@Mariel: hup lijst aanpassen, mooie banner uitzoeken - je bent gewoon KEI ZWANGER! Wij wisten het allemaal zeker hoor... geniet ervan! @Diana: wat een muts! En ik heb dat deze maand ook. Als ik het gevoel heb dat mijn eisprong weer meteen na Pregnyl is (had ik vorige maand ook) nou dan gaan we er voor hoor. Dan wacht ik niet nog een dag op de IUI. Dan maar wat minder zaadjes bij IUI, maar wel 2x kans ipv maar alleen die ene IUI.
Lieve Mariel, Van Harte gefeliciteerd Je bent echt wel zwanger! Helemaal omdat de digitale test ook positief is. Meid wat gun ik jou dit, het geeft mij weer moed om door te gaan. Geniet er maar lekker van, hoe onwerkelijk het ook lijkt. Helaas was mijn test negatief en wacht nu op mijn ongi! Maar door de progestan bolletjes komt die ook later dus weet het nu nog niet. veel liefs Manonie
Lieve meiden, dank jullie wel voor de felicitaties en het vertrouwen. Vinden jullie mij erg flauw als ik toch nog even wacht tot maandag? Ik ga toch maar af op het advies van het ziekenhuis. Maar ik kan wel zeggen, dat ik er al veel meer vertrouwen in heb. Diana, wij doen ook tot 3 dagen voor de IUI niets. Marisha, wat balen dat het nu echt negatief is. Heel veel sterkte meid. Ja Rach, ik geef mijn man de schuld... Maar ik ben er achteraf wel blij om. Vanmorgen moest hij anders meteen weer gaan werken en dat had ik ook niet leuk gevonden. Manonie, voor jou ook vreselijk balen. Jij ook heel veel sterkte. Ik hoop dat ik jullie allemaal een beetje hoop kan geven, want jullie weten hoe lang wij hebben moeten wachten...
mariel, jullie hebben vast gister al een dansje gemaakt, mooie test manonie, , balen van die neg. test. rach, voel je je al wat beter ? marisha, jij ook al ongi, gelukkig kun je deze maand nog een keer. diana, als voor je gevoel te laat zijn voor je ei, dan gewoon je twijfels uitspreken bij de gyn, dan doen ze misschien wel een bloed test, hebben ze bij mij de laatste keer ook gedaan en dan moet ik toegeven dat hun berekening wel klopt. succes met de iui.
Mariel > Nogmaals Hartelijke gefeliciteerd meid! Als jij niet zwanger bent, dan weet ik het ook niet meer SUPER! Wat een nare berichten allemaal, weer allemaal vervelende duivels komen opdagen Wij houden ongeveer 48 uur aan tussen de keren in. Maar aangezien ik iedere ochtend die stomme OVU testen moet doen, maakt dat het wel lastig, want ik zit dan al op mijn werk. Dus gisteren maar even wat later begonnen Vandaag nog steeds geen duidelijke streep zie wel al heel lichtjes wat... hoop echt zo dat het zondag pas echt pos is.. dan maandag eerst IUI Duurt echt lang zo! Normaal eisprong rond dag 11/12 nu zit ik al op 15 en nog niet eens een pos test dus wordt op z'n vroegst dag 17 Kan dit door die Clomid komen? Meiden bijna weekend! Nog even doorbijten Ciao Liefs Nic
