hoi pooltje, Van harte gefeliciteerd, fijn een positieve test en dat al na je 1e iui echt bijzonder.Nu uitkijken naar je eerste echo en volop genieten dat je zwanger bent.Ik ga 4 december voor mijn eerste echo, erg spannend allemaal. groetjes otter
hallo allemaal, ik voel me super bibberig van de zenuwen, morgen is de 16e dag en mag ik testen...vandaag elk uur naar de wc geweest of het niet zou komen maar vandaag helemaal niks.....misschien de zenuwen zoals ik al zei. heb ook gruwelijke hoofdpijn maar dat zullen ook wel de zenuwen zijn. welke dag testen jullie meestal mijn iui was 6 november.
Pfffff vind het zo moeilijk he Hier nog steeds niks en ook niet met een tampontest Vanmiddag had ik zelfs meer wit vloed Enne smetsers meis ik begrijp precies hoe je je voelt Ik hoop zo dat je morgen een positieve test in handen hebt Test je gelijk morgenochtend?
ooievaar, smetsers en diana, spannend meiden, hoe is het vandaag ? mamavanmitchel, josien, marisha en renate, succes met de iui vandaag. mandy, gefeliciteerd met de goede echo en nu lekker genieten
dan zou ik 20 november pas testen! (eergisteren dus ) otter veel plezier met de eerste echo! was is dat bijzonder he? diana, spannend hoor! ik test soms als mijn man erbij is.. maar we hadden het er ook over, dat als ik zwanger ben het super leuk is om hem op zijn werk te bellen met het bericht: ik ben zwanger! helaas is dat de vorige keren niet gelukt omdat ik steeds 2 dag voor me nod ongesteld werd. manonie, jou wachtweken zijn ook weer begonnen, succes! ooievaar... je houd het wel heel lang vol! eerlijk gezegd kwam ik hier even om te kijken of je vannochtend al een berichtje had achtergelaten, ik was zo nieuwsgierig! heel knap van je dat je zoveel geduld hebt hoor! hoe is het jou mariel?
Bianca, de spanning stijgt ten top! Hou nog ff vol he! Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd! Smetsers, ook jij sterkte! Spannend... Andere dames ook veel succes en geduld met wachten... Ik heb maandag de eerste echo gehad. Was behoorlijk opgelucht toen bleek dat het hartje klopte. Blijft heel eng, die eerste 12 weken. Voel me alleen wel veel beroerd, misselijk enzo. Maar ja, tis voor een goed doel. groetjes, Jalena
Goeiemorgen meiden Ik vond het zo spannend vanmorgen Maar mijn temp is hetzelfde gebleven als gisteren 36,9 En ik heb nog steeds wit verlies Pffff wat een spanning deze keer Ik heb het nog niet eerder zo lang volgehouden zeg Jalena wat goed meis dat je zo'n mooie echo hebt gehad Geniet er maar van ook al ben je zo beroerd Smetsers hoest met jou meis Jij zou vandaag toch testen Ben benieuwd!
Helaas was de rode duivel mij vannacht voor dus testen hoefde vanmorgen niet meer..... klote! ben wel blij dat ik van die onzekerheid af ben...voelde me echt beroerd ervan gister! Jij dus nogsteeds niks ooievaar.....klinkt positief! wat is een tampontest? de rest van de meiden ook succes in de wachtweken. en met de iui`s. ik ga weer met goed emoed beginnen aan ronde 3...gek genoeg duurt het wachten tot de eerste fm-meting nooit zo lang!
nee normaal niet....zal wel echt van de stress zijn geweest, dat roze van de week zal wel een voorteken zijn geweest! nu maar flink duimen voor jou he! hoop het voor je!
Smetsers (ik zie dat je nu Hoop heet), wat vreselijk balen voor je. Heel veel sterkte. Jalena, proficiat met een mooie echo! Ooievaar en Diana, hoe is het met jullie? Ik hoop het zo voor jullie. [-o< Manonie, sterkte weer met wachten. Rach, hier gaat het goed. Dank je. Die ww kruipen voorbij... En hoe is het met jou? Aly, hoe is het?
Ja klopt, had laatst snel snel een profiel aangemaakt wist niet goed hoe het werkte dus nu een nieuwe naam bedacht! erg he dat wachten.....duurt zo verschrikkelijk lang! maar we blijven hopen met zijn allen! en gezien de positieve resultaten van gisteren! moet het voor ons toch ook goedkomen!
ja klopt alleen dinsdagavond! misschien toch een voorteken geweest van de rode duivel. over 10 dagen weer naar het zk dan weer starten met een nieuwe ronde..! we moeten de moed niet opgeven!
Hoop, wat knap dat je al weer zo positief kunt zijn! Je hebt toch weer een hele grote teleurstelling moeten verwerken... Maar je hebt wel gelijk. Sterkte nog.
Ik vind het ook knap hoor Hoop dat je zo positief blijft denken Zeker bij je 1e ongi dag Hier gaat het nog steeds hetzelfde mariel Temp is nog steeds 36.9 En ik heb witte afscheiding Af en toe wat ongi krampen Dus het is heel spannend Maar ga nog helemaal nergens vanuit hoor
Ja, ik voel me wel klote hoor maar ik probeer er van uit te gaan dat het wel een keer lukt! en als ik dan weer die positieve resultaten van gister hoor dan denk yes dat geeft weer moed! ooievaar ik voel echt met je mee! nog 1 dagje volhouden!