Smetser/hoop: kl*te zeg kan me zeer goed voorstellen hoe jeje moet voelen nu. Josien en margriet veel succes op het wachtbankje. Ooievaar ik duim ook zeer zeker voor jou, spannend he?wanneer ga je testen? Alle meiden die vandaag of morgen hun iui hebben veel succes en dat het maar voor iedereen raak mag zijn. Hier vandaag nog niks te bekennen, temp was nog 36,8, dus wel iets lager als gisteren, maar nog wel net zo hoog als anders altijd.Baalde wel dat hij iets omlaag was, maar meestal is hij de dag voor de ongi 36,7 en de dag dat ik ongi moet worden 36,6, dus wat dat betreft zit ik nog goed. Had vanmorgen het gevoel dat mijn borsten erg zeer deden, maar als ik ze aanraakte deden ze niet zeer, heel apart is nu weer over. Wel veel doorzichtig wit verlies. Zo super spannend, kan er gewoon niet goed tegen, gelukkig vanmorgen veel afleiding gehad. Groetjes Diana
nee josine, ik denk het ook niet maar las het ergens op de site dat een gyn dat verteld had dus ik denk ach wie weet.....
ik ga zaterdag pas testen, als de ongi weg blijft natuurlijk.Ben wel eens vaker 2 dagen overtijd geweest met een iui, al blijf ik erbij dat ze die toen te vroeg gedaan hebben.Maar ik durf gewoon niet eerder. Ik hebaan de ene kant het idee van het is ons eindelijk gegunt, maar er is ook een stemmetje wat zegt: het lukt toch niet nananana." dus ik probeer rustig te blijven.Morgenochtend met tempen hoop ik meer te weten, als die 36,7 of lager is, is het einde verhaal. Groetjes
Ze bedoelde dat de zwemmertjes die bij me zijn ingebracht (het opgewerkte zaad van mijn mannetje) niet al te goed waren. Maar het is idd k*t dat ze geen uitslagen geven... wat bedoelen ze met niet goed? Onder de 20 miljoen is ook niet zo goed he Ach ja, zoals hierboven al een paar keer eerder geschreven... we hebben er maar 1 goede nodig he, wat maakt mij dat dan uit dat de rest niet goed was... Had volgens de gyn ook een heel gevoelige baarmoederhals want die begon meteen te bloeden als ze eraan kwam... bloed nu nog steeds een beetje Hoe is het met jou trouwens in de WW?
wij onns in het zk. geven ze ook altijd de getallen door! althans ik vraag er ook altijd naar...of het zin heeft weet ik niet als het er erg veel zijn heb je misschien meer hoop ......en als het dan niet gelukt is en de volgende keer is het minder dan ben je misschien bang dat het weer niks wordt...maar ik ben er zelf wel altijd nieuwsgierig naar....
Lieve Diana, Lekker positief blijven! Geen bloed geeft moed... dus goed positief blijven hoor! Ik duim voor je! Lieve Hoop, Verdorie, had ik je dubbele bericht verwijderd, maar nu zie ik dat je de andere tegelijkertijd aangepast hebt. Nu staat er niks meer.... . Sorry, sorry, sorry. Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je op een gegeven moment alles aangrijpt om zwanger te worden. Dus als je dat aan je ritueel toe wilt voegen, is er niks mis mee denk ik ... Liefs en succes allemaal, Josien
Haha, ik ben ook altijd zo nieuwsgierig naar die getallen. Ik scheur in de auto als we onderweg gaan met de zaadjes naar het andere ziekenhuis altijd meteen die enveloppe open waar die getallen in staan ... Maar volgens mij doet iedereen dat in ons ziekenhuis. Tenminste,... onze gynaecoloog vroeg toen we voor de eerste IUI al meteen bij binnenkomst aan ons hoeveel het er waren . Die kent haar pappenheimers denk ik . Groetjes, Josien
" Nou ik vroeg erook naar, de gyn keek(of hij echt las durf ik niet te zeggen haha) en zij ja hoor is goed en weg was hij, ik had mijn broek geeneens dicht nog. Ik wou nog naroepen,:nummer zoveel is klaar,volgend nummer....hahaha maar kon me inhouden. De vorige keren met iui had ik niet veel slijmverlies, maar nu wel.De ochtend vlak voor de iui stond ik me om te kleden had ik nog geen slipje aan, druppelde het er gewoon uit op de grond(sorry voor eht vieze verhaal hihi, zelfs de gyn zei het tegen de co-assistent,veel vruchtbaar slijm.(hij zie het in het latijns,haha maar ik heb ook gestudeerd hahahaha.) Marisha ook nog veel succes gewenst trouwens!
Daar ligt dan wss het verschil. Bij ons wordt zaadbewerking en IUI in hetzelfde ziekenhuis gedaan. Ik zie de spuit dus pas als ze ze gaan inspuiten. De gyn die dat doet heeft nog geen cijfers gezien en weet alleen wat ze in het labo hebben gezecht (goed/niet goed). De getallen worden later in het dossier gestoken heb ik begrepen... mss denken ze dat het wel beter is zo omdat je je mss anders toch maar zorgen maakt omdat het zo weinig is of zo maar ik vind het stik frustrerend dat ik helemaal van niets weet Enne, ik vroeg me al af op welk beircht van hoop je reageerde Josien
Ja stom hè Marisha... ziet er inderdaad gek uit zo ja. Ik kan me jouw verhaal goed voorstellen over die aantallen. Wij moeten inderdaad met het kostbaar goedje over straat naar ons andere ziekenhuis (een 50 km verderop). Balen, maar ja... kacheltje lekker omhoog en zaadjes op de huid gedragen. Komt uiteindelijk wel goed . Liefs, Josien
Ik dacht al dat je dat bedoelde. Wat is goed en wat niet? Het zaad van mijn man wisselt heel erg. Voor IUI moet het boven de 1 miljoen zijn en daar zitten we steeds ruim boven. Het is gewoon fijn om te weten. Wij hebben de zaadbewerking en IUI in hetzelfde ziekenhuis en krijgen de aantallen op het briefje van het lab te zien, bij het buisje. Ieder ziekenhuis doet het anders...daar kun je niets aan doen. En inderdaad, er is maar 1 goede nodig! Vervelend van dat bloeden. Hier in de WW is het goed, rustig. Dank je. De dagen kruipen wel voorbij... Ooievaar en Diana, veel succes! Spannend!
Niks mis mee meid! Dat mag..., weet je: dat moet zelfs! Mijn duimen draaien voor je! Spannend hoor, Josien
hahaha! dat zijn geen vieze details hoor, dat maken we toch allemaal mee (toch haha). leuk dat je het verstond
Nou... dat heb ik nog niet mee gemaakt Maar als we toch genante dingen gaan delen... ik kreeg daarstraks bij de IUI mijn broek niet los... mijn mannetje om hulp gevraagd... die kreeg mijn broek ook niet open... hebben we daar met twee aan die rits staan trekken Die gyn stond daar maar te kijken... zei ik nog tegen haar van ja, wel lastig die broek, maar ze moet wel uit want anders gaat dat niet he! Denk dat ik de volgende keer maar een rok aan doe Enne, als ik mijn schoenen uitdeed zag ik dat ik een blauwe en een zwarte kous aan had lag daar met m'n voeten in de beugels en kon alleen maar aan m'n kousen denken Ik denk dat die gyns van niets meer opkijken hoor
Inderdaad! Maar wij kwamen toch ook uit hetzelfde dorp... Wat een grappige verhalen allemaal. Lachen is goed voor ons!