Nou Jale, zouden het ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn...? Ik hoop het voor je! Nog even volhouden. Volgens mij is de Pregnyl na 10 tot 12 dagen echt wel uit je bloed...
Het zou zo maar kunnen idd. Maar ja niet te veel van uit gaan he! Anders valt het straks zo tegen! Was gisteren zo erg...voelde me zo k*t..heb gewoon op straat staan janken.... Hoe gaat het trouwens met jou Mariel? Jij bent er ook bijna....
Hier gaat het nog goed, meiden. Ik probeer me zo veel mogelijk af te sluiten voor wat ik voel. Ik heb me daar de vorige ronde zo op verkeken... Dat geeft valse hoop en dan valt het tegen. Ik zal gewoon af moeten wachten tot maandag. Maar het is niet altijd makkelijk. Net als voor jullie... Alle wachtenden sterkte!
Hey dames Ik mag pas testen na 3 weken heb 16 nov pregnyl gehad omdat ik de 18de me 2de iui kreeg of is dat bij de gyn verschillend? Liefs Tijgertje23
Tijgertje, dat is dus overal verschillend. Ik mag testen 2 weken na de IUI. Ik heb 19 nov. mijn IUI gehad en mag dus testen vanaf 3 dec. Maar dan kun jij toch ook al vanaf 2 dec. testen...?
Me gyn had gezegt dat ik pas na 3 weken mocht testen dus ja weet niet omdat ze zei dat de pregnyl nog niet uit je lichaam was Heb 5000 ie gespoten Liefs Tijgertje23
Ik spuit zelfs 10.000 eenheden Pregnyl. Maar je moet gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. Heel veel sterkte nog met wachten!
Wij zijn al 2 en een halfjaar bezig Maar ik wist van mezelf een jaar geleden dat het niet goed zat bij mij omdat ik zo hevige krampen heb toen ik menstrueerde Heb onderzoeken gehad en werd bij mij pco geconstateerd Liefs Tijgertje23 We zijn eerst een tijdje met de clomid begonnen lukte niet en nu hebben we de behandeling iui
Dat is lief van je ooievaar Mijn vriendin die heeft ook een hart onder de riem gestoken met een mooi kaartje omdat zij zelf 18 weken zwanger is heeft ze geschreven Lieve Marianne en ismael (me vriend) We wilden jullie even laten weten dat we aan jullie denken en voor jullie duimen We hopen voor jullie ook al het goede Lief He stond echt met tranen in de ogen heb haar gelijk die avond ff opgebeld en heb gezegt dat ze een schat van een meid was Liefs Tijgertje23
mariel houd je het nog 2 dagen vol? aangezien jij wel eens 'stiekem' voortijd test ik hoop met je mee hoor!
Ja, ik hou het nog wel vol. Dank je. Misschien zondagavond...als ik dan nog niet ongi ben. Maar ik moet eerst vandaag en zondag nog doorkomen en daar kan veel in gebeuren... De vorige keer kreeg ik een dag voor mijn NOD wat bloedverlies en dat zou nu dus zondag zijn. En jij? Wanneer ga jij testen, Rach?