Wat lief, Rach. Nee, ik voel eigenlijk niet zo veel. Dat maakt me wel onzeker, want ik zoek wel iets van een bevestiging. Maar kennelijk hoef je ook nog niets te voelen zo vroeg. Ga morgen nog een keer testen. Als de test dan ook nog positief is, dan heb ik wel genoeg bevestiging! Hoe gaat het verder met jou? Leuk dat je de kerstboom hebt gezet. Gezellig is dat altijd, hè!
mariel, als je morgen positief test...doe je dan eindelijk je dansje op tafel ik kan het nog steeds niet geloven, dat het na zoveel jaren blijkbaar nog steeds kan. ik bedoel dit niet negatief naar jou toe, maar het ís zo'n geweldige boost voor mij (ons) om door te gaan! het gaat goed hoor. me man vertelde vandaag tegen me dat hij eigenlijk ook zo teleurgesteld is in het wachten. dat had ik nog nooit van hem gehoord. maar ik vond het aan de ene kant wel fijn, want we begrijpen elkaar dus wel heel goed, en gaan hier echt samen doorheen!
Mariel77: Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er nog maar van dat je geen kwaaltjes hebt waarschijnlijk krijg je dat straks nog wel volop hi hi. Ik had ook pas kwaaltjes bij 5 a 6 weken. gr vruchtje p.s. ik had ook meerdere testen gedaan hoor om het te geloven!
Ja Rach, morgen hoop ik dat dansje te kunnen maken! En ik ben blij dat ik jullie hoop kan geven. Het is inderdaad wat na bijna 4 jaar en de 5de IUI... Dank je, vruchtje. Dus het is toch niet zo vreemd dat ik nog zo onzeker ben... Hoe gaat het met jou? Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Heel veel sterkte nog.
Nee echt niet kan geen kwaad hoor dat je nog geen kwaaltjes hebt. En die bloeding van 1 dec zal je innesteling zijn geweest . Ben heel blij voor jullie, maar kan me voorstellen dat je pas echt kan genieten na een goede echo. Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden als ik vragen mag?
Inderdaad Vruchtje, eerst maar eens die eerste echo. Maar ook morgen nog positief testen... Ik moest een week wachten van de arts met testen door die bloeding. Wij zijn in januari 4 jaar bezig. En jullie?
Ik ben ia.s. januari 3 geleden met pil gestopt en nu bijna 2,5 jaar bezig. Jij ook al lange tijd jullie hebben het dubbel en dwars verdiend. gr vruchtje
En jullie ook! Want jullie hebben al een hoop meegemaakt in al die jaren. Heel veel sterkte! Liefs Marielle
Mariel: nog meer testen is echt niet nodig hoor, je bent hardstikke zwanger ! Nogmaals gefeliciteerd. Hier is het aftellen geblazen, nog drie dagen en dan weet ik of het echt goed is... De spanning is niet meer te houden en de blijdschap wordt afgewisseld door de angst en het 'wat als het nu weer eindigt in een MK'. Alle meiden voor wie het dit jaar helaas niet mocht lukken, heel veel succes de laatste maand en anders in 2008! Liefs, Pooltje[/img]
Dank je wel, Pooltje! Heel veel succes voor over 3 dagen met de echo. Ik hoop zo voor jullie dat alles goed is. Ik ga heel hard duimen! Hou je ons op de hoogte?
@mariel: en nog een keer getest? meid, probeer een beetje ervan te genieten hoor.Toen ik na lange tijd zwanger was van mijn dochter, kon ik de eerste 3 maanden ook niet genieten zo bang, dat je na zolang wachten eindelijk blij kan zijn, dan ben je dubbel zo bang dat het je nog afgepakt gaatworden ook.Maar daarna ben je bang of je hele zwangerschap wel goed zal gaan, daarna ben je bang voor de bevalling, daarna voor wiegendood, daarna als ze voor het eerts naar de peuterschool gaat, of ze voor het eerst uit logeren gaat, strakjes als ze uit gaan of als ze vriendjes krijgen:kortom probeer gewoon ervan te genieten en het los te laten, anders heb je aan het eind van de zwangerschap spijt dat je er niet genoeg van genoten hebt. @pooltje succes met de echo:spannend hoor ik hoop dat alles goed gaat dit keer. Wij hebben zaterdag de 5e iui gehad.Helaas waren er maar 2 miljoen zaadcellen dus veel hoop hebben we niet.De gyn zei dat we zelf ook maar moesten plezieren, zodat we meer kans hebben.Dat waren we toch alwel van plan en dus hebben we gisteravond en vanmorgen zelf ook maar lekker geklust.Maar mag ik nu iets heel privees vragen? Als mijn man zich terugtrekt valt volgens mij het hele goedje erweer uit. Bij sommige standjes meer als bij andere volgens mij.Ik wil bv. in een vruchtbare periode liever niet dat hij komt als we net achterlangs staand of op zijn hondjes doen.Maar gister waren we zo lekker bezig dat ik dat vergat maar goed...lang verhaal ff klein maken, toen hij zich dus terugtrok viel alles er volgens mij gelijk uit.Dan maak ik me gelijk weer zo druk.Hebben jullie dat ook.of ben ik weer zo raar? Liefs diana
En Mariel? Nog een keer getest? Je bent echt zwanger hoor ..! Probeer er maar lekker van te gaan genieten! Andere meiden, ik hoop dat jullie snel volgen! Jullie verdienen het allemaal. Diana, ik ben nu zwanger geworden van 1,2 miljoen zaadjes. Dus geef de hoop niet op!
Lieve meiden, bedankt voor jullie interesse en betrokkenheid! Zien jullie mijn banner? We hebben net nog getest en er stond weer ZWANGER. We zijn zo blij! Morgen het ziekenhuis bellen en dan over 2 weken mijn eerste echo. Ik zal hier vanaf nu niet zo veel meer schrijven. Ik wil hier niet steeds met mijn zwangerschapsbanner staan... Maar ik blijf jullie allemaal volgen en wil jullie allemaal heel veel succes wensen. Jullie zien het: het kan nog echt na heel veel jaar en de 5de IUI. Ik hoop dat dat jullie wat hoop geeft. Meiden, bedankt voor alles. Ik heb altijd heel veel aan jullie gehad. Liefs Marielle
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 24 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Joehoeeeeee mariel zo gaaf meis! Geniet er van! Je hebt het echt dik verdient Enne wat mij betreft mag je hier gewoon blijven kletsen hoor
wat mij betreft ook lieve mariel. ik ben heeel erg blij voor je. oprecht blij, want jij hebt hier zolnag op moeten wachten! ga je er lekker van genieten? liefs en knuf rachel
Mariel, hier van mij ook een felicitatie! Geniet er lekker van! En wij gaan je goede voorbeeld volgen hoor
Woehoew! Gefeliciteerd Mariel! Wij wisten het natuurlijk wel al een hele week Je hebt wss nu wel een vreugdedansje op de tafel gemaakt Enne, van mij mag je hier natuurlijk nog wel blijven mee kletsen, die banner herinnert ons juist aan jullie succes verhaal en laat zien dat we de hoop nooit mogen opgeven! Probeer nu maar lekker van jullie zwangerschap te genieten! Liefs, Marisha
gefeliciteerd marielle, Eindelijk is het zover ,zwanger net als ik bij de 5de iui, het kan dus echt wel .Probeer er van te genieten en kijk uit naar de eerste echo. Ik heb afgelopen week mijn eerste echo gehad en wij verwachten nu een Tweeling. Echt ongelofelijk.Lekker genieten nu dus ! groetjes otter