ik ben net in het ziekenhuis geweest. de cysten zijn gelukkig weg! omdat mijn cyclus 34 dagen duurt red ik het idd niet ivm de kersperiode. ze zijn dan gesloten (tm 6 januari dacht ik). volgende menstruatie (wéér een maand wachten dus ) mag ik weer komen. we gaan dan weer starten met IUI.
Rachel, toch wel goed nieuws dat die cysten weg zijn! Enne, als je volgende maand geen IUI krijgt kan je wel lekker van de feesten genieten! Bianca, dapper dat je deze ronde gewoon toch doorzet! Ik duim dat je eitje snel wil groeien en dat het bij jou ook eindelijk eens lukt meid! Jannes, fijn dat het bij jullie zo snel vooruit gaat! Succes al weer!
@rach balen zeg dat je ongi bent, maar wel fijn dat de cysten weg zijn. @jannes succes alvast voor maandag!En veel succes in de wachtweken die voor je staan.Ik heb zaterdag mijn iui dus we verschillen niet veel. @nic hopelijk voor jou een mooie posi ovulatietest die precies goed valt zodat je maandag terecht kan. @renate balen van de @eendje ook balen @esmeralda hopelijk begint het nieuwe jaar goed voor jullie,jammer dat je zolang moet wachten.Vervelend he, als je alsmaar geboortekaartjes krijgt en jezelf ook zo graag wilt. @josien hoe voel je je eronder dat je voor ivf gaat?Ik duim voor de vrije rondes voor jullie,scheelt een hoop hormoontjes spuiten. @ooievaar succes als je deze ronde toch nog door gaat.Je gaat/bent bezig met de 5e iui net als mij.Volgens de gyn zijn er nog steeds mensen die zwanger raken na zoveel keer, dus we moeten hoop blijven houden. @mariel veel succes morgenochtend....of test je stiekum vandaag al. Pffff ik hoop dat ik iedereen gehad heb nu.Degene die ik vergeten ben, succes met testen,wachten met de iui of wat dan ook. ik ga vanavond de pregnylspuit laten zetten,zie ik altijd wel een beetje tegenop,maar valt ook altijd weer ontzettend mee. liefs diana
@Rachel: jammer dat je door de feestdagen een maandje over moet slaan, maar wel heel goed nieuws dat je cysten wegzijn. @Marisha: ja de dagen na NOD gaan bij mij heel snel. Dag 11 IUI is nog te overzien. Die 2 weken daarna zijn het ergst! Ik hoop dat ik deze keer 2 eitjes heb die goed zijn om te springen, weer meer kans he.... Wanneer heb jij weer FM? @Diana: succes vanavond. Tis voor een goed doel @All: hebben jullie door de hormonen ook wel eens een drukkend gevoel op de borst? Heb dat gisteravond en vandaag heel erg. Maakt mij en vooral mijn mannetje ongerust ...
Oh nee, Rach, wat erg voor je dat je ongi bent geworden. Maar gelukkig zijn je cystes weg. Neemt dat het verdriet van de ongi een beetje weg? Volgende maand nog een keer zelf proberen en dan weer gaan voor de IUI. Je laat me alleen morgen... Sterkte, meid. Ooievaar, dapper van je dat je er toch nog voor wil gaan deze maand. Ik hoop zo voor je dat het helemaal goed komt. Het is ook allemaal niet makkelijk. Denk aan jezelf. Esmeralda, succes in januari! Aly, hoe is het met jou? Nic, wat duurt dat toch lang... Laten we hopen dat je eisprong dan maar wacht tot maandag! Jannes, succes. Het gaat inderdaad snel bij jou. Laten we hopen op 2 eitjes... Diana, succes met je Pregnylspuit en de IUI! En daarna sterkte met wachten. En nee, ik test pas morgen. Al moet ik van het ziekenhuis eigenlijk tot maandag wachten... Maar hier nog steeds roodloos...
