Ooievaar, bedankt voor de tip. Ik heb een mailtje naar de moderators gestuurd met de vraag of ze de dubbele berichten willen verwijderen. Zou ik nu al last hebben van zwangerschaps verstrooidheid , ben vanacht ook met mijn lezen in gaan slapen en dat is me nog nooit overkomen!
het gaat echt mis met me. Ik ben niet met mijn `lezen´ in gaan slapen, maar met mijn lenzen, zou niet best zijn als ik met een boek in mijn ogen wakker was geworden.
Hihi ik snap je meis Pffff ik heb gewoon het gevoel dat ik evengoed ongi ga worden Wat erg is dit zeg
He Bianca, Ik weet niet of je test wel een betrouwbare uitslag heeft laten zien hoor, want is het niet zo dat het plaatsen in de houder een bepaalde functie heeft en zonder die houder een test nietszeggend is. Als ik jou was zou ik proberen vanavond je gedachten te verzetten en morgenvroeg nogmaals testen! Sterkte
ik heb een Clearblue test gebruikt. Was eigenlijk op zoek naar een Matcare test omdat die al voor NOD ook gebruikt zou kunnen worden, maar die hadden ze niet in de winkel.
Ok dezelfde test dus Ik heb deze test nog nooit gebruikt En had het dus niet goed gedaan Maar toen ik de test eruit haalde, zag ik dus maar 1 streepje op het venster Maar denk jij dat dat niet hoeft te betekenen dat je dan niet zwanger bent?
Ik denk inderdaad dat de testuitslag alleen maar betrouwbaar is als ie goed is uitgevoerd. Als je nog geen ongi verschijnselen en gevoelens hebt, dan zou ik absoluut nog niet wanhopen! Maar ik kan je angst ook wel begrijpen hoor, want ik zou daar ook heel onzeker van worden .
Ik heb nu helemaal niet het idee dat ik ongi ga worden Soms heb ik wel krampen en wordt dan weer wat onzeker Maar nu voel ik weer helemaal niks Ik ga kijken wat mijn temp is morgenochtend en dan weer een keer testen..
hoi linda veel succes met de echo volgende week. heb je al eens eerder een echo gehad? en wat spuit je? ik heb nog nooit eerder gehoord dat iemand is begonnen met hormonen spuiten voor de 1e fm van de 1e IUI. weet je de reden? of heeft dat met je pco te maken? liefs rachel
Succes Linda! Ooievaar, nog niet wanhopen meid... Ik zou zondag nog een keertje testen! Mijn duimen draaien voor je! Liefs, Josien
Dank je Josien Ik hoorde net dat je 17 dagen na je IUI het beste kan testen En dat is maandag Ik ga het tot zondagochtend nog even aankijken Als mijn temp dan nog hoog is, dan test ik Morgen zijn we toch een daggie druk, dus die dag kom ik ook nog wel door...
Zou ik ook doen meid. Je zei zelf dat je nog niet eerder overtijd bent geweest, dus als je zondag test, moet je echt meer duidelijkheid hebben hoor ! Succes meid, Josien
Ik denk het ook Josien Ik heb vanmorgen weer getempt en mijn temp was nog zelfs iets hoger Een paar dagen was het steeds 36.89 en vanmorgen 37.06 Nog steeds niet ongi en geen bruin verlies Nog een dag te gaan en dan ga ik testen... Hoest met de rest van de meiden?
hier was de temp van gister dus 36,6, erg laag dus, maar vanmorgen was hij opeens weer 36,7 iets hoger dus.Ik snap er niks van.Ben ook nog niet ongi.Ik heb zoiets van ben ik eind van de middag niet ongi ga ik een test halen, voor zondagmorgen.Tenminste als zondagmorgen de temp niet opnieuw weer gedaald is.Ben nu 3 dagen overtijd.2 dagen is wel vaker voorgekomen,maar 3 nog niet.Spannend zeg @ooievaar...ja als de test niet helemaal goed ging,geld hij niet hoor, gewoon nog een keer, en misschien met ochtendurine.....hoop het voor je.
Diana 36.6 of 36.7 is wel laag inderdaad Maar ja hij gaat weer omhoog Dus heb nog wel goeie hoop voor jou Ik ga morgen ook testen. Wordt spannend voor ons meis Ik ga voor je duimen hoor