iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja jannes dat heb ik dus ook drukkende hoofdpijn
    Maar sinds ik met IUI bezig ben, ben ik sowieso emotioneler.. :(

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    IUI MEIDEN

Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec.
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen.
    Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur.
    10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec.
    Manonie: 4e IUI 21 Nov,clomid en pregnyl, nod 06 dec.
    Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten
    Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december.
    Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december
    Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec.
    Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec.
    Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec
    Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ?
    Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan.
    Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan.

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

3. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    @ Nic79, in mijn enthousiasme vergeten erbij te vertellen dat ik idd vanavond dus Pregnyl mag spuiten en dan dus woensdag IUI.

Wij zitten trouwens in hetzelfde ziekenhuis volgens mij, Flevoziekenhuis toch? Ik dacht het te weten aan dat jij in Almere woont en de sluitingsdatum van jou zieknhuis is gelijk aan die van mij :)

4. manonie

manonie Actief lid

Jan 16, 2007
    103
    0
    0
    Borne, Overijssel
    IUI MEIDEN

Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec.
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen.
    Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur.
    10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec.
    Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten
    Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december.
    Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december
    Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec.
    Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec.
    Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec
    Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ?
    Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan.
    Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan.
    Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari.

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pat: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 17 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

5. manonie, we liggen vlakbij elkaar. als mijn 4e IUI niet was afgelast door de cysten liepen w nu echt gelijk!
    hoe is het met je?

6. manonie

manonie Actief lid

Jan 16, 2007
    103
    0
    0
    Borne, Overijssel
    Hi Rachel,

Op dit moment gaat het niet zo lekker , ben ziek heb mijn huig en keel ontstoken!
    En wat de IUI betreft idd, gaan we bijna gelijk op.
    We hadden zo gehoopt op een mooi sinterklaas cadeau, maar helaas het mocht nog niet zo zijn.
    Gaan nu in januari verder, en dan ga ik ook beginnen met puregon.
    Moet mezelf dan leren spuiten en dat lijkt me best eng.
    We zijn inmiddels ook overgestapt naar een ander ziekenhuis, eentje met een fertiliteitspoli, wat een wereld van verschil zeg! die mensen snappen tenminste hoe moeilijk en vervelend al die behandelingen en onzekerheid zijn, echt geweldig!
    We zijn ook al naar zwolle geweest en hebben daar het sperma van mijn hubbi laten testen, dit is al voor een evt IVF.
    Zo dat was een heel verhaal over mij, hoe is het nu met jou?

ps: Trouwens wat goed van Mariel hè?! dat geeft de burger weer moed om door te gaan.

veel liefs Manonie

7. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    nou ik heb vanochtend, bij het zien van mijn temp, de traantjes weer laten stromen. ik zal deze week wel ongi worden.
    ik houd de volgende ronde rust, dan die ronde erna, in jan., de hsg en in die ronde valt ook ons evaluatie gesprek, kunnen we dan bespreken hoe we de laatste 3 iui's doen.
    iemand mag me eerst wel uit het lijstje halen, ik blijf wel meelezen ;)

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Kan me voorstellen dat dit weer hard aan komt Aly. Een hele dikke knuffel voor jou!

Is alle hoop echt vervlogen? Je kent je eigen lichaam natuurlijk het best maar ik heb nogal de neiging om (bij anderen) positief te blijven zolang er geen bloed is...

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Marieke, dat klopt idd Ik moet zo weer naar het ziekenhuis voor een echo.
    Hoop dat ik de volgende keer ook gewoon een spuit krijg, want vind dit echt maar niks.

Toevallig dat we in het zelfde ziekenhuis lopen. Oook bij de fert neem ik aan?

Succes morgen!

10. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    marisha, dank je, ik heb zelf geen hoop meer in ieder geval.
    mijn nod zit ergens tussen vandaag en zaterdag, we moeten maar afwachten, mijn lutle fase zit tussen de 11 en 13 dagen.

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Aly: jammer... Ik ken me lichaam ook goed genoeg om soms al 3 dagen vooraf te weten dat het weer game over is. Succes met je maandje rust en alles wat volgt.

@Nic: succes in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat er te zien is.

@manonie: Mariell geeft de mens idd hoop! Ik heb mezelf er ook helemaal op ingesteld dat het de eerste 4 ronden niet raak is.

Vanochtend weer FM gehad. Het schiet deze maand echt niet. Vorige cyclus had ik vandaag IUI. Nu pas waarschijnlijk vrijdag (zat vandaag op 16mm). En gisteren had ik er twee die even groot waren en nu maar een die gegroeid was. Nu vraag ik me dus echt af waarom ik al twee maanden hormonen prik terwijl ik telkens maar 1 eisprong heb. Wat voor nut heeft het dan!