bedankt mariel spannend voor jou morgen! maar als het positief dan kan je er écht zeker van zijn dat je (EINDELIJK) zwanger bent. voel je al wat aan je lichaam? ooievaar ik vind het ook dapper van je het deze maand doet. dat had ik ook gedaan. het voelt zo erg om een maand te moeten wachten! jannes, ik heb met de hormonen nog nooit een drukkend gevoel gehad om me borst. wel op me humeur! fijn dat je zo'n aardige gyn hebt. esmeralda23, nou we beginnen dus samen (vol goede moed?) weer in januari. aan de hoeveelste IUI ga je dan beginnen? nic79, wat klinkt dat onhandig dat je steeds zelfmoet testen thuis! ik hoop ook voor je dat je van t weekend pas posi test. maar je kan het sowieso wel gezellig maken toch marisha ik geniet wel van de feesten deze maand hoor of bedoel je ivm alcohol? NEE! het neemt me verdriet niet een beetje weg nu me cysten weg zijn... ik voel me echt verslagen! maar dat hoort bij cyclusdag 1 he ik weet dat het morgen weer beter gaat.
Hè Rachel, wat vervelend toch meis. Het is ook altijd zo rot om weer ongi te worden. En die eerste dag is altijd het zwaarst. Je hebt nog even hoop en ineens is het gedaan... Ik begrijp wat je bedoelt. Heel veel sterkte. En ik voel dus helemaal niets aan mijn lichaam. Ook dat maakt me onzeker...
@Mariel: niet iedereen heeft symptomen hoor... maak je geen zorgen. @Rach: grootste recht om je verslagen te voelen. Ondanks dat je het soms al aan voelt komen, is het toch kei hard als je opeens weer ongi bent. Zei zaterdag ook huilend tegen mijn moeder dat ik het na zoveel maanden gewoon zo moe ben om elke keer weer bloed te zien... gaat je de positieve energie even van over.
Hey Rachel, Ik hoop dat je je snel weer lekkerder inje vel voelt zitten. Ik ken je gevoel heel goed! En het is ook vreselijk naar. Maar kop op meid, ooit is het onze beurt! Ik zit trouwens regelmatig met eensmile achter de pc, het maakt bijna niet uit welk topic ik lees, jou naam komt er in voor Heb je tijd teveel ofzo?
Hoi Hoi, Vandaag toch maar weer voor een fm geweest, waarschijnlijk red ik het niet meer dit jaar omdat de poli dicht gaat vanaf 21 dec/ 6 jan. Maar bij mij zeiden dat ik gewoon mocht komen omdat mijn cyclus nog wel is wat schommelt, en anders geven ze advies wanneer je het beste kunt klussen. Moet volgende week dus gewoon weer terug komen. Balen Rach, dat je ongie bent geworden!
Hoi meiden Rach wat goed zeg dat je cystes weg zijn meis. Het is dus toch goed geweest dat je ff gestopt bent. Scheelt je een operatie meis Enne dag 1 is altijd moeilijk. Dat weten we allemaal, maar we slepen je er door heen hoor! (((knuf))) Mariel, spannend meis. Morgen ga je testen toch? Maar jij bent gewoon zwanger hoor, dat weet ik zeker! Ik denk aan je! Ik hoor ook vaak dat de ziekenhuizen dicht zijn met de feestdagen Bij ons is dat gelukkig niet het geval. Vandaag heb ik heel erg krampen in mijn liezen Mijn eitjes zijn behoorlijk aan het groeien. Ik verlies ook waterige afscheiding Vanavond voor de zekerheid maar klussen
Zo de pregnyl zit erweer in.En wat ik al dacht blijkt te kloppen: de vorige keer had de doktersassistente hem erin gedaan, en zie ik een paar dagen later fdat er in de verpakking die ik weer terug genomen had nog een ampulletje zat.Had ze me dus alleen het ampulletje met steriel water ofzo ingespoten, onderhuids ook nog, ik vond het al zo vreemd dat ik niks voelde.Geen wonder dus dat ik 3 ! dagen overtijd was.Dom mens. Maar goed, nu zit hij er wel goed in.Op naar zaterdag de 5e iui.En dan weer die kl*te wachtweken, zie er nu al tegenop. @rach: ik snap best dat je je verslagen voelt,heel logisch en herkenbaar.Het is elke keer weer een enrome tegenslag als je ongi wordt. Ik heb wel eens ergens gelezen dat het net rouwverwerking is.en op sommige vlakken vind ik dat wel kloppen. @ooievaar: klus ze vanavond maar fijn baat het niet schaat het niet het is iig lekker als jullie iui doen,hoeveel dagen van te voren "sparen" jullie dan? Ik heb het gevoel dat ze in mijn ziekenhuis de iui een beetje op toeval inplannen, dus ben dit keer niet van plan om bewust niet te vrijen.Als we zin hebben doen we het gewoon, misschien is er dan minder zaad tijdens de iui, maar anders heb ik toch het gevoel van oh als het maar niet te vroeg of te laat was. liefs diana
hahaha wat fijn dat ik jou een lach bezorg! ik heb nu in ieder geval veel tijd want ik ben al een week ziek. en voor de rest werk ik maar 2 ochtenden. dus ja..
