ik kreeg met de pregnyl ook steeds elke dag voor me nod bloedverlies. ik moet donderdag (als ik me berekening aanhoud) ongesteld worden. maar zekerheid heb ik natuurlijk niet. misschien moet ik pas een week later ongesteld worden (wat ik niet hoop natuurlijk). ik test dus pas vrijdag of zaterdag denk ik. zondag word dus een spannend dag voor je. nou: [-o< knuf!
Meiden ik duim voor jullie! Weten jullie al hoe het in het zkhuis gaat tijdens de kerstperiode? Bij mij doen ze geen fm's dus kan niet beginnen met de IUI, dat wordt dus 2008!
Hier slecht nieuws. Ik heb net een beetje bloed verloren en dat zegt mij altijd genoeg. Dan zal ik morgen of maandag wel ongi worden. Ik ben er zo verdietig van... Ik zie het ook helemaal niet meer zitten met IUI. Nog 1 keer en dan toch door voor IVF.
marieke, wat balen. mariel, nee he, jij ook . je kent je lichaam zelf het best, maar ik hoop voor je dat je ongi wegblijft. tijgertje welkom. alle zieken, beterschap. vrijdag iui gehad, dus weer in de ww. we hebben het druk met sinterklaas en de kerstboom, dus ik zal morgen denk ik niet online zijn. goed weekend.
He Mariel, voor jou ook balen zeg! Als het ff meezit kan ik nog net voor het kerstreces een IUI krijgen Hope so!
Mariel dikke knufff meis Ik heb buikgriep. Lig al de hele dag plat Maar ik kan slecht overgeven.pffff krijg ik helemaal de zenuwen Ben ook vergeten te prikken vandaag. Zou dat heel erg zijn?
Lieve Marieke en Mariel, Ik wilde jullie even een hele dikke knuffel komen geven... Hopen dat jullie in de volgende ronde meer geluk hebben! Ik hoop het in ieder geval van harte voor jullie! Dikke knuffel, Josien
Ow Mariel en Marieke, jullie ook al niet... Hier ook Game Over...:S Hier gisteren ook een beetje bloed en vanmorgen weer een beetje...:S
Meiden, dank je wel voor jullie reacties. Jale, jij ook al! Wat balen. Heel veel sterkte. Ooievaar, beterschap. Ik kan dus ook helemaal niet overgeven, vreselijk is dat... Heel veel sterkte, meis. Dat kun je er ook nog wel bij hebben... Aly, fijn dat je IUI weer goed is gegaan. Sterkte nu met wachten. Hier zet mijn ongi weer niet door. Maar ik heb geen hoop meer, hoor. Het is iedere maand zo met mij. Andere keren had ik nog altijd hoop, maar na al die jaren... Ik voel me zo rot. Je staat zo machteloos. Iedereen zal dat gevoel wel herkennen...
Ik ken je gevoel heel erg goed Mariel Het is allemaal zo oneerlijk Ik wil je wel een dikke (((knuffel))) geven We slepen elkaar er doorheen hoor
mariel ook hier van mij een knuffel. het is echt zo oneerlijk allemaal. ik weet hoe je je voelt. x lisa.
Ik ben ik bang dat het ook game-over is maar het is nog veelste vroeg om ongi te worden zit op cyclusdag 25 maar ben altijd 28 en 29 dagen Vorige maand had ik 29 dagen Vanmorgen veegde ik rozig slijm maar heb ook klein beetje kramp Maar ik wacht morgen nog af Liefs Tijgertje23 ps laten we het hopen van niet dat het doorzet
Ik vroeg me af..kunnen ze er geen ivf van maken?Dat doen ze wel vaker, noemen ze dan een escape ivf. Of kunnen ze anders niet een paar eitje aanprikken en alsnog iui toepassen? Blijft klotenieuws zeg..Veel sterkte
marieke,Mariel,Jale-----balen zeg.Weer 3 die door gaan naar de volgende ronde.en tijgertje welkom hier, hopelijk zet het iid niet door. Ik leef enorm met jullie mee, had gehoopt hier eindelijk wat positiefs te lezen, maar helaas. Voor de andere succes nog met wachten. Ik heb morgen de 1ste fm weer, maar heb dus niet de dubbele dosis clomid gehad,dus is spannend of mijn lichaam er wat meegedaan heeft, en als ze er iid groeien of ze wel goed doorgroeien.Als alles meezit, en ik rond de 18e dag de iui heb, en dan meegeteld dat ik wel eens 3 dagen overtijd kan zijn kan het een rot kerst worden of een erg leuke .... mocht deze ook niet lukken, dan mag ik begin volgend jaar er nog 1tje doen, maar wordt ik ook vast doorverwezen naar een ander ziekenhuis, voor ivf.Dat is alleen elke keer 30 minuten rijden, en sommige dingen moet ik voor naar nijmegen zelfs, dat is bijna een uur rijden pfff,zie ik best tegen op, dus hoop extra dat deze ronde raak is, maar ben er eigenlijk minder mee bezig, heb genoeg afleiding met deze dagen. Succes iedereen groetjes diana
lieve mariel, wat lees ik nou :x getsie zeg! het is zeker oneerlijk en ik snap dat je hoop op IUI nu echt helemaal over is. zoals ik in je berichtje lees kijk jij ook al weer verder naar de ivf die komt. je geduld word enorm op de proef gesteld en je hebt al zoveel maanden teleurstellingen moeten verwerken dat ik vind dat jou ook eens goed nieuws tegemoet mag komen. je krijgt een dikke knuffel van me! en marieke en jale ook voor jullie! ik snap jullie gevoel zo goed! ik hoop dat jullie ventjes je lekker troosten en heel lief voor jullie zijn! iedereen beterschap! liefs rachel
Oh meiden wat balen dat jullie door gaan naar de volgende ronde! Ik moet nog effe wachten maar dan ga ik jullie volgen. Met 200.000 zaadjes kunnen we er van uitgaan dat het niets is geworden. En als ik zwanger blijk te zijn ga ik er van uit dat het op de natuurlijke weg is gekomen want we hebben die avond na de inseminatie enorm goeie sex gehad hihi. Volgens mij komen er veel meer zwemmertjes vrij na zoiets als na een verplicht nummertje in het potje terwijl je eigelijk nog half slaapt. Ach ja we zien wel...