Smetsers ik blijf voor je duimen meis En een vrouw zit inderdaad maar gek in elkaar Ik heb voor mijn dochter nog een keer een miskraam gehad Dus het zwanger worden lukt wel
hoihoi smetser spannend hoor pooltje en otter gefeliciteerd! Volgens mij heb jij pooltje op dezelfde dag als mij de iui gedaan 7 november.Ik had vanmorgen nog een temp van 37.0.Ik ben sinds eergister aan het tempen zodat ik kan zien of ik ongi wordt, hij is wel iets hoger(05 -1.0 ) als normaal, en aan mijn temp kan ik zien dat ik vandaag en morgen niet ongi wordt.Vandaag was mijn Nod, maar ik ben wel eens vaker 2 dagen overtijd geweest, dus ik durf nog niet te testen. Aan de ene kant heb ik zoiets van volgens mij is hij eindelijk positief, maar aan de andere kant, als mijn darmen ook maar iets rommelen denk ik alweer shit het komt er toch aan en het zal toch wel weer niet zo zijn. De andere keren dat ik 2 dagen overtijd was, telde ik vanaf de dag dat ik slijmverlies had, maar nu met de fm enzo weet ik dat ik pas 2 a 3 dagen later de eisprong had en dus de inseminatie,dus wat dat betreft hoor ik nu wel gewoon optijd ongi te worden.AAAAGGGHHHh stomme spanning, maar ik ben zo bang dat die test negatief is.dat ik niet durf te testen Ik weet dat ik me gelukkig mag prijzen met 1 dochter, maar ook zij wordt steeds ouder en het leeftijdsverschil zo groot.Ze is nu 3 1/2. Voor de anderen succes
hey meiden, kom net uit het ziekenhuis. Heb de echo van de baby gezien! Ook het hartje was te horen en te zien! Ik ben opgelucht! Zo zie je maar weer! 10 IUI''s verder en geef niet op! liefs mandy
Goedemorgen dames @Pooltje en Otter: Gefeliciteerd. Wat een mooi nieuws. Geniet ervan!! @Diana26, Smetsers en Ooievaar: spannend hoor... hoop dat jullie ook een van de gelukkige zijn deze maand! @Mandy: wat fijn .. hele geruststelling. @Renate: succes morgen! @Rachel: klus ze! Zie dat je eisprong nadert. Hier alles ok! Zit op de wachtbank tot volgende week zaterdag. Ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ik mijn eisprong meteen na pregnyl heb gehad en dus te laat was met IUI, dus ik ga er gewoon niet vanuit deze maand. Houden jullie trouwens ook last van ongikrampjes na IUI. Heb dat vrijwel elke dag sinds de IUI. Niet de hele dag, maar op en af....
Hoi meiden, Hier nog een die vandaag op FM is geweest. Mijn eitje heeft een supersprint gemaakt en is zo maar eventjes 7 mm gegroeid op 2 dagen tijd! De tweede is niet zo gegroeid, was nu 12mm dus daar gingen we niet op wachten zei de gyn. Ik moet dus vanaaf de pregnyl laten zetten en dan morgen of overmorgen de IUI. Moet bellen vannamiddag als de bloeduistlagen binnen zijn om te zien of ik al piekte en ik dus morgen de IUI al zou moeten hebben, indien niet wordt het vrijdag. Aangezien ik de vorige cyclus al de eisprong had op 21mm denk ik dat de IUI morgen wel zal plaatsvinden (ik hoop dat mijn ei niet eerder springt). Dus maw we zijn morgen met drie die IUI krijgen als ik goed kan tellen (Renate, Josien en ik). Ik duim voor ons allemaal! Pooltje, super nieuws zeg! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je stond te springen in de badkamer. Geniet er maar lekker van! Mandy, fijn voor jullie dat uit de echo blijkt dat alles goed is! Geniet er nu maar gewoon lekker van Smeters en Bianca, volhouden meiden! Ik blijf voor jullie duimen! @ alle andere meiden op het wachtbankje ook heel veel succes! Liefs, Marisha
Hoi meiden, Pooltje, wat fantastisch! Proficiat! Josien, Marisha en Renate, succes met de IUI! Smetsers, Ooievaar en Diana, ik duim nog steeds voor jullie! Spannend. Mandy, wat een opluchting. Fijn voor jullie. Rach, hoe is het? Nadert je eisprong?
Pooltje en Otter: gefeliciteerd! Dank jullie wel meiden voor jullie succeswensen... Marisha en Renate: we gaan lekker gelijk op. Kom op... wij gaan voor een mooi Sinterklaaskadootje! Liefs, Josien
josien marisha en renate succes morgen met de IUI. als jullie heel erg lief zijn geweest dit jaar en vanavond heel hard 'sinterklaas kapoentje' zingen, krijgen jullie vast een heel mooi kadootje! het doet me echt wel goed om te horen dat het dus echt kan, zwanger worden met IUI! ik word daar echt blij van!
Ja goed he! geeft mij ook wel moed! En ooievaar hoe is het met jou....kun je het nog volhouden? ik vandaag nergens last van....! raar he....misschien zet het niet door van de zenuwen? mensen die morgen de iui hebben veel succes!
Hoi allemaal, Hardstikke bedankt voor de felicitaties! Over drie weken krijg ik al een echo en dan hoop ik de echte vreugdedans te kunnen doen. Maar ik heb besloten de komende drie weken te genieten van het zwanger zijn, want ik heb al genoeg gepiekerd de afgelopen jaren ! @ Mandy: \/ wat een goed bericht, geniet ervan! @ Smetsers, Bianca en Diana: vol houden he, hopelijk dit weekend ook voor jullie een -je @ IUI-groep 21 novemember: veel succes en ik zal duimen voor een mooi sinterklaaskadootje voor jullie! Groetjes, Pooltje
IUI meiden: Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, IUI 9-11, Nod 23-11 Rach84: na 3 keer IUI, time out nov. ivm cystes Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Marieke21 2e IUI Clomid 100 mg, NOD 3 dec Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI ?? Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting Diana26: 4e IUI, 7/11--21/11NOD Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hier nog steeds hetzelfde hoor... Ik heb het niet meer van de zenuwen... brrrrr Pooltje lekker genieten hoor meis
IUI meiden: Ooievaar: 4e IUI, Puregon 75, IUI 9-11, Nod 23-11 Rach84: na 3 keer IUI, time out nov. ivm cystes Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Marieke21 2e IUI Clomid 100 mg, NOD 3 dec Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Josien: 3e IUI (1e na BBZ), Clomid 100 mg en Pregnyl, 1e FM 15 nov., nod 6 dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI, 6/11 eerste follikel meting gehad, volgende week weer een meting Diana26: 4e IUI, 7/11--21/11NOD Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 4 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
ik was de meiden die morgen de iui hebben nog vergeten succes te wensen.Dus hierbij alsnog: SUCCES! Hier nog steeds niks te bekennen wel heel erg zenuwachtig aan het worden.Ik wil morgenochtend tempen en als die dan nog steeds erg hoog is, durf ik een beetje te gaan hopen.En als ik vrijdag nog niet ongi ben haal ik een test voor zaterdagochtend,want dan is mannetje lief ook thuis. Groetjesss