Lieve Pat, wat lees ik nou? Wat vind ik dit vreselijk voor jullie. Is het eindelijk gelukt, dan dit... Ik wil je alle sterkte toewensen. Neem de tijd om dit verdriet te verwerken. Liefs Marielle
Lieve Pat, wat verschikkelijk zeg.Hoe voel je je eronder?Kan me voorstellen dat je behoorlijk in de put zit.Wanneer heb je de echo gehad? Ik hoop dat je de komende tijd de kracht hebt om dit verlies te verwerken en dat het hopelijk vanzelf uit je lichaam gaat.Sterkte... Wat de lijst betreft, wat jezelf het prettigste vind denk ik. @ooievaar...en? hoe ging de fm?
@Pat: jeetje meid wat een rot nieuws! Heel veel sterkte - dikke knuffel! @Ooievaar: hoe was jouw meting vanochtend? @Annelies: jammer! Heel veel succes met je ICSI @Aly: heb je zelf het idee dat het aan jou ligt of hebben de artsen dat ook uitgesproken? En bij TNT werken... pff zal wel chaos zijn rond deze tijd van het jaar. @Mariel: hoe is het met je? Begint het een beetje door te dringen? @Nic: hoe was het Pregnyl spuiten? Viel het mee? @Rachel: hoe is het met je? Ga je deze maand zonder IUI met ovutestjes werken of zo? Of mag je toch FM laten doen tot ze sluiten? (sorry als het al een keer verteld hebt) @All: vanochtend FM gehad en het is zover. Ik had 2 eitjes. Een van 19 en een van 17. Een had sinds gisteren een flinke spurt gemaakt. Vanavond moet ik Pregnyl laten spuiten en dan vrijdagochtend onze tweede IUI. Vorige maand had ik IUI op dag 11 en deze maand dus op 14. Maar valt nog mee. Mijn mannetje is zo'n schat dat hij vrijdagochtend vrij heeft geregeld. Hij zei dat hij zich heel rot zou voelen als het gelukt was en hij niet eens bij de bevruchting was... ha ha.. Lief he!
Dank je , Jannes. Wat goed: 2 eitjes! Heel veel succes met de IUI. Het dringt hier nog steeds niet helemaal door. Ga aan het eind van de week nogmaals testen... Misschien komt het pas als we de eerste echo hebben gehad.
@ Pat, tsjonge zeg, dat is geen leuk nieuws... :'( Sterkte ermee en als het je helpt om hier je verhaal kwijt te kunnen, mag je dat zeker doen. We leven erg met elkaar mee, in goede en in minder goede tijden. @Annelies, jullie succes met de ICSI. Mag ik vragen waarom je in januari een maandje aan de pil gaat? Ik heb vanmorgen mijn 3e IUI gehad, mag op 28 dec. testen indien mogelijk. Er zijn 2 miljoen gegadigden naar binnen 'geschoten', hopen dat er één de weg vindt. Mocht deze poging ook niet aanslaan, dan hebben we in januari een evaluatiegesprek en dus ook een maandje rust. Maar daar gaan we gewoon vooralsnog niet van uit!
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg en pregnyl, NOD 28 dec. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, helaas MK Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75, IUI 14-12, Nod 28-12 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. 10uss: 1e IUI,eigen cyclus met Pregnyl, nod 4 Dec. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg en pregnyl, NOD 28 dec. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, helaas MK Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Pat wat vreselijk meis om te horen dat het niet goed is gegaan Ik wil je een hele dikke (((knuffel))) geven Heel veel sterkte met dit verlies. En je weet het he, als je wil praten dan zijn we er voor je... Jannes wat goed vrijdag IUI. Enne ik mag met je meedoen Mijn ei was vanmorgen tussen de 18 en 20mm... Heb normaal gesproken 5000 pregnyl, maar de arts heeft er 5000 bij gedaan... Heb eigenlijk helemaal niet gevraagd waar dat goed voor is Weet 1 van jullie dat? Lichamelijk zou je er niet meer last van moeten hebben zei hij..
@marieke: jammer voor je! @Ooievaar: wat leuk dat we allebei vrijdag moeten. Hoe laat moet jij? Ik 10.15 uur. Ik heb zelf vanavond ook 5000 pregnyl. Zou niet weten waarom hij er extra bij heeft gedaan. Zetten ze die van jou in het ziekenhuis (bij mij nl. wel) anders straks even vragen.
@ jannes en ooievaar: succes vrijdag! Ik duim voor jullie, moet ik wel 2 stomme ww lang duimen, maar heb ik er wel voor over hihi. liefs diana
Kan zijn om je lutheale fase wat verlengen, aangezien die wat kort zijn bij je door vooraf bloedverlies. Let wel, niet gaan testen voor je nod, probeer 17 dagen aan te houden want met 10.000 eenheden duurt het langer voor het uit je bloed is.
@Natasja: dus met mijn 5000 kan ik wel 14 dagen aanhouden? Ik heb trouwens nog nooit (buiten toen ik zwanger was) een test gedaan. Weet altijd 3 dagen vantevoren al dat ik ongi wordt en kan de klok erop gelijk zetten. Eerste IUI had ik ook heel mooi 14 dagen.
Ik begrijp dat eerste stukkie niet zo goed van je Natas Enne ik ga testen op oudjaarsavond Als ik nog niet ongi ben Dan zit ik 17 dagen na IUI
@jannes, 14 dagen na iui? dan zit je iets langer na je pregnyl. Mijn ziekenhuis gaf ook 17 dagen na IUI aan om te testen. heb op dag 15 na IUI getest, dus 17 dagen na de pregnyl. @bianc, vorige keer (of de keer daarvoor) werd je snel ongi, ook is er vaak vooraf wat bloed verlies, het kan zijn dat die 10.000 eenheden die fase van je cyclus wat meer ondersteund.
Ja nou je het zegt. Dat is dus dag 16 na pregnyl. En klopt het idd dat je dan vanaf dag 17 kan testen. Nou ik hou gewoon 14 dagen na IUI aan. Lekker makkelijk, is nl gewoon 2 weken later.
Dank je voor je uitleg natas Maar moet ik dan evengoed 17 dagen aanhouden? Als ik eerder dan 14 dagen test is de kans natuurlijk veel groter dat ik een posi test heb