Nou meiden. Heel goed nieuws van hieruit Mijn man had 220 miljoen zaadjes, waarvan 36 miljoen goed over is gebleven.. En 88% bewegelijk.. nou ja zeg wat een aantallen! Maar ik tilde net mijn dochtertje op en heb nu het idee dat er weer heel veel uit komt zetten Ik mag in ieder geval testen op oudjaarsdag...
@esmeralda en aly balen zeg @ ooievaar, jeetje wat een aantal.Mag ik de volgende keer wat van je lenen,want hier waren het er maar 2 miljoen We hebben daarom toen savonds en de volgende morgen zelf ook maar flink geklust, dus mocht het gelukt zijn, is het niet door de iui denk ik.hihi in het echie is het fijner en komt er volgens mij meer vrij als zo verplicht in een potje. Ik heb hier momenteel een enorme dip...zie het ff helemaal niet meer zitten het zwanger proberen te raken, en met name dat het dus niet lukt.Kan wel de hele dag janken.Vooral die ww vind ik zeer zwaar, de hoop die je altijd hebt de laatste paar dagen en dan vaak de klap als het toch niet zo mocht zijn.Ik heb het ook helemaal gehad daarom met iui, wil gewoon graag ivf gaan doen nu,heb daar meer vertrouwen in. Ben zo bang dat ik precies met kerst ongi wordt, is de hele kerst verprutst! liefs een very sad me
diana ik snap je gevoel. ik hoop ook niet dat je net met kerst ongesteld word. ik snap dat de kerst dan een beetje verpest word zo. ik zit al weer bijna 42 dagen te wachten.. ik ben blij als ik ongesteld word in het nieuwe jaar. maar diana, we kennen allemaal de dip, vooral als het je heel veel energie kost om steeds weer de positieviteit bij elkaar te verzamelen om er weer een ronde voor te gaan. als jullie helemaal geen kans hadden met IUI, hadden ze dat niet gedaan. 2 miljoen is niet heel veel, maar ook zeker niet te weinig hoor! Josien is toen met minder dan 1 miljoen zaadjes zwanger geraakt. misschien voel je je morgen weer wat beter, en die dagen moet je onthouden: de dagen dat je er nog wel in geloofd! want daar moet je weer even op teren als je in de dipdagen zit. heel veel sterkte hoor! enneh.. ook met 2 miljoen zaadjes gaat het jullie lukken om een kindje te krijgen!
@ooievaar en rach84: bedankt voor de oppeppende woorden.Ja ik weet ook wel dat ik moed moet houden, maar soms met vlagen gaat dat gewoon heel moeilijk.Ik weet ook dat we hier allemaal in hetzelfde schuitje zitten en dat maakt het wel weer iets dragelijker. IK hoop dat we allemaal in het nieuwe jaar zwanger mogen raken! Liefs Diana
Ik heb het ook met vlagen moeilijk, maar probeer elke keer weer positief te zijn.. En dit forum is wel erg prettig om je gevoelens te delen Kan soms heel goed doen...
We kregen een evaluatie halverwege, dan werd er besloten. En er is bij ons ziekenhuis geen wachtlijst (volgens de gyn)
ik zeg het eigenlijk, omdat ik (bij toeval )achter kwam dat het bij ons wel moet (diakkonesse ziekenhuis in utrecht). gelukkig staan wij nu op de lijst, misschien kunnen de andere IUI'ers er eens naar informeren. wij hebben ook geen gesprekken daar, beetje raar he? (offtopic: natasja, me man komt morgen richting jou, naar de kuip, als de wedstrijd tenminste doorgaat )
Idd handig om naar de informeren ja! (als je door wil voor ivf) (offtopic, ik zal naar hem zwaaien! )
hier ook niet.Moeten eerst 6 keer iui doen.De vorige keer had de gyn ons beloofd alvast door te sturen naar ander ziekenhuis voor ivf, maar nu kan dat opeens niet volgens hem, wordt hij op het matje geroepen zegt ie. Dus begin jan. nog 1 iui en dan eind jan. doorgestuurd voor ivf(als ik van het ergste uitga)