bedankt voor de lieve reacties allemaal. @ mariel nog maar eens een vreugde dansje voor je.Dit was je 5e iui toch?Dat geeft echt ons ook weer moed, we moeten blijven volhouden dat zie je maar weer eens. @aly ja ze hebben al eens een bloedtest gedaan, maar daar hoor je nooit een uitslag van, als je erom vraagt, krijg je een nors jaja is alleemaal goed hoor.Ze zullen wel weten wat ze doen, maar de vorige keer had ik een dubbele dosis clomid en toen groeide de eitjes langzamer dan nu met enkele dosis.Normaal vaak iui met dag 17 en nu dus dag 15.Ik ga wel tot een paar dagen na de iui zelf ook vaak aan de klus, want ben veels te bang dat ze juist dus te vroeg zijn. @ manonie: balen zeg, hopelijk komt de ongi dan snel, niks is zo erg, als je eigenlijk al weet dat je ongi wordt,maar dat komt het nog niet.En dan hopelijk vol goede moed de volgende ronde in. Ik ging gister de pregnylspuit halen komen we net precies een "collega" tegen van me man.Hij was net vader geworden van 2 jongetjes.Ff slikken dus.maar we zijn toch ook wel blij voor hun want het was bij hun pas raak na 4 jaar en bij de 3e icsipoging. Ik kan de laatste tijd zo jarloers zijn op mensen die gewoon ff zelf een kindje maken, dan plannen ze gewoon wanneer en het lukt dan ook nog gewoon.Ik ken zelf iemand die precies uitrekend, hoeveel dagen voor de eisprong ze sex moet hebben omdat ze een meisje wil(3e kindje ze heeft al 2 jongens) en meisjeszaad schijnt slomer te zijn.En ze kijkt naar de chinese huppeldepup, als die een maand een jongen aangeeft,slaan ze die maand over.Kan me dan zo druk maken als ze dan toch nog snel zwanger raken, (hopelijk een jongetje gnagnagna stout van mij he?) @ ooievaar, weet je al wanneer jij je iui krijgt?En hou je het een beetje vol nog.Hoop blijven houden he? liefs diana
diana, vreemd dat ze de uitslag niet geven ? ik moest 'smiddags bellen voor de uitslag. dat sommige meiden zomaar zwanger worden en de zwangerschap verder goede verloopt steekt bij mij ook wel eens. wat het zo frustrerend maakt is dat je machteloos staat en er niets aan kunt doen. spuit je de pregnyl niet zelf ?
Ken het gevoel. Eerst had ik er nooit zo'n moeite mee, maar ik kan me echt boos maken om die huppakee zwanger raken en er niet bij stil staan dat het ook lang kan duren. Heb gelukkig geen moeite met mijn petekindje (geboren in mijn uitgerekende week van mijn MK), dat heb ik geaccepteerd. Maar heb wel steeds meer moeite met mijn zwangere vriendin. Zie haar zo vaak en het gaat vaak over de baby (logisch), zie haar buik maar groeien en over 3 weken gaat ze met verlof. Kijk zo op tegen de dag dat hun kindje wordt geboren. Ze is ver na mij gestopt met de pil... maar ja tis niet anders!
ik herken dat gevoel. het doet zoveel verdriet maar het maakt je tegelijkertijd ook boos. je voelt je machteloos, en snapt het niet. gisteravond kon ik er niet van slapen. ik wil het kunnen verklaren waarom de één wel en de ander niet.
@ aly...nee spuit het niet zelf, ben blij van, vind het een nare spuit.Het is standaard bij ons ziekenhuis dat de eerst hulp dat doet of overdag de dokersassistent. liefs diana
Rach het valt ook allemaal niet mee meis En zo denk ik ook heel vaak hoor. De 1 wel en de ander niet? Van mijn dochter was ik binnen 13 maanden spontaan zwanger En nu al 2 en een half jaar niets. En nog wel hulp gehad ook Onze tijd komt echt wel hoor Ik heb vanmorgen weer een FM echo gehad. Hij is nu 12mm, dus nog te klein. Maar woensdag was ie 0,8mm dus groeien doet ie goed Maandagochtend om half 9 mag ik weer Waarschijnlijk woensdag of donderdag krijg ik mijn 5 IUI De arts was een beetje sjaggie, was niet zo leuk.. Ben maar gauw weer weggegaan...
