Hi Nic: dat zijn twee mooie F'en! Hebben ze naar je bloed gekeken of je je eisprong niet zelf al aan het aanmaken bent? Bij dit formaat staan ze nu wel op springen, dus wil je zeker niet te laat zijn!
nou het bedrag van het pakket.Ik nam aan dat je dus bedoelde dat je een ander pakket genomen had, bv. eerst pakket 2 en nu 3, dan kost dat wel iets meer elke maand toch? Ik denk dat ik het zo laat, bevalt tot nu toe goed. @nic goed zeg 2 follikels...op naar de iui, en hopelijk gelijk goed!
Hey Nic, wat fijn van je eitjes zeg! Ik loop idd ook bij de fert. raar hoor. Voor hetzelfde geld zouden we elkaar dus al een tegengekomen kunnen zijn hè? @ Jannes, ik heb niet de indruk dat ze bij ons (ik zit in hetzelfde zh als Nic) zo snel bloed prikken. Ik heb het nog nooit gehad om te kijken of mij eisprong er al aan zit iig.
klopt ik ben van pakket verandert. ik heb nu een uitgebreider pakket. ik denk dat ik 20; meer betaal per maand. ik zag dat het bij mij (eerst) niet inverzekerd was een kraampakket e.d. Blij dat ik dat toch heb gezien!
hmm ze heeft zich op haar eigen forum ook al niet gemeld na de iui (we zijn beide beheerders op een psp forum) Maak me een beetje zorgen.
ik heb gisteren een pb van haar gehad. dat was gewoon een lief berichtje. maar.. moet ik me zorgen maken?
was dat na haar iui? ben gewoon zo bang dat ze weer een teleurstelling heeft gehad, vorige keer was ze toch van slag.
natasja, ze heeft haar IUI nog niet gehad. ze dacht eerst woensdag (morgen) maar nu word t waarschijnlijk vrijdag.
oef ik bedoelde na haar follikel meting.maandag .(lekker sponzige hersens als je zwanger bent hahahaha) dat was dus niet helemaal naar wens?
ow gelukkig maar ooievaar laat je snel horen hoe het met je is? ik ben benieuwd hoe morgen je fm gaat.
Hoi lieffies! Niks aan het handje hoor hier Heb het gewoon een beetje druk. Vandaag weer de hele dag gewerkt Was pas om 8 uur thuis Maar morgenochtend mag ik weer voor een FM echo Maandag was het eitje nog te klein 16 bij 12 en dan nemen ze het gemiddelde.. dus 14mm Hopelijk is ie morgen meer gegroeid, maar we gaan we sowieso vrijdag IUI doen... Maak je maar geen zorgen hoor lieve Natas Ik zal me snel weer melden op ons gezellige pspforum
ooievaar succes met de fm. nic, succes met de iui. jannes, balen als je ei later springt, ik duim voor je dat hij snel gaat groeien. rach, wij zijn begonnen met iui vanwege slecht zaad, maar dat is dus steeds super, dus is er misschien een 'probleem' bij mij. dan kan ik misschien nog 3 keer met hormonen ofzo proberen en als ik nu gewoon doorga, heb ik na het evaluatie gesprek, nog maar 2 keer. ik word wat zuiniger op de iui's daarom las ik nu een pauze in, we hebben het nu druk genoeg met kerstkaartjes[ik werk bij de tnt] en na de kerst heb ik 3 weken vrij
Hey meiden. Ik ben weer ongie geworden. De aankomende twee maanden hebben we een pauze. Dec geen behandeling en januari aan de pil en dan in febr starten met ICSI. Ik kom nog wel af en toe om het hoekje gluren maar voor mij dus geen IUI's meer. Heel veel geluk voor iedereen! Dikke knuf!
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg, NOD 1 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, helaas MK Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hoi meiden, ik ga weer beginnen om met jullie mee te lezen...bij de echo van 8 weken bleek dat het hartje niet meer klopte.. We moeten nu nog wachten tot het vanzelf afgebroken word door het lichaam en anders een curretage. Ik denk dat we in februari of maart weer starten met IUI. Wat is de bedoeling van de lijst? Moet ik mezelf erafhalen of MK erachter zoals nu? liefs pat