12. Manonie, wat fijn om weer eens wat van jou te horen! en het is positief dat je je beter voelt bij een fert. kliniek. ik had, en ik denk veel vrouwen met mij, gehoopt op een mooi cadeau deze maand. als je ongesteld word is het weer slikken... en weer doorgaan.
    zullen we in januari weer met frisse moed beginnen?

aly, getsie zeg. ik kan me goed voorstellen dat je traantjes hebt gelaten. en het is ook helemaal niet leuk om een ronde over te slaan he?
    hoe bedoel je met 'bespreken hoe we de laatste 3 IUI's gaan doen?

Jannes, ik weet het ook niet! ik spuit ook elke keer hormonen en heb ook vaak maar 1 eisprong. en ik heb gemerkt dat zonder hormonen spuiten mijn cyclus ook ongeveer 34 dagen duurt. maarja, het schijnt dat je met hormonen meer kans maakt om zwanger te worden. vraag me ook niet waarom, want er lijkt inderdaag geen verschil in te zitten (behalve ongeveer €1300 :( )

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Is dat zo ja... dat je met hormonen meer kans hebt om zwanger te worden? Nou dan houden we dat maar in ons achterhoofd.

Al zou ik er een beter gevoel bij hebben wanneer ik een keer gewoon 2 eitjes zou hebben die allebei 20 mm zouden zijn.

14. nou ja dat heb ik ook een keer gehad, maar dat zette (blijkbaar) ook geen zoden aan de dijk. (haha bedenk me opeens: wat een raar spreekwoord :) )

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @ marieke: is de pregnyl er ingezet,hopelijk viel het mee, ben zelf namelijk niet zon held met spuiten.

@jannes: ik begrijp precies wat je bedoelt, ookal zit ik niet op een tweeling te wachten omdat er hier ook al eentje van 3 jaar rondhuppelt, met 2 eitjes heb je voor je gevoel wel meer kans.

@ aly: ja dta kan ik me voorstellen, probeer wel moed te houden hoor, en lucht je hart hier maar lekker uit.

@ rach: hoe voel jij je nu dan? alweer een beetje vrolijker nadat je ongi bent geworden?Altijd een enorm k*t moment he?Is iui zo duur dan?dat wist ik helemaal niet.Dacht dat ivf zo duur was.gelukkig zijn we verzekerd hihi.

@manonie: beterschap!

@ooievaar: hoe gaat ie?

@mariel: als je dit nog leest?En? heb je al symptomen?(wie weet hang je nu al wel boven de pot hihi,hoop het niet voor je.)

liefs diana

16. ja joh je moet eens kijken naar de getallen op de doosjes die je bij de apotheek haalt. niet normaal! :confused: gelukkig maar dat de verzekering het betaald ja.
    ik voel me nu weer goed. het schommelt steeds een beetje. maar na het verhaal van mariel heb ik er wel de volle vertrouwen in dat ik ook een keer zwanger ga raken.
    ohja, even een tip: ik ben er maar vanuit gegaan dat ik komend jaar zwanger raak ;) en heb me zorgverzekering verandert. ben nu bijv voor 100% verzekerdvoor kraamhulp, kraampakket etc. hebben jullie aal naar gekeken?

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dank je, Diana.
    Ja, ik blijf jullie iedere dag volgen!
    Ik heb dus nog steeds geen symptomen en dat maakt me onzeker. Ik ga aan het eind van de week nogmaals testen...

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Idd een raar spreekwoord. Ha ha :D

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @ mariel: meid maak je toch niet zo druk: geniet ervan !
    Ik had bij de eerste pas bij week 6 symptomen:dat wil zeggen alleen pijnlijke borsten..zo erg dat mijn man er niet eens naar kijken mocht haha, maar verder dus ook niet..

@rach: dat moet ik eens nakijken..is dat niet veel duurder dan?
    Ik heb wel laatst nagekeken voor hoeveel euro ik bv accupunctuur mag doen, want dat schijnt een gunstig effect te hebben op een zwangerschap.was 300 euro, dus wil dat volgend jaar ook een paar keer doen.

20. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden nou ben naar het ziekenhuis geweest vanmorgen, ik was gewoon te ongeduldig.
    Ik heb nog 2 prachtige grote F'en 25 en 29 mm

Ik heb nu ook pregnyl gekregen, moet ik vanavond spuiten vind het wel een beetje eng, laat mijn mannetje het maar gewoon doen. Donderdag dan onze 1e IUI SPANNEND! :D

Ja niet normaal he die prijzen! Ben erg blij dat het vergoed wordt moet je toch niet aan denken iedere keer... :(

Share This Page