even kijken of we een kleine testmarathon kunnen houden a.s. vrijdag. wie test mee? -rach84 -Mariel77 Diana, wat fijn! Heel veel succes met je IUI zaterdag. Inderdaad, deze wachtweek is nog spannender dan die andere... Ik slaap er slecht van en ben iedere dag bang om ongi te worden. Maar vanmorgen stond ik weer roodloos op. Dat geeft steeds meer moed. Aly en Annelies ook bedankt, ik ga voor jullie duimen!
Een een vraagje tussendoor.. Hoeveel dagen na pregnyl kan je ongesteld worden? Zit vandaag op de 13e dag na pregnyl, en ben dus al ongesteld, en +/- 11 dagen na eisprong, is dit niet een paar dagen te vroeg? Ik maak me best wel zorgen...
Ik hoef helaas niet mee te testen, vanmorgen zijn de in alle hevig door gebroken. Met alle buikpijn die er bij hoort. Heb echt een stevige baal dag, en ben op dit moment en super chagrijnig en verdrietig. Morgen maar weer naar het ziekenhuis voor een echo, voor evt de volgende ronde, hoop dat de eitjes even hard doorgroeien deze maand, dan kan het misschien nog net voor de feestdagen, al ben ik bang dat dat niet gaat lukken! Iedereen die nog moet testen, ik zal voor jullie duimen dat de sint nog een cadeautje voor jullie heeft!
Eendje, dat is wel iets korter dan gemiddeld volgens mij. In mijn ziekenhuis gaan ze uit van een menstruatie 12 tot 14 dagen na de IUI (eisprong). Maar heel erg kort is 11 dagen dan ook weer niet. Ik zou het even in het ziekenhuis navragen, als ik jou was. Heel veel sterkte. Renate, dus toch nog. Wat vreselijk balen, meid. Heel veel sterkte en hopelijk kun je nog een keer voor de feestdagen.
Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 1e IUI, Puregon (50), NOD 1 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/b Heb mezelf ook in de lijst gezet... ik lees al langer mee, maar had me nog niet toegevoegd. Testmeiden: ik duim voor jullie meiden.... sterkte
@Marriel77: ik had nog even een vraagje, de keren dat jij te veel follikels had, hoe lang duurde het toen tot je menstruatie kwam?
Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Marisha: 2e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 19 nov., nod 6 dec Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 24 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Stond niet goed meer in de lijst, dus ff aangepast
Ik ben een heel slecht voorbeeld, Linda... Ik kreeg namelijk helemaal geen menstruatie. Ik maak van mezelf namelijk helemaal geen hormonen aan, omdat mijn hypofyse niet functioneert. Ik ben ongeveer 2 weken na het afbreken/eisprong naar het ziekenhuis gegaan. Daar hebben ze bloed geprikt en zagen ze aan de hormoonwaardes dat alles laag was en kon ik dus weer starten met de volgende IUI. Bij de uitgangsecho zagen ze ook geen cystes/eiblaasjes. Het probleem is dus dat ik van mezelf geen cyclus heb. En dat heb jij toch wel gewoon? Dan moet je rekenen 2 weken nadat je eigenlijke eisprong zou zijn. En dan naar het ziekenhuis gaan, hoor. Heel veel sterkte nog.
@Renate: balen meid! Hoop dat het voor de feestdagen nog lukt. Ik heb nu zitten rekenen voor ronde 3 (zit net in 2, maar ach..) en ik loop het risico dat mijn eisprong valt op nieuwjaarsdag. Hoop dan ook dat ze daar een beetje in kunnen sjoemelen, zodat het een dag later wordt. @Eendje: ik werd exact 14 dagen na IUI ongi. Maar ieder lichaam is anders hoor! @Mariell: lieve schat, je bent gewoon hartstikke zwanger. Nog geen symptomen? @Rach: hoe voel jij je zo een paar dagen voor NOD? @Linda: dat is echt heel jammer. Succes ermee! Ik heb morgen weer FM en voel echt veel meer krampjes dan vorige maand, dus vrees ook voor overstimulatie. @Nic: hoe is het met je ovutesten? Hoop dat ik iedereen gehad heb.... zo niet: succes allemaal..
@ Eendje, ik heb dat ook steeds, 14 dagen na Pregnyl red ik ook niet, ik kom vaak niet verder dan 11,12... helaas. (maar gelukkig is het dan ook weer met 2 (!) dagen over )
Jannes > Ik hoop idd dat ze een beetje kunnen sjoemelen, wan t het zou zonde zijn "gemiste kans" Ja het schiet nog niet echt op, heb nog niet eens een ligt steepje, zie het alweer voor mij dat ik vrijdag of zaterdag een pos test heb. en dan gaat het voorbij voor deze ronde. dan maar goed zelf aan de klus. Weet ook niet of ik bij ons in het ziekenhuis op zaterdag terecht kan. ? Ga als ik morgen nog niets zie gewoon ff bellen hoe of wat miss kan ik nog langs voor een echo Merk wel lichte stress bij mijzelf ben ik niet van mijzelf gewend Jullie horen het weer.
Dank jullie wel voor jullie antwoorden! @Marieke 21, dus het komt vaker voor! Helaas duurt mijn menstruatie wel 5-6 dagen. Ik ga het wel nog even navragen aan de gyn vrijdag. Op naar ronde nummer 40+, zucht... Even een flinke baaldag, en dan vanaf morgen weer met frisse moed deze kans tegemoet gaan!