Ik kan er ook weleens van wakker liggen. Dan krijg ik het ook gewoon niet meer uit mijn hoofd. Kan alleen maar denken, waarom wij niet. Of opeens het besef van Jezus zij (mijn vriendin) heeft over ruim een maand gewoon een kindje en ik niet... Soms moet ik er ook gewoon opeens van huilen, zoals gister. Zit ik te zappen en bleef bij Babyboom hangen. Ik kijk dat nooit (word ik niet vrolijk van) en zie 2 mensen een test doen en zo blij reageren toen er een + verscheen. Dan kan ik met echt zo rot voelen en opeens huilen omdat ik dat ook wil ... wil ook een + zien en fijn vooruitzicht hebben op een kindje van ons samen.
@ jannes: dat gevoel is zo herkenbaar, daarom kijk ik babyboom ook bewust niet, kan daar gewoon niet goed tegen en ben er dan teveel mee bezig. Misschien ben je op dit forum erook wel veel mee bezig, maar ik vind het gewwoon fijn mijn gevoel met andere te kunnen delen, lezen dat anderen hetzelfde voelen en elkaar misschien te kunnen steunen.En als ik hier lees dat er iemand na iui zwanger is die er ook lang over gedaan heeft, vind ik dat juist hartstikke leuk.Dat maakt me juist blij, maar zon programma wordt ik alleen verdrietig van. Kom op Jannes...ook voor jou ligt er vast iets moois in de toekomst voor jullie weggelegt.Ik duim voor je! ...en ik duim ook voor de rest. liefs diana
Meiden ik leef enorm met jullie mee! En herken het ook wel hoor! Een vriendin van mijn nichtje wilde ook wel beginnen, maand aan de antibiotica voor een Blaasontsteking en hup 1x sex gehad en zwanger! Leuk voor haar natuurlijk, maar vond het ook zo oneerlijk! Bij mij is al ruim 2.5 jaar geleden mijn spiraaltje verdwenen.. en had nu toch idd ook wel is gehoopt dat het raak zou zijn. Maar helaas is het niet voor iedereen weggelegd IDD KOP OP allemaal, ooit zullen wij ook een pos test in handen hebben Merk ook dat ik door die ovu testen er veel meer mee bezig ben en ik soms gek van mijzelf word. Was afgelopen maandag ook vet misselijk van de zenuwen voor die FM zei toen ook echt tegen mijzelf Nicole doe toch eens even normaal, slaat echt nergens op dit! Hahaha, Meiden we blijven gewoon hopen HET KOMT ECHT GOED! Liefs Nic
@Rach: even off topic: net in een ander onderwerp ging het over jouw mooie vloer, maar waarom is het geschilderd en heb je hem niet met tegels gedaan.... Ben geen klusser hoor.. alles behalve dat. Maar loop je de verf er niet af (slijtage)? Of vraag ik nou iets heel doms
nee je bent niet dom hoor zo'n vloer kopen en laten leggen zal misschien wel 2000; kosten. ik heb het zelf geschildert en ben 60; kwijt aan verf (1 pot wit, 1 pot zwart en 1 pot aflak<--scheeps-lak). als je het goed aflakt gaat het echt wel mee hoor! en het is een kunstwerk van mezelf op de vloer, is toch heel persoonlijk. iedereen die hier komt gaat op zn knieeen zitten
Tja.. het kosten stuk snap ik. Weet uit eigen ervaring dat dat soort dingen veel geld kosten. En nou snap ik ook dat het dus niet slijt Ik zag in eerste instantie niet dat het geverfd was op de foto, todat ik de potjes zag staan en het bijschrift van je foto. Erg strak gedaan.. heel knap!
Hi meiden lekker het is weekend! Wij gaan zo naar een nieuwbouwproject kijken verkoop begingt volgende week SPANNEND! Verder.. ach ja zie nu eindelijk een licht streepje, dus dat komt goed uit, dan kunnen we waarschijnlijk toch nog gewoon maandag of dinsdag voor onze 1e IUI Vind het maar niets zo.. ben al een week aan het testen krijg er de kriebels van Nou ik ga lekker genieten van het weekend, zonnetje schijnt hier dus.. lekker naar buiten Ciao
linda bedankt! wij hebben vandaag de kerstboom opgezet. het is echt een megagrote mariel voel je al wat?