Ooievaar, wat lief. Dank je. Gaat het al weer wat beter met je? Diana, wat een dom mens ja, die doktersassistente! Gelukkig is het nu helemaal goed gegaan. Succes met de IUI zaterdag! Hi, hi, jullie kennen mij al wel een beetje... Ik heb dus vanavond al getest, maar mijn man had me overgehaald. En hij was weer positief! Dat geeft ons al zoveel meer hoop... Alle spanningen van de afgelopen dagen kwamen er uit! Het is ook zo slopend... En toen ook nog getest met zo'n digitale test. Hij staat in mijn album. Maar het blijft nog spannend. Die bloeding blijft me onzeker houden. Ik vind het wel heel lief hoe betrokken jullie zijn. Dank je, meiden!
Mariel, jij bent echt zwanger hoor meid! Kan me voorstellen dat je nog wat onzeker bent met die bloeding maar die is straks al weer een weekje geleden dus aangezien je nog steed posi test denk ik dat het wel goed zit hoor! Rachel, we begrijpen allemaal hoe je je voelt... de eerste dag van je ongi is het ergste he! Die verslagenheid van weer een mislukte ronde, de spanning die los komt. Ik had daarstraks een lastige klant aan de lijn en heb nadien een half uur op mijn bureau zitten snotteren is de eerste keer in de drie jaar dat ik er werk dat ik dat voor heb Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt (enne, ja ik bedoelde met de alcohol... dat ga ik tijdens de feesten het meeste missen omdat ik dan weer in de wachtweken zit!). Renata, ik ga voor jou duimen dat je eitje snel groeit zodat je toch nog een poging kan wagen... zou wel fijn zijn als de kans er nog in zit he Diana, daar heeft de gyn me bij de eerste poging ook voor gewaarschuwt, altijd in het oog houden dat ze zeker het poeder ook in spuiten want anders heeft het weinig zin... sindsdien sta ik er altijd met mijn neus op wanneer ze de spuit klaar maken om zeker te zijn dat ze zich niet vergissen Trouwens wij proberen sex te vermijden 3 dagen voor de voorziene datum (aangezien dit toch een dag of 2 kan schommelen zitten we dan wel goed (moet tussen 3 à 5 dagen zijn bij ons). Hier heb ik de negatieve uitslag gekregen en ben daarstraks ook ongi geworden. Ik tel morgen als dag 1 dan zal het wel goed zitten! Nog net een poging voor de feesten! Gr, Marisha
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 24 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Mariel77: 5e IUI, Menopur, Pregnyl en Progestan, nod 3 dec. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 24 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Rach84: 3 keer IUI, deze maand geen IUI, nod 9 jan ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
haha krijgt je man nog de schuld ook ik heb in je album gekeken. ga je nou niet meer zenuwachtig zitten doen? die pregnyl is al lááng uit je lichaam, dit is hcg wat jou lichaam zelf aanmaakt omdat er en baby in je buik groeit! kan je het zelf al geloven of ben je jezelf nog steeds in bescherming aan het nemen? ohja, ga je vandaag op de tafel dansen ? marisha wij houden ook 3 dagen aan. esmeralda, wij lopen dan gelijk. ik ga in januari ook voor de 4e IUI. diana, ik heb dat gevoel soms ook. dat ze woensdag al weten dat op maandag de IUI is bijvoorbeeld.. en bij ons kijken ze ook nooit of het eitje wel of niet gesprongen is, dus het is soms voor mijn gevoel ook nattevingerwerk. maar we houden we de 3 dagen aan. ooievaar, lekker zeg dat bij jullie het ziekenhuis gewoon open is! houd je de moed er nog een beetje in? (dank je voor je lieve berichtje)