Ja een valse welteverstaan Dus ik zou 17 dagen na iui aanhouden, dan zit je 19 dagen na pregnyl, dan moeten die 10.000 wel weg zijn.
Ja precies Dus op ouderjaarsavond testen als er nog niks is doorgebroken Volgens de arts zou ik niet meer bijwerkingen hebben van de extra hoeveelheid.. Heb jij altijd 5000 gehad natas?
Ja hier was het altijd 5000. Hou er rekening mee dat jij er wel meer last van kan krijgen aangezien die 5000 al best voor last zorgt. tis tenslotte een dubbele dosis! Het zou wel een mooie manier zijn om het jaar uit te luiden!
Nou we moeten maar afwachten wat de bijwerkingen dan doen Gelukkig heb ik niet zo heel erg veel last van de Pregnyl Heb meer last van de Puregon Enne zou wel een mooi moment zijn he als ik dan posi test
@ooievaar..ja dat zou het zeker, beter kun je 2008 niet beginnen toch? Ik heb 22 dec. mijn Nod, maar ik heb altijd 16 dagen tussen eisprong en ongi dus 24 dec.hou ik aan, dat houd in dat ik eventueel kan testen op: jawel 25 dec. 1ste kerstdag!Zal wel een erg mooi kerstkadootje zijn.
Aha, de spannende tijden komen er weer aan... Ooievaar, als je nu nieuwjaarsdag gaat testen, dan kun je met de jaarwisseling nog een glaasje champagne nippen Ik zal oudjaarsdag aan je denken (en tussenliggende tijd ook hoor), Groetjes van Kiki
Yes, we hebben vandaag met eigen ogen een klein wondertje in wording mogen aanschouwen, piepklein (5,5 mm) maar met een mooi en duidelijk kloppend hartje ! Ben de hele avond al aan het huilen van blijdschap en de spanningen van de afgelopen tijd, maar het begint nu echt door te dringen dat het dit keer wel goed zit. Het is nog steeds heel pril natuurlijk, maar volgens de dokter moesten we maar gaan genieten en ons nu niet zoveel meer druk maken. Dus dat gaan we dan maar doen. Helaas Pat heeft het voor jou niet zo mogen zijn . Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap en opladen voor de nieuwe IUI! Ik hou het forum in de gaten want leef met een ieder van jullie mee, heel veel succes met alles, ik hoop dat jullie me snel zullen volgen. liefs, Pooltje
nou zeg, ik schrik helemaal pat wat vind ik dit erg voor je ik weet even helemaal niet goed wat ik tegen je moet zeggen... en annelies.. dus jij gaat ons ook verlaten. bianca, ik denk niet dat met oud en nieuw online zal zijn, maar natuurlijk denk ik wel aan je. ik hoop dat het raak mag zijn! ik weet niet meer wie het vroeg (sorry) maar geen ovu testen of fm's voor mij deze maand. eerlijk gezegd hoef ik dat ook niet. ik heb liever deze maand even een time-out en seks waar ik van kan genieten dan met een positieve ovu test in de hand, de beentjes in de lucht maar in januari ga ik weer helemaal voor hoor!
Dat hebben wij ook Rach84. Pat wat vreselijk voor je, heel veel sterkte. Gisteren voor twee weken terug op Woensdagavond kreeg ik ineens buikpijn en wist dat dit mijn eisprong was. We hebben toen geklust en nu is het twee weken later en ben ik nog niet ongi. Voel me ondanks de vele vele pukkels heel erg goed.
pat, heel veel sterkte jannes, succes met de iui. als het niet aan de zwemmers ligt zal het wel aan mij liggen voor de iui's was het zaad 9 en 4 miljoen, met de iui's waren het er 40,50 en 30 miljoen en 80 % goed, dus aan de aantal zwemmers zal het niet liggen pooltje, gefeliciteerd met de mooie echo en nu genieten. mariel, heb je dit jaar nog de echo ? diana en ooievaar, jullie ook succes en hopelijk nog een paar positieve testen dit jaar.
