er zit niks anders op dan afwachten. 2007 zou ook ons jaar worden, vorig jaar nog samen met een bevriend stel op geproost, zij verwachten over 2 weken een tweeling (IVF). Ik zie dan ook erg tegen de kerst en jaarwisseling op, weer een jaar voorbij, maar wie weet krijgt dit jaar nog een mooi eind O . liefs, Pooltje
spannend pooltje! misschien voelt het idd wel goed om even niet te temperaturen. moeilijk dat dat stel nu al een kindje verwacht. ik hoop dat je dat er nog wel bij kan hebben. ik zou trouwens ook graag ergens in miami op het strand liggen met kerst en oud en nieuw!
Spannend Pooltje! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om de thermometer aan de kant te leggen. Op een gegeven moment heeft mijn gynaecoloog mij ook geadviseerd om hem weg te leggen. Ik kan me nog goed herinneren hoe moeilijk ik dat vond... Marisha, ik ken het... ik probeer hier wel mee te lezen, maar ooit hou ik het niet bij met het geklets van de dames hier ... Ik hoop dat alles goed met je gaat. In ieder geval hopen op een mooie IUI deze week. Wie weet gaan we deze maand wel samen op... Mariel, gaat ie bij jou goed? Jij zit ook in je WW of niet? Hoop dat het goed gaat in ieder geval! Annelies661, zwaar om te horen dat je misschien met IVF door moet/wilt. Wij hebben zelf heel bewust gekozen om de IVF nog op de lange baan te schuiven. We gaan 2 januari wel voor een afspraak omtrent IVF naar het ziekenhuis om alles in gang ze zetten. Maar aangezien het bij onze 2e IUI wel gelukt was (ondanks maar 740.000 goede zaadjes) willen we toch graag door blijven gaan met IUI. Het is lichamelijk gezien wel een stuk minder zwaar. Hopelijk krijg jij snel goed nieuws en weet je waar je aan toe bent! Groetjes aan alle meiden! Liefs, Josien
Ik heb al vanaf vanmiddag erge menstruatie krampen En mijn onderrug heeft ook eventjes pijn gedaan Ben nog niet ongi Heb gelukkig nog helemaal niks geen bruin of rood verloren Pffff ik heb zo het gevoel dat het weer niet raak is
mariel, succes vandaag. ooievaar, spannend die laatste dagen, ik duim voor je dat het raak is. josien, succes morgen met de fm. pooltje, succes met het wachten en ik duim voor jullie dat het raak is. marisha, succes met de iui. jale, balen van deze ronde, ik hoop voor je dat je meer baat hebt bij menopur. annelies, succes met je gesprek donderdag, misschien is het deze ronde wel raak en hoef je niet verder voor ivf.