Ooievaar: 5e IUI op 14-12 / Nod 31-12 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl, na komende NOD beginnen. Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 20 dec 2de iui gehad, 3 jan nod Diana26: 6e en laatste iui begin jan. Jannes: 2e IUI, Puregon (50), NOD 28 december Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI, eigen cylcus met Pregnyl, NOD 11 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 3e IUI Clomid 100 mg en pregnyl, NOD 28 dec. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: In januari verder met 5de IUI ivm kerstvakantie, nod 5 januari. Rach84: na 3 keer IUI, time out 2 maanden. nod 9 jan. 10uss: 2e iui januari, maandje ff niks en dan er weer met volle moed tegenaan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 4 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pat: zwanger na 2e IUI, helaas MK Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ik vraag me af wat er met me is gebeurt na de bevalling Pffff het lijkt wel of ik geen kinderen meer kan krijgen Mies zijn zaad was super goed en de timing was goed Ei zat rechts... beter als dit kan gewoon niet Ik heb trouwens vreselijke zere (.)(.) Heb normaal ook wel wat last, maar nu is het echt pijnlijk
Het is zo rot Mijn aangetrouwde nicht (ook mijn collega) en haar man zijn al 3 jaar bezig voor de 2de. Bij de eerste was het binnen 3 maanden raak. Daarna ook vrij snel maar werd miskraam en daarna gewoon niet meer zwanger... ook met beide niks aan de hand.. maar het wil gewoon niet. Ik begrijp dat niet
Niet meer, zij hebben het in 8 maanden maar 3 keer kunnen doen , aangezien zij geen medicatie mag gebruiken ivm haar lever. Maar ook die 3 keer niet raak. Bij hun zat het zaad bewerkt gewoon boven 100 miljoen. Zo ongegrijpelijk. IVF is geen optie, door de medicatie. Zij gaan verder met adoptie.
@Ooievaar, maandag pas testen en dan is het dag 17? Nu dus dag 10? Ik ben de laatste die iemand blij wil maken met een dode mus, maar zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb echt geen idee hoor en jij kent jouw cyclus natuurlijk veel beter dan ik. Als je normaal ook ca. 10 dagen na je iui zit met je nod, dan heb ik niets gezegd hoor! En dan snap ik je balen ook echt... Hoe lang is je luteale fase dan anders?
ooievaar, misschien heeft hope wel een punt. ik zou jezelf nu even niet gek gaan malen en even deze week afwachten. weet je nog hoe het bij mariel zat? die kwam ook melden dat het game over was, omdat ze bloedingen had. als je nu op dag 10 zit is het inderdaad wel erg vroeg voor een menstruatie. natasja, wat erg van jou nicht zeg! maar je kan toch ook ivf in eigen cyclus doen? of kan dat niet zonder pregnyl?
@Ooievaar: jeetje meid wat rot! Is het niet iets zoals Mariel had. Dus lichte bloeding, maar een innestellingsbloeding. Of ben je echt aan het menstrueren... Succes met alles! @Mariel... ik ben zo benieuwd naar je echo. Hoop dat we snel iets van je horen. Of wellicht ben je het fijn aan het vieren met je man en familie. Fijne dagen allemaal!
Ja gaat wel. Mijn NOD is aanstaande vrijdag, maar ik probeer er niet teveel aan te denken. Denk soms weleens: volgens mij is het raak. Ben wat emotioneel, rare afscheiding. Maar ach... heb ik al zo vaak gehad, dat ik er maar gewoon vanuit ga dat ik vrijdag ongi wordt. Heb nl. ook wel dingen die altijd een paar dagen voor NOD heb, dus ik probeer er niet op te hopen. En met jou? Je klus periode is weer aangebroken zie ik. Weet jij hoe laat Mariel haar echo had. Ben zo benieuwd.
jazeker, de klus periode is er weer in volle glorie. de kinderen van me man zijn er, dus t word s'avonds (mocht je interesse hebben) hihi nee ik heb echt geen idee hoelaat mariel haar echo had. ik heb even in haar berichtengeschiedenis gekeken maar ook bij de augustusmama's heeft ze niks geschreven. nog even afwachen dus! ach... misschien is ze in een chique restaurant op tafels aan het dansen nu, wie zal het weten ik hoop dat ze een mooi kloppend hartje heeft gezien. mariel, we zijn erg benieuwd naar je verhaal!
Ik ben bang dat ik hier ook geen witte, maar een rode kerst zal gaan beleven... Nu een maandje rust, geen Clomid en Pregnyl en een evaluatiegesprek in het ziekenhuis.
Hoi lieve meiden, Dank je wel voor jullie belangstelling. Hier gaat het echt fantastisch! We hadden vanmorgen een mooie echo met een vruchtje van 11,3 mm en een kloppend hartje. Wat was dat een fantastisch en ontroerend moment. Ik zal de echo in mijn album zetten. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes! Ik lees dat het hier niet zo erg goed gaat. Ik denk aan jullie! Liefs Marielle
mariel, wat een ongelooflijke foto! jammer genoeg kan ik niet zien waar het hartje nou klopt.(omdat ik er geen verstand van heb) ik kan me voorstellen dat het echt een geruststelling is, nu je hebt gezien dat alles goed zit, nu je met eigen ogen hebt gezien dat er een mensje in je buik groeit. ooh ik vind het zo mooi! en hoe mooi zo'n echo is, hoe teleurstellend de berichten hier zijn... het lijkt erop dat er deze maand geen zwangeren zijn, heel