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: na 3 keer IUI, time out. nod 6 dec. Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 1e IUI op 22 november, nu afwachten Diana26: 5e IUI op 8 dec. NOD op 22 december. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg en pregnyl, NOD 28 dec. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari. 10uss: 2e iui januari, maandje ff niks en dan er weer met volle moed tegenaan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, helaas MK Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Pat wat verschrikkelijk meid! Heel veel sterkte meis Marieke hoe is je IUI gisteren gegaan? Ik moet zo.. Pregnyl spuiten was een ramp, eerst vloeistof vles brak mijn vriend veel te hard open, allemaal glasscherfjes gelukkig had ik er nog 1 want die moest ik eigenlijk vandaag weer bij het ziekenhuis inleveren Nou met veel moeite allemaal gelukt. Ik heb wel gejankt, omdat ik het gewoon eng vond dat hij het moest doen en niet een arts Hahaha! Maar verder viel het wel mee.
Hallo, Voor mij begint het nu ook spannend te worden, heb maandag 3 december mijn eerste IUI gehad en zit nu dus op 10 dagen na de IUI. Normaal is mijn luteale fase zo'n 11 of 12 dagen. De vorige cyclus werd ik op dag 12 na mijn eisprong ongesteld. Ik heb ook altijd minimaal een aantal dagen (soms wel 6 dagen) van te voren bruin bloedverlies. Tot op heden nog helemaal niks. Ik haat dat wachten en die onzekerheid. Veel liefs Nataly
nataly, succes met laatste dagen. mariel, net voor kerst dus, mijn duimen draaien dubbel voor een mooi knipperlichtje. nic, het leek mij ook eng dat mijn mannetje me moest prikken, daarom doe ik het liever zelf . succes met de iui. rach, ja zwemmers genoeg , is mijn mannetje ook heel trots op. ik ga zo weer werken.
@Nic, ik kan me voorstellen dat je het allemaal spannend vindt. De eerste keer ben ik naar de eerste hulp gegaan, de tweede keer heeft een 'ervaren' vriendin het gedaan en de afgelopen twee keren mijn man. Ik heb het gevoel nl. dat ik een hand tekort kom om alles goed te kunnen doen Mijn IUI ging soepel, ten minste dat zei de verpleegkundige. Ik vond het zelf tot nu toe de naarste IUI, ze moest even 'zoeken' naar de opening van de baarmoedermond en dat gedraai en geduw daar voelt niet echt confortabel.... Maar goed, alles zit erin en we mogen nu weer afwachten... Jij succes morgen (toch?)
Goedemorgen dames, @Pooltje: fijn meid! Geniet er maar van... @Rach: ik vroeg je van die ovutesten. Snap dat je even een maandje geen poespas wilt. @Aly: dat zijn idd mooie aantallen voor een IUI. Wie weet is het volgende keer gewoon raak! @Nat: Succes met de laatste dagen? @Nic: hoe is het gegaan? @All: gisteren Pregnyl spuit gehad. Vorige keer kreeg ik paar uur daarna eisprong krampen. Gelukkig deze keer niet. Morgen dus IUI. Wil wel even met de arts praten over de Puregon. Ik voel me de latste dagen zo draaierig, slap, duizelig, kort ademig... heb echt het gevoel dat het door de hormonen komt. Mannetje en ik hebben al besproken dat we het volgende ronde wellicht even zonder hormonen doen. Wel FM en IUI, maar gewoon in mijn eigen cyclus. Kijken of ik dan minder last heb van die rotzooi in mijn lijf. Wordt er echt een beetje hulpeloos van.
Ik wil jullie graag allemaal persoonlijk antwoord geven, maar ik moet nog even weer wennen aan wie wie is....(van velen weet ik het wel hoor, maar er zijn een paar nieuwen...sorry) Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven, erg lief! Pooltje fijn dat je een mooi hartje hebt gezien, gefeliciteerd. Mariel, ik hoop dat jij dit volgende week ook mag zien, succes! Nic, ook ik heb de eerste keer met angst en beven zelf gespoten, de eerste is altijd de ergste dus het word alleen maar makkelijker Nataly mijn duimen draaien voor je. Rachel lekker genieten van de feestdagen en dan kan je lekker opgeladen het nieuwe jaar in.