iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ja! dat is de pregnyl dus. kijk maar uit, zometeen sta je ook op straat te huilen omdat de fietsenmaker gesloten is :)

2. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    hahahahaha nou dat hoop ik toch niet hahaha

na hoeveel dagen is die pregnyl ook alweer uit je lijf?

3. tja hahaha ik had dat wel :eek:

na 12-14 dagen is het uit je lichaam

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    manlief zei een opmerking,grappig bedoelt,waar ik normaal ook gelachen omhad, nu janktte ik het uit haha

Ik wou bruine/koperen slingers kopen voor inde kertsboom,waren uitverkocht...ik heb de terugweg in de auto zitten janken.

kan er nu om lachen maar toen...

5. oww diana.. gelukkig kan je er nu om lachen!
    ik was dus helemaal van streek omdat de fietsenmaker dicht was. overstuur!

gelukkig weten we waar het van komt. :)

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    nou meiden dan weet ik wat mij nog te wachten staat hahaha! Stom he dat het zo op je gevoel speelt!

7. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Rach ik weet dat ik inderdaad moet wachten
    Kan niet anders
    Maar 2 en een halve week
    Misschien dat ik al na 2 weken wil testen. Dat bedoel ik eigenlijk ;)

Enne die stemmingswisselingen heb ik ook wel hoor
    Pffff echt erg...

8. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    eendje, succes met de iui.

dames op de wachtbank, succes met wachten, duurt altijd lang die laatste wachtweken.

nataly, balen dat je ongi bent geworden, hopelijk gaat je iui gewoon door.

hier gaat alles goed ,alleen heel druk op het werk, ik ben nu ook wel blij dat ik niet zwanger ben[was ik vorig jaar wel op dit tijdstip], maar dan word het werk wel heel zwaar.
    volgend jaar weer met frisse moed verder.

9. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Goedemorgen dames,

Zat net al jullie huilbui verhalen te lezen en ik kan me er vanalles bij voorstellen. Heb dit weekend wel 5x gehuild. Op de stomste momenten om niets... Ach soms lucht het wel op!

Vorig jaar was ik nu ook zwanger. Raar idee hoor! Gelukkig sta ik er niet teveel bij stil. Als heb ik eerlijk gezegd niet heel veel goede hoop bij IUI. Heb echt het gevoel dat het bij ons gewoon niet gaat lukken. En mijn mannetje heeft dat ook, gaf hij toe.

Had gisteren nl. weer de afscheiding die ik altijd 3-4 dagen na eisprong heb. Dat is voor mij altijd al een teken dat het niet gelukt is.

@Natasja: weet niet of je dit leest. Maar jij herkende ook altijd je afscheiding op dag 3-4 las ik ooit. Had je die afscheiding niet toen je zwanger was?

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @jannes: wat voor afscheiding bedoel je dan? Ik heb een tot een week na eisprong ook altijd een witte afscheiding.Maar toen ik zwanger was van de 1ste had ik dat ook.Weet dat nog heel goed, want ik had met 6 weken het hartje alwel zien kloppen,maar met 6w en 5dagen en met 7w en 5 dagen had ik dus die 2 dagen wat bruin verlies, toen was ik zo bang dat het niet goed zou gaan, ging 1000 keer na de wc omdat het elke keer zo nat voelde,maar was dus puur die afscheiding.

@mariel: kun je niet afentoe wat hcg deze kant op strooien?Of 1 van de andere zwangeren natuurlijk!misschien helpt het.

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @jannes, ik lees altijd mee met jullie hihi ik kan het niet laten.
    Ik had het dit keer niet vlak na mijn eisprong. Wel heel dicht op mijn NOD. Maar dus niet in die 3/4/5 dagen na mijn eisprong.

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ik heb helemaal niet echt veel last van afscheiding.

Buikpijn en rugpijn blijft aanwezig, rugpijn constant buikpijn met vlagen :(
    Beurse gevoel aan de zijkant van mijn borsten ook nog steeds
    Maar verder niets speciaals wel een gek kriebeltje onder in mijn buik

13. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Misschien even een korte vraag: op de dag van mijn 1e IUI ('s ochtends), moet ik 's middags gewoon werken. Dit mag volgens het ziekenhuis ook. Maar wat doen jullie? Blijven jullie thuis? Hebben jullie last na zo'n behandeling? Ben nogal nerveuzig en onzeker... ;)

Groetjes,
    Hope

14. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Excuses dat ik er zo tussen val. :oops: Ik ken jullie nog niet zo goed.
    Heb wel al gelezen dat er aardig wat van jullie ervaring hebben, vandaar dat ik misschien midden in jullie gesprek val. Sorry daarvoor.

Groetjes, Hope

15. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi Hope,

Nou ik was toevallig vrij die dag, maar ik heb er bijna niets van gevoeld en heb ook gewoon van alles die dag gedaan, ik had alleen aan het einde van de dag wel ineens wat meer krampen, maar met een half uurtje was dat ook weer over :D

Niet te druk maken meis, het valt allemaal reuze mee!

16. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Hallo Nic,

Dank je wel voor je geruststelling. Ik vind het toch allemaal erg spannend en tegelijk had ik gehoopt nooit in deze mmm terecht te hoeven komen. Voor jou heel veel sterkte met nog 11 dagen wachten!

17. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou op dag 3-4 na de eisprong heb ik opeens *sorry voor details* plakkerige, dikke, iet wat gelige afscheiding. Een dag en een plek (dus niet hele dag). Dat betekent dat het eitje niet bevrucht is en dan weet ik dus dat het niet raak is.

@Natasja: Bedankt voor je reactie!

18. ik kan alleen aan mijn afscheiding zien wanneer ik mijn eisprong heb maar hoe het er daarna uit ziet weet ik niet!

en ik werk alleen maar s'ochtends dus als ik de IUI ehb gehad ben ik sowieso vrij. en ik zou het ook graag zo willen, gewoon voor me gevoel.

19. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Hope: ik ben toevallig allebei de IUI's in de middag vrij geweest. Maar na sex ga je ook niet rusten en heb je ook geen vrije middag, dus gewoon werken kan echt geen kwaad :D

20. maar wel een lekker nachtrust :)

Share This Page