Meiden wat een spanning hier Ik ben ff niet geweest en moet gelijk 4 pagina's terug lezen Maar ik wil voor degene die gaan testen, heel veel succes wensen en ik duim dat ie een vette + aangeeft Degene die nog ff moeten wachten, heel veel sterkte Ik ben vandaag ook weer bij de gyn geweest en ik had verteld dat bij de vorige echo er allemaal niet zo mooi uit zag en dat ik daar heel onzeker van ben geworden. Ik vertelde dat ik gisteren ook niet geprikt had omdat ik deze ronde wou afbreken om even tot rust te komen Ook omdat ik van het weekend zo beroerd ben geweest en ook zaterdag niet geprikt heb Maar de arts had een echo gemaakt en hij zei dat mijn linker eierstok er goed uit zag. Alleen zit het stukje cyste er nog, maar daar moest ik me geen zorgen om maken. Voor de rest is het dus gewoon in orde Maar we willen ons nu richten op mijn rechter eierstok Er zit nu een eitje van 0,8mm. Veelste klein dus Maar daar gaan we ons dus op richten. De arts vond het zonde als we deze ronde zouden afbreken, maar als ik het echt wou dan is dat uiteraard mijn beslissing. Ik heb besloten deze ronde door te gaan en dus vanavond weer te gaan prikken. Vrijdag mag ik weer voor een nieuwe echo Ik ben zeer benieuwd Ben alleen vergeten te vragen of je temperatuur elke ochtend zo kan verschillen door de hormonen Want hij gaat bij mij van 36.65, naar 36,47 en dan weer 36,77 Heb ik niet eerder gehad.. Maar ja dat was ook zonder hormonen Vrijdag maar eens vragen
Meid, ik vind het een dappere beslissing. Maar laat je niet tot dingen dwingen die je niet wil hè... jij bent de baas over je lichaam. Ik hoop dat er een mooi eitje gaat groeien ! Liefs, Josien
mariel veel succes met testen overmorgen! ik ben er vrijwel zeker van dat er nu echt een mensje in je buik groeit. hier is bloed aangetroffen. het zet nog niet door. maar helaas... ik heb het even helemaal gehad met dat stomme zwanger worden. ook vandaag een geboortkaartje binnen gekregen van een oude vriendin. morgen naar het ziekenhuis, maar ik red geen IUI meer deze maand. dit is de 2e keer dat ik weer zo'n vage voorbloeding heb. dat had ik vorige maand ook en toen had ik die cysten. ik ben zo bang om morgen te zien dat ze er nog zitten. dan moet ik waarschijnlijk geopereerd worden. nou ja, nu even lekker me gedachten verzetten en in me boek duiken.
He balen Rach. Hier ook een gisteren een geboortekaartje in de bus van mijn man zijn schoonzus. Hier geen IUI deze maand ivm vakantie, dus Januari weer van start. Alle neg testers sterkte. Alle testers heel veel succes. Alle meiden die de hebben ontmoet, balen en sterkte. December moet met veel zwangeren eindigen.
ik ben nu echt ongesteld. ik ben er nu dus echt zeker van dat ik me eisprong had gevoeld 2 weken geleden. ik ben veelste laat voor het ziekenhuis (8 uur begint inlooptspreek uur), me ketting van me fiets ligt eraf, dus ga es kijken welke bus ik moet nemen.
rach, renate en eendje, balen dat de weer zijn gekomen. ooievaar, succes met de fm. rach, ik duim voor je dat de cystes zijn vertrokken [-o<
Meiden, wat vervelend voor jullie allemaal zeg! Weg met die DUIVELS! Hier vandaag weer een neg ovu test Even gebeld met het ziekenhuis en zij zijn idd van het weekend gewoon gesloten. Hoop maar dat ik zaterdag pas een streep zie en maandag terecht kan. Anders gaan we het samen maar heel gezellig maken Maar goed dat ik extra testen heb besteld gisteren verwacht ze vandaag bij de post Sterkte alle wachters! Mijn duimen draaien voor jullie op volle toeren
@Rach... jeetje wat jammer! En waarom red je geen IUI meer? Valt die in een kerstweek of zo? Ik kan het niet vinden, maar volgens mij zijn ze bij ons open in de kerstweek. Wie weet bij jou ook wel. @Ooievaar... als je er toch voor gaat hoop ik dat dat ene eitje lekker gaat groeien. Op naar de volgende IUI behandeling. Vanochtend mijn 2e FM gehad. Zit nu op dag 6. Had rechts 2 eitjes tussen 10-12 en links een tussen 10-12. Vandaag en morgen nog hormoon prikken en dan zaterdag terugkomen. Ziet ernaar uiit dat het maandag IUI wordt. Exact zelfde cyclusdag als vorige ronde (CD11). Had vandaag mijn eigen gyn en die is heel fijn en duidelijk. Heb hem mijn gevoel uitgelegd over mijn vroege eisprong de vorige ronde. Hij gaf aan dat als ik dat weer heb, ik meteen moet langskomen. Dan maken ze een echo en regelen meteen een IUI. Deze ronde wordt dat moeilijk want mijn pregnyl staat op zaterdag en zondags zijn ze er natuurlijk niet, maar misschien dat hij zaterdag bloed prikt en als LH al in gang gezet is door eigen lichaam, dan geen pregnylspuit maar gewoon eisprong op gang laten komen.