iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Trolljenta :idea: Ja, je hebt helemaal gelijk. Nooit gedacht dat ik daar behoefte aan zou hebben eigenlijk . Maar het is erg fijn om de herkenning te zien (lezen) en je hebt er echt wat aan!
    Wanneer heb je je FM?
    Lisette :idea: Sorry, ik kan geen anwoord geven op je vraag. Ik gebruik clomid.
    Angeleke :idea: Viel het bij jou ook zo mee? Ik was ook eigenlijk geen seconde zenuwachtig en ik dacht: kom maar op! Na die baarmoederfoto kan ik alles aan! Wanneer was de inseminatie? Sorry, als ik erover heen gelezen heb.
    Minou :idea: Kop op meid, ik hoorde vorige week via via dat de vijfde inseminatie raak was! Maar ik kan me je je gevoel wel voorstellen hoor, en ik begin pas..........

Ik heb eerlijk gezegd niet helemaal het vertrouwen in deze eerste poging (en ik ben echt positief van mezelf). Op dinsdag had ik FM van 14,5 en de volgende avond moest ik al de spuit zetten, om vrijdag voor de inseminatie terug te komen. Die FM had toch hoger moeten zijn? In dit ziekenhuis insemineren ze niet in het weekend, dus het zal daar wel mee te maken hebben :cry:

Sorry allemaal, het is een beetje een lang bericht geworden geloof ik! Succes allemaal!
    Groetjes Moah

2. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    lisette: het zit 400 in the ampul van "300" puregon. :)
    Dat is mij vertelt, en ik kan ook net 8 keer spuiten met een ampul (ik mag 50 spuiten elke dag :)
    Dus! :)

Moah: Ik weet nog niet wanneer mijn volgende FM is, ik ben vandag opngi geworden, helaas, dus moet wel dan eerst naar de uitgangsecho dan :)
    Moet morgen maar met het ziekenhuis bellen.

3. Lisette

Lisette Niet meer actief

Stom, stom, stom helemaal niet gedacht aan het boekje bij de puregon, aldonza meid bedankt dat je me weer even op 2 voetjes zet !
    Trolljenta meid nu weet ik zeker dat ik niet verkeerd spuit, controleer altijd even of er wat uit de naald komt voordat ik zelf eh spuit, maar van de week vanwege drukte op het werk dus niet.

Angeleke welkom hier op het forum, dat je eerste IUI goed aanslaat.

Wij hebben morgen onze eerste echo, ben benieuwd wat het deze maand heeft gedaan........ :-k

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Ben weer terug uit ZH.
    Puregon heeft zijn werk goed gedaan, aan de rechterkant 2 eitjes van 20 en nog 1 van 14. De linkerkant zat een heel kleintje.

Aankomende zondag 4e IUI. :-&

5. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Lisette,dat is hartstikke mooi.
    Gaan we mooi gelijk op.Ik morgen 5e IUI.
    Hoe laat moet je zondag?
    Moet jij vanavond de pregnyl?
    Die heb ik gister gehaald bij SEH.Ze raakte een bloedvat.
    Heb nu een dikke blauwe plek..
    Ik heb de IUI morgen om 10 uur.
    Spannend hoor...

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg

7. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Lisette: Ik hoop het voor je! :D

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor alle dames die van het weekend weer inseminatie hebben...denk aan jullie....hopelijk wordt dit 'm! Duimpjes draaien!

9. Lisette

Lisette Niet meer actief

HOi Minou,

Ik moet strakjes de pregnyl spuiten, nou ja spuit mijn man dan. Zelf durf ik niet met zo"n spuitje en naald. Errug hé. Prikpen doe ik wel zelf hoor.
    Ik zie dat jij hem haalt bij SEH, jij spuit zelf thuis niet ?

Zondag krijg ik de IUI om half 12 door diensdoende arts dat weekende.
    Jij succes morgen, ik denk aan je!
    En dan saampjes gezellig op de wachtbank bij de anderen(? weet zo niet wie allemaal..)

Voor alle meiden een heel fijn weekend! :thumup:

10. Lisette

Lisette Niet meer actief

Vergeten in te typen.. Sorry muuske !
    Harstikke bedankt voor je reactie ik zal een verder kijken voor het pendelen.
    Liefs Lisette ;)

11. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Nou meiden,

Ik heb mijn 5e IUI er weer op zitten.
    We hadden dit keer veel zwemmers.22 miljoen....
    Nu dat akelige wachten weer...

12. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Spannend dus Minou,en 22miljoen zwemmers bravo,ik hoop voor je dat je na je twee akelige wachtweken tussen hoop en vrees beloond wordt,zal voor je duimen.

groetjes gemma ;)

13. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    22 miljoen zwemmers! Er zit er vast 1 bij die de eindbestemming haalt. Succes en sterkte met wachten.

14. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Minou,succes in deze wacht-weken,duimpjes draaien weer! :thumup:

15. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Minou, ik hoop echt voor je dat de vijfde keer raak is :D Het geeft me echt iedere keer hoop wanneer ik lees dat er weer iemand zwanger is!

Insemineren ze bij jullie allemaal ook gewoon in het weekend? Bij mij helaas niet, en ik woon in een erg grote stad.....

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    In Leeuwarden insemineren ze niet op zaterdag maar wel op zondag. In principe worden er in het weekend geen FM's gedaan. Maar voor mij maakten ze een uitzondering, dus het is afhankelijk vn de arts denk ik.
    groetjes Femke

17. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    En hier insemineren ze net zaterdags wel en zondags niet. Zo zie je maar weer elk ziekenhuis heeft verschillende regels.En FM wordt hier ook niet weekends gedaan. Wel in het Academisch in Maastricht gaan ze weekends door.

groetjes gem ;)

18. Lisette

Lisette Niet meer actief

Heb mijn 4e inseminatie gehad, het viel mee je kent inmiddels de bewegingen. Ze hebben alleen de baarmoedermond geraakt en nu bloed ik vrij veel, was normaal zei de dienstdoende arts.

Nu op het wachtbankje saampjes met Minou, weer spannende dagen... :)

19. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Nou Lisette, laten we hopen dat jij Minou en ik deze maand aan de beurt zijn om eens een keer niet ongi te worden!
    Sorry, als ik iemand vergeet. Ben net nieuw en ben nog niet van iedereen op de hoogte.

Wel fijn dat ze bij jou op zondag insemineren!

20. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Mooi Lisette dat je het ook weer gehad hebt.
    Wel balen dat ze de baarmoedermond geraakt hebben.
    Bij mijn 2e IUI moest er een klemmetje of zo op.
    En daardoor ook bloedverlies gehad.Niet fijn.

En verder iedereen bedankt voor jullie lieve woordjes...enne zet die duimen maar in ploegendienst...

Share This Page