Het slaagpercentage hangt af van hoe de zwemmers zijn. Bij mij was het deze behandeling 25% wat mij wel moed gaf. Nu ben ik ondertussen 8 dagen overtijd, maar een bloedtest gaf vrijdag een negatieve uitslag. Zaterdag moet ik nu naar de gyn dus nog ff afwachten. Idd, die wachtweken zijn echt verschrikkelijk, hier hetzelfde hoor, de eerste week heb je goeie hoop, de tweede week ben ik verschrikkelijk onzeker, tsja, daarna een derde week waarin ik zeker hoop had en nu de vierde week. Verlang tot het zaterdag is zodat ik eindelijk meer duidelijkheid heb. Groetjes Kirby
Ze kunnen inderdaad inschatten wanneer je eisprong is, doormiddel van echo's en dus wanneer de IUI plaatskan vinden. Helaas is er vertraging opgetreden in de groei van mijn eitjes en wordt de IUI uitgesteld.
Daarom wordt er bij ons niet gezegd wanneer de IUI is er moet toch elke keer gekeken worden wat de eitjes doen. Je kan het zelf soms wel aardig schatten, maar niets is dan zeker.
Aldonza, nog een ander vraag je. Ik mag nu donderdag weer terugkomen. Stel dat de eitjes gegroeid zoveer dat ik een pregnyl injectie kan krijgen.Ben ik dan niet te laat voor een IUI behandeling aangezien er niet in het weekend wordt gewerkt?
Normaag gesproken heb ik mijn eisprong altijd op dag 16. Vandaar dat de gyn zei dat het waarschijnlijk woensdag as ging gebeuren.maar helaas dit keer heb ik mijn ei veel later
Daarom vroeg ik me dat dus af. Ik heb tot nu toe nog nooit op dezelfde dag in de cyclus de IUI gehad, omdat ze van tevoren niet weten hoe de eitjes gaan groeien. Maar ik vind het wel raar dat ze bij jullie in het weekend geen IUI-behandelingen doen, dan heb je dadelijk inderdaad misschien pech. En dan zou je dus alles voor niks gedaan hebben. Gelukkig doen ze bij ons in het weekend wel gewoon de behandelingen (mijn zoontje is op zondag 4 augustus 2002 verwekt, door middel van IUI). Ik wil je toch veel succes toewensen. Krijg je nog een follikelmeeting tussendoor? Misschien zijn ze nu weer hartstikke goed gegroeid en heb je de IUI nog deze week. Ik duim voor je. Liefs, Jaycey
Dankjewel! Echt balen dat ze niet in het weekend doen he. grrrrrr Fransiscus! Maargoed ik krijg donderdag weer fm. Ik zat nog te denken om woensdag te gaan ipv donderdag.stel dat de eitjes gegroeid zijn dan ben ik wel optijd voor het weekend. Ik word GEK
Hoi Damie, Volgens mij doen ze ook IUI in het weekend. Ik was even zo vrij om te antwoorden. Groetjes Minou
Bij mij hebben ze het op een zondag gedaan, dus ze doen het ook in het weekend hoor, anders moet heel veel mensen veel loanger wachten! Vraag maar bij de volgende afspraak, maar ik denk wel dat ieder ziekenhuis dat ook in de weekend doet
Blijkbaar niet alle ziekenhuizen doen dat in het weekend hoor Trolljenta. Ik vind het wel belachelijk...........alsof je cyclus nog meer te manipuleren is...nee, nu niet...het is weekend...belachelijk!
Meiden, hebben jullie het dan over Het Fransiscus ziekenhuis in Rotterdam? Ik heb begrepen dat zij in het weekend geen IUI behandelingen doen? Groetjes
Hoi, Erg jammer dat ze geen iui in het weekend doen bij jou. Bij ons wel,ook de FM doen ze daar gewoon door. De zwemmers moeten wel op een ander lab ingeleverd worden las ik op het papier. Groetjes Minou
Is het geen optie om over te stappen naar het Catharina zkh in Eindhoven? Daar gaat in het weekend alles gewoon door. De afstand is nog te overbruggen.
Ben eerlijkg ezegd wel blij dit te horen Jacey, ik zit nu nl ook bij een gyn in het catharina zkh. Ben nog niet zover dat ik de weekend diensten nodig heb maar je weet maar nooit. Vindht het wel raar hoor dat er zkh zijn waar ze niks in het weekend doen, alsof je cylcus daar rekening mee houdt.
ik werk in het catharina ziekenhuis, ik heb bewust gekozen voor tilburg omdat ik daar woon (5 min lopen ervandaan)misschien als het niet lukt dan wel.
Ja, inderdaad. Ik snap dat niet, moet je eerst aan de medicijnen, krijg je dure behandelingen en controle's en als het dan zover is, zijn ze niet thuis. Hoezo, sonde van het geld. En dan hebben we het nog niet eens over de gevoelens van de betrokken personen. Wat dat betreft is het in het Catharina wel goed geregeld. Mag ik vragen welke gyn jij hebt? Groetjes, Jaycey