Ja, dat is dan wel even anders... Ik las ergens iets van bloedingen en ook wel krampen en zo. Vandaar. Maar goed, iedere geruststelling is meegenomen!
Nou Hope, ik heb beide keren geen bloeding gehad of zo. En die krampjes kun je vergelijken met lichte menstruatiekrampjes, dus te overzien. Je geen zorgen maken hoor... het stelt niet veel voor. Het is binnen 5 minuten klaar en het doet geen pijn. Komt allemaal goed. Wanneer moet je?
@ Ik heb elke keer met de IUI verlof genomen... is mss niet nodig maar voor mijn eigen gemoedsrust doe ik het liever rustig aan die dag. Van de IUI zelf voel ik niets. Heb ook nooit krampen of zo. Ik bloed wel telkens met de IUI zelf maar de gyn zegt dat ik een heel gevoelige BMhals heb die erg snel bloed maar dat dit geen kwaad kan... dit is vervelend maar niet pijnlijk!
Ik ging erna niet meer werken, lekker met een dekentje op de bank. Voor mijn eigen gevoel gewoon. Had alleen bij de laatste keer een beetje bruinig afscheiding. Wel soms buikpijn.
precies..! al heb ik de laatste keer wel wat in het huis gerommelt. zeg mariel.. komen er nog foto's? haha moet je die tekst lezen onder je banner! haha
ik deed die dag de kinderopvang in het ziekenhuis, en moest ondertussen dat eventjes doen.Gelijk erna weer de kinderopvang dus, maar was rustig en ik bleef express een beetje zitten en niet tillen en bukken enzo, vond het eigenlijk wel prettig dat ik niet of naar huis moest fietsen of een stuk naar de autp moest lopen gelijk.Maar mocht ik smiddags moeten werken dan ga ik gewoon. Ik heb sinds zondag af en toe wat ongiachtige buikpijn, een heel klein beetje maar,bijna niet noemenswaaridg en soms denk ik, verbeeld ik het me nou of voel ik het echt.Heb dit anders nooit, dus wat het is...
Rach, wil je foto's van mijn borsten? Daar is nog niet veel aan veranderd, hoor....maar die tekst is wel grappig, ja.
ik hoorde net via hyves dat mijn buurvrouw met wie ik best een goed contact heb, zwanger is.De zoveelste die ik in al die jaren zwanger zie raken...jullie snappen natuurlijk wel hoe ik me nu voel....
oh mariel je begrijpt me verkeerd ik zou graag foto's van je buik zien als je het kan zien, en niet van je borsten haha. diana ik begrijp hoe je je voelt *knuf*
Hallo allemaal, Ben wel elke dag even wezen kijken op de site maar niet geschreven.. heb de vorige keer zo in de spanning gezeten de laatste dagen dat ik gewoon misselijk en ziek er van werd dus probeerde er deze maand wat minder mee bezig te zijn....(lukt de laatste dagen steeds minder) ik zit inmiddels weer bijna op het einde van de wachtweken dus wordt weer afzien... meiden die ook net als ik wachten heel veel succes en meiden die nog iui krijgen ook succes! en de zwangere super gefeliciteerd en geniet van het zwanger zijn! allemaal fijne dagen voor iedereen en hopelijk wordt of dit jaar nog voor degene die er bijna zijn en anders 2008 ons jaar!
Hi meiden, hier nog steeds lichte buikpijn aan de onderkant van mijn buik. Moet ook tig keer plassen. Rugpijn nog steeds aanwezig. Maar ja dit kan natuurlijk ook gewoon door die pregnyl komen toch? Ik mocht vh ziekenhuis pas de 29ste testen, maar wil de 26e al gaan testen zou een leuk kerstcadeautje zijn. 26e moet die pregnyl al uitgewerkt zijn 11e gespoten dus... ben benieuwd!
Jullie verhalen zijn erg herkenbaar. Ook in mijn omgeving lijkt de een na de ander zwanger te worden Diana. Ik heb als jullie het goed vinden ook wat ingepikt van die HCG-tjes Een hele genante vraag misschien: ik heb eens gehoord dat het ook na een IUI zin zou kunnen hebben om uuuhhh zeg maar een hoogtepunt te hebben Een extra zetje zeg maar. Nog afgezien van de vraag of je dat zou willen en of het praktisch kan... (je kunt toch slechts tegen meneer of mevrouw de gynaec. zeggen of hij je nog even 10 minuten alleen wil laten na de behandeling omdat je 'nog een klusje te klaren hebt') Hebben jullie dit ook gehoord? Groetjes, Hope