Sh*t zeg, pfff waarom moet dit toch zo gebeuren Veel sterkte en laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Ooit is het ook weer julie beurt! Daar ben ik zeker van. Dikke knuffel van hieruit ook
Och meissie toch... wat een verdriet zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Sterkte meid... wij denken aan je! Liefs, Josien
Echt zo erg ooievaar! heel veel sterkte meid! ik weet wat je voelt! Ja Rach ik vind dat ook erg dat hij niet verder wil maar ik ben al heel blij dat we zo ver gaan! in eerste instantie wilde hij echt geen kinderen meer en hadden we onze relatie bijna verbroken....of ik het uiteindelijk naast me neer kan leggen dat weet ik nu nog niet! nu kan ik alleen maar hopen dat het gaat lukken!
Dat is lief Dan duim ik Sint cadeaus voor jullie. Lees nu berichtje over Ooievaar... jeetje wat rot voor haar! Haar temp gaf zulke goede hoop. Kan me goed voorstellen dat ze erg verdrietig is. Sterkte meid!
Als mijn idee over mijn eisprong trouwens klopt (dat ik hem te vroeg had), kan mijn NOD ook al donderdag of vrijdag zijn. Hoop het niet, want donderdags zou betekenen dat ik zondag weer met hormonen moet beginnen en dan heb ik een feestje. En de eerste dag reageerde ik er de vorige keer niet echt lekker op....
shit balen bianca! kan me goed voorstellen hoe je je voelt, iedereen hier wel denk ik. De anderen veel succes nog op het wachtbankje...duurt lang he? Jannes...nog een week(je)...mijn duimen draaien alvast.En ook voor de rest natuurlijk. Groetjes diana
Nou ik ben weer terug van de 5e en laatste IUI. 200.000 zaadjes.....1/5 van een miljoen....daar wordt je toch treurig van..... Gelukkig staat de afspraak voor ICSI in februari. Daar gaan we nu naar toe leven. Succes iedereen! Hou het boven de miljoen! Xxx
Annelies, jammer van het aantal zaadjes, maar ze zitten er wel weer in! En er is er maar 1 nodig! Laten we hopen dat diegene je eitje vindt... Heel veel succes met wachten. Laten we hopen dat ICSI niet nodig is. Het zal niet de eerste keer zijn, dat iemand naar ICSI toeleeft en dan toch ineens zwanger is... Sterkte, meid!
annelies... nee daar word je echt niet blij van. ik weet niet hoeveel zaadjes mijn man heeft, dat zeggen ze bij ons nooit. maarja annelies, als er 1 superzaadje is die er zin in heeft, kan je gewoon zwanger worden! heel veel sterkte met de ww. liefs
Lieve Annelies, Wat vervelend zeg... als je zo'n nieuws krijgt. Maar het is precies wat de andere dames hier al zeggen: je heb maar één zaadje nodig meid! Ik hoop dat er een hele stoere bij zit! En anders verhuizen we volgende ronde samen naar het IVF/ICSI topic ... Succes in de WW maar weer. Mijn duimen draaien voor je! Liefs, Josien
@ annelies---tjee het zal wel een teleurstelling geweest zijn als je hoort dat er maar zo weinig zijn.maar zoals de anderen ookal zeiden, 1 ! is er maar nodig.Ik duim voor je. Veel succes in de ww! liefs diana
Annelies, ik sluit me ook aan bij het bovenstaande! Je weet nooit, mss zat er een heel eigenwijze tussen en krijg je gewoon een posi test over 2 weekjes... zeg nooit nooit! Succes!
hoi allemaal, ik ben even een tijdje niet online geweest. er is weer een hoop gebeurt. nieuwe zwangere meiden. verdrietige meiden, ooievaar sterkte meis. mss toch van de week nog een positieve test. rachel hoe is het met jou meis. ook in de ww beland. mss ook voor jou geluk deze keer. ik doe wel niet meer mee voor iui maar blijf jullie verhalen lezen. steeds weer spannend die ww. mariel ook voor jou spannend. even mijn verhaal, anderhalve week geleden in het ziekenhuis geweest. mijn fsh is te hoog, weinig voorraad eicellen. kleine kans op een zwangerschap dus. erg verdrietige dagen gehad. 17 jan. intake gesprek ivf. we gaan een poging proberen. kijken hoeveel eitjes zich aanmelden. ik zal dus vanaf jan. naar het ivf topic gaan. iedereen suc6 met de behandelingen. liefs lisa.
wat heftig lisa wat bedoel je met een te weinig aantal eicellen? dat ze sneller 'op' zijn als bij andere vrouwen? en wat is fsh? er zijn nu al een paar die misschien dorgaan naar ivf. dat vind ik zo'n teleurstelling lisa lief dat je naar me vraagt. ik zit inderdaad in de ww. maargoed natuurlijk verwacht ik niet dat ik nu opeens wél zwanger ben. ooievaar, je hebt vandaag niks meer van je laten horen. ik hoop dat het een beetje gaat met je het helpt niet zo veel, maar ik weet goed hoe je je voelt meis. mariel hoe is het met jou?
fsh, is follikel stimulerend hormoon. dat zegt iets over je voorraad eicellen. en aangezien ze er elke keer met fm maar 2 zien. is de kans groot dat ze al bijna op zijn. en degene die er nog zijn kunnen mss slechter van kwaliteit zijn. eerder miskraam of kindje met down. je begrijpt dit is absoluut niet wat ik wilde horen. toch gaan we een ivf poging doen. daarna mss weer iui, omdat in dit geval je het moet doen met de eitjes die er zijn. dus zou dat ook met iui kunnen. x.