Wij hebben het ook over IVF gehad De wachtlijst is bij ons 2 a 3 maanden Als ik dat zou willen dan kunnen we intussen tijd nog steeds IUI blijven doen...
Diana, ik wil je graag even een hart onder de riem steken meid...! Zoals de meiden hier ook al zeiden, je hebt aan een zaadje voldoende. Ook wij zijn zwanger geraakt door IUI. In ons geval hadden we de eerste keer 460.000 zaadjes en de tweede keer (toen het dus gelukt was) 740.000. Wij hebben trouwens 's avonds ook nog wel een keertje zelf geklust voor de zekerheid . En we waren super verrast toen we positief testten. In het ziekenhuis zeiden ze nog wel dat het eigenlijk niet kon met minder dan 1 miljoen zaadjes. Maar we hebben toen een lange neus gemaakt natuurlijk . Helaas is het voor ons niet goed afgelopen, maar goed... dat is een ander verhaal. Met ons kindje was verder niets mis, maar het zat alleen op de verkeerde plek. Succes meid en vooral succes met wachten in deze ellendige wachtweken! Liefs, Josien
Ik zit ook in het diak in Utrecht en bij mij werd gelijk bij de eerste iui gevraagd of we op de wachtlijst voor ivf wilden. Ook hebben we het met de gyn besproken voordat we met iui zijn begonnen. Vreemd dat ze het bij jou niet hebben gevraagd Rach! Gr Renate
Ik weet niet of er bij ons een wachtlijst is. Moet ik toch maar is vragen. Ik vind deze ww wel even prettig eigenlijk. Ik werd er helemaal gestoord van, van al die testen echo's enz. Ik heb het idee dat ik eindelijk een beetj rust heb en dat ik nu niet constant aan herinnert word. Snappen jullie wat ik bedoel? Tuurlijk ben je er wel mee bezig, maar voor mij is dit wel even relaxter. Ik heb wel sinds de behandeling nog steeds last van mijn buik en lage rugpijn. Hebben jullie dat ook?
renate, ik vind dat ook. wij zaten bij een gyn in het ziekenhuis in zeist, maar daar doen ze geen IUI's dus zijn we doorverwezen naar Utrecht. maar ik weet niet wat nou onze officiele gyneacoloog is. ik heb er zelf een keer naar gevraagd (IVF wachtlijst) en toen zei ze: we zetten je er op. dus tja.. beetje vaag inderdaad..
dank je renate nic, ik was ook blij als in de laatste (2) weken de fm's even niet meer hoefden! maar de spanning van wachten is ook weer niet leuk. wat ik lekker vind aan de 2 weken is dat ik even niet hoefde te spuiten, maar ik had wel weer steeds last van de pregnyl. ik heb geen last van lage rugpijn en/of mijn buik. misschien is het een bijwerking van de pregnyl?
@ rach: volgens de gyn was er geen wachtlijst, maar ja, als hij je doorstuurt,moet je wachten op een oproep en dan een keer erheen kennismaken en dan wachten op je ongi, dus al met al zitten we dan denk ik wel in maart voor we mogen starten.Daarom wou ik ook graag alvast doorgestuurd worden, dan kan het misschien gelijk aansluitend op de iui, of in de tussentijd nog iui doen,maar zo werkt dat niet in ons ziekenhuis helaas. @Nataly:balen zeg.Hopelijk voel je je er een beetje rustig onder.En op naar de volgende keer. @Josien, bedankt voor de oppeppende woorden.Geruststellend dat het dus wel kan,dat wist ik ook wel, want de eerste is bij ons vlak voor/tijdens ivf(we spoten al decapeptyl) toch spontaan gekomen,terwijl ze eerst dachten dat het misschien icsi zou worden(toen was het zaad nog slechter als nu) dus het kan wel, maar met vlagen heb je er gewoon geen vertrouwen in, maar dat zullen jullie allemaal wel hetzelfde hebben. Jij gaat toch nu ivf doen?weet je al wanneer je kunt beginnen? @Mariel: hoe gaat het met je? @ooievaar succes in de ww.
Hier gaat het goed, Diana. Ik lees nog steeds met jullie mee, hoor. Balen, Nataly. Sterkte. Ooievaar, succes met wachten. Ik heb vrijdag nog een keer getest. Was wel weer een beetje zenuwachtig, maar de test was toch weer positief. Dinsdag komen ze van Moeders voor Moeders en die gaan ook weer testen en dan 24 december de eerste echo. Zo spannend! Ik ben wel moe en soms misselijk, maar dat hoort erbij en dat is voor mij alleen maar een bevestiging... Meiden, allemaal heel veel succes en sterkte met alles! Liefs Marielle Ik vind het voor jullie toch wel moeilijk om hier te schrijven...
Mariel! Lekker genieten en hoop dat je niet teveel last van de kwaaltjes krijgt. Ooievaar > Eisprong zou best kunnen, maar het is nu zondag en heb don mijn IUI gehad, lijkt mij niet dat ik er nu nog last van zou moeten hebben Wacht het maar af. Fijn weekend allemaal. Ik ga ff lekker fietsen.. tot later
Nic. ik hoorde van Natas dat zij elke dag wel buikpijn heeft gehad na de IUI behandeling.. En ze is wel zwanger nu Dus hopelijk is het een goed teken Ik heb heel erg last van mijn onderrug Buikpijn is wel een stuk minder
dus buikpijn kan positief zijn:ik hoop het maar, want heb de hele dag al soms een ietswat zeurderige buikpijn.Normaal gesproken heb ik dat alleen als ik net ongi ben, maar het is nu pas een week na de eisprong dus dat kan niet.Nou ja of mijn lichaam houdt me weer eens voor de gek....nog een weekje wachten...
@Nataly: jammer! Op naar de volgende keer. @Diana: spannend he die laatste dagen! @All: een vraagje... normaal voel ik mijn eisprong altijd! Nu helemaal niets gevoeld. Nu ben ik dus bang dat ik geen eisprong heb gehad en de volgende keer 2 cyste te zien krijg op de echo. Wie van jullie heeft ook cyste gehad en had eisprong daarvoor ook niet gevoeld? Fijne zondagavond! Jannes