Rach, ik hoop het zo voor je dat het deze ronde raak is en dat jullie het dus op eigen kracht gedaan hebben! [-o< Ooievaar, ik moet morgen werken tot 12.00 uur en ik ben zo benieuwd... Ik ga, als ik thuis ben, als eerste kijken wat het resultaat is. Maar ik hou vanmiddag ook in de gaten of je je in kan houden... Aly, succes met je FM.
dank je mariel! dat zeiden mijn man en ik ook nog tegen elkaar. stel dat ik nu gewoon zwanger word! want we hebben natuurlijk gewoon een kans! een veel kleinere kans, maar toch... hahaha
Hihi meiden jullie zijn ook al zo zenuwachtig Vind het zo super zoals jullie meedoen Aaaaaahhhh ik weet het ff niet meer Ga zo maar eens lekker ff met mijn dochter de deur uit Cadeau halen voor de verjaardag die we zondag hebben En de testen halen natuurlijk Maar het belangrijkste is even mijn gedachten ergens anders heen Denk alleen niet dat het me zal lukken
ja natuurlijk ben ik ook helemaal zenuwachtig! vind jij het super dat we zo meedoen ga jij lekker met je dochtertje even de deur uit! ik wacht wel... (grapje) maar ik denk aan je hoor! owja.. heb je last van gespannen borsten oid? knuf!
Hihi die Rach... Ja ik ga gauw even wat doen en de testen in huis halen Misschien test ik vanmiddag wel Mijn borsten zijn wel wat gespannen ja Maar ja dat heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden En mijn onderrug doet zo ontzettend zeer Mijn buik is nu gelukkig rustig En ik heb waterige afscheiding
Goh Bianca spannend... kan me voorstellen hoor dat je niet meer kan wachten met testen! Ik blijf dit topic in het oog houden!
Die Ooievaar, "ik zet mijn gedachten even ergens anders op"...maar wel steeds online op ZP... Het is ook zo moeilijk om ergens anders aan te denken. Ik snap het wel, hoor. En misschien test je vanmiddag wel? Ik vind het ook zo spannend... Ik hou je in de gaten, meis. Succes!
Ja je hebt gelijk Mariel Ik ben nog steeds hier Maar tussendoor ben ik wel al dingetjes in mijn huis aan het doen Dochter aankleden en afwassen
Maakt toch ook niet uit. Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Maar ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is om ergens anders aan te denken...
ik snap het helemaal! maar zo duurt het wel langer voordat je kan testen.. kan jenna zich goed zelf vermaken?
nou ik ben terug, mijn baarmoederslijmvlies 9 mm, dus goed, maar mijn eitjes groeien niet geweldig. rechts kleintjes, links 11 mm, dus maandag weer fm, dan zal de iui niet eerder als donderdag. ik heb gevraagt of ik in dec een hsg mag en dat mocht. maarja als deze cyclus 29 dagen is kan ik in ieder geval geen vrij van mijn werk krijgen, dus moet ik die week op een ochtend de hsg hebben en 'smiddags gewoon werken. mijn temp. kaart, van vorige cyclus, was niet duidelijk genoeg om precies te bepalen wanneer mijn ei gesprongen was.
pfff ooievaar je houdt ons wel in spanning zeg! ik hoop dat je vanmiddag gaat testen haha al is het maar voor ons! succes!
aly, ik weet niet op welke cyclusdag je zit (oh sorry ik zie net dg 10), dus weet ook niet of je eitje echt langzaam groeit. (mijn eisprong is op dag 20 meestal.. dus als ik het vergelijk doe je het netjes hoor) fijn dat je baarmoederslijm goed is dan kan het eitje zich in ieder geval goed nestelen! maar vervelend joh, dat je smiddags weer moet werken na die hsg. als ik terug denk aan mijn onderzoek, had ik smiddags ook wel kunnen werken oid, maar het word wel afgeraden. je kan namelijk nog wel last krijgen van ongie krampjes. zie je tegen het onderzoek op?
rach, ja ik zie wel tegen het onderzoek op, maar het moet maar, dan weten we in iedergeval of mijn eileider open of dicht zijn. dat is die week voor kerst , ik werk bij de post, dan krijg ik geen vrij, dat is de drukste week van het jaar. mijn cyclus is altijd 26 of 28 dagen, vorige ronde 29 dagen, dus vandaar dat ik het raar vind dat mijn ei nu weer op dag 16 zal springen. in mijn album staan mijn temp kaartje en daar springt mijn ei op dag 14 of 15, raaaar lichaam.
Meiden, Even een heel snel vraagje. Hebben jullie na jullie IUI ook last gehad van bloed? Gister zei ze al bij de IUI zelf dat ik een heel gevoelige baarmoeder hals had en dat ie heel snel bloedde maar dat ik geen schrik moest hebben, dat het alleen de hals was die bloedde. Ik heb geen pijn of zo en maak volgens mij ook geen koorts maar het bloed nog steeds (rood). Niet veel en zeker geen ongi of zo (groot verschil) maar het is gewoon heel veel doorschijnende slijm met sliertjes bloed. sorry voor de uitleg maar maak me toch wat ongerust. De vorige keer bloedde ik ook een beetje maar dat is dezelfde dag nog gestopt. Moet ik me zorgen maken of denken jullie dat dit normaal is?