iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Hoop: ja dat zei mijn gyn ook. Maar dat hoeft niet erna hoor. In de loop van de dag van de IUI was goed. Als het maar dezelfde dag is, zei onze gyn. Dat hebben we dus maar gedaan... 2x :oops:

2. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nou groot gelijk toch! lekker genieten! ;) :D

3. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Vandaag weer een fm gehad.

Mijn follikel was zo flink gegroeid dat ik morgen m`n tweede iui heb.

Ben echt zo blij.

Vorige week was het een kleine 10mm en vandaag zat hij in een keer op 21,5 mm.

Heb gelijk m`n pregnylspuit gehaald en gezet, en nu maar weer duimen en afwachten na morgen.

In m`n horoscoop stond een leuk bericht, namelijk dat er mogelijk gezinuitbreiding aan zit te komen. Normaal ben ik niet zo van de horoscopen, maar hoop dat ze nu gelijk hebben.
    Zou in ieder geval een mooi begin van het nieuwe jaar zijn en een mooie afsluiting van dit jaar.

Gr Renate

4. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hey meid wat super voor je!

Nou hoop dat je horoscoop nu idd uitkomt! Grappig is het soms wel die horoscopen! Ik duim voor je meid!

Ik moet nog een weekkie wachten en dan ga ik testen :D

5. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Renate: wat goed!
    En wat voor sterrenbeeld heb je? Wellicht geldt het voor meer van ons ;)

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hey wat goed Renate!
    Hopelijk hebben ze gelijk ;)
    Ben ook wel benieuwd naar je sterren beeld

7. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    mijn sterrenbeeld is maagd. Misschien geldt het dan ook wel voor alle andere maagden!

8. wow renate, wat een leuk bericht voor je, ik hoop dat het waar is voor je.
    je zegt dat je gelijk je pregnylspuit gehaald/gezet hebt. moet je hem niet s'avonds zetten dan? ik moet hem s'avonds ongeveer half 10 zetten, jij niet?

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Jammer ik ben een Stier ;)

Ik moet ook altijd savonds pregnyl zetten Rach
    Maar omdat Renate morgen al IUI krijgt moet ze gelijk prikken
    Denk ik...
    Ik hoor dat wel vaker...

10. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik mag op dag 10 dat is maandag 24 december komen voor mijn eerste folikkelmeting voor mijn 2e IUI, als het een beetje meezit dan heb ik voor het einde van het jaar mijn tweede IUI.

Moet mijn eitje wel rechts groeien want links heb ik verklevingen en die zit dus dicht.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
    Nataly

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Renate haar eitje was al dusdanig groot dat ze IUI vandaag had, dus daarom kreeg ze idd meteen Pregnyl zodat eitje vandaag ook springt.

@Nataly: spannend. Hoop dat je eitje mooi rechts groeit.

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hier steeds meer last van verveldende steken in mijn buik zo nu en dan :( Soms zit ik echt van AAAHHHHH! Even daarna is het weer weg! Gek hoor!

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    mijn dochter is een maagd telt dat ook? :) (van sterrebeeld en gelukkig ook nog echt ;) )
    En als we nu zwanger mogen raken dan heb je grote kans dat je kindje ok een maagd is....dus dubbele kansen hihi

@ nataly: ik hoop het voor je dat het nog lekker dit jaar kan ja.succes

@renate: succes met je iui

hier nog alles rustig,temp was nog hoog,maar ja dat is normaal nu nog.Ik had een week na de iui opeens wat ongikrampjes en heel afentoe echt heeel vaag soms nog heel eventjes.Niet noemenswaardig eigenlijk,maar heb het nooit anders gehad.
    Verder hoop ik heel erg dat het raak is, maar denk het zelf van niet, omdat ik verder gewoonweg niks voel.(Bij de 1ste had ik zulke pijnlijke borsten,vandaar)heb wel al 2 keer een beetje misselijk geweest,maar bij de eerste was ik totaal niet misselijk,dus dat is ook geen graadmeter.

Iedereen succes

ps bij mijn banner staat over 2 dagen testen, maar omdat ik meestal 16 dagen tussen eisprong en ongi heb, ga ik uit van 24 dec.

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ook prima, maar daar is nog niet veel aan te zien...
    Maandag de echo...

Hoe gaat het verder met je? Deze maand nog zelf proberen?

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    @ Renate, ik heb vandaag ook IUI gehad dus we zitten samen in die wachtweken ;)

Ik heb tot nu toe al elke keer de pregnyl 's avonds om 21u moeten zetten en dan de volgende dag om 11u30 al IUI. Mijn ei gister was rond de 20mm maar mijn bloed gaf al een LH piek aan dus moest de IUI sneller gebeuren.

16. over het algemeen goed, maar nu even een dipje :cry:
    vandaag vroegen de kindertjes op me werk waarom ik nog geen mama was, en toen een andere vrouw: ja, waarom heb jij eigenlijk nog geen kinderen? je doet het zo leuk met ze!?
    pff.. ik heb niet eens gereageerd.
    we gaan er deze maand wel zelf voor, nog steeds, maar ik (vandaag) word wel een beetje moe van dat wachten. :cry:

17. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Zit nu een beetje terug te denken aan 2007 en op zich heb ik best een fijn jaar gehad afgezien van de kinderwens die nog steeds niet vervult is.

2e kertsdag gaan we met de schoonfamilie in de kerk de kerststal bekijken, vooral voor mijn nichtje die is 2 en vind dat mooi. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan en toen hadden mijn schoonzusje en ik het over wanneer ik zwanger zou zijn en hoe lang dat nog zou duren.

Inmiddels is mijn schoonzusje bevallen van een gezonde zoon op 24 oktober 2007 (op tweede kerstdag vorig jaar was ze dus nog niet zwanger) en is mijn beste vriendin 13 weken zwanger van haar tweede en ik....................................nog niks.

Denk dat tweede kerstdag in de kerk wel moeilijk zal worden..zucht!

Veel liefs
    Nataly

18. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @ rach en nataly: dikke ((knuff)) hopelijk brengt 2008 voor jullie iets supermoois.

19. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik zat vorig jaar 1e Kerstdag op de EHBO en hoorde dat het mis was. Dus deze eerste kerstdag zal ik ook wel even slikken ...

20. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Ik moest idd gelijk de pregnyl doen omdat ik de volgende ochtend de iui had.

Heb hem vanmorgen gehad. Viel weer reuze mee allemaal.

Waren rond de 20 miljoen zaadjes die goed beweeglijk waren dus dat geeft weer goede hoop. Nu weer wachten.

Heb wel de hele dag al een vervelend gevoel in m`n onderbuik, soort van opgeblazen gevoel en wat krampjes.

Ik vind dit echt het ergste van alles, dat wachten!

Iedereen succes met wachten die ook nog moeten wachten.

Gr Renate

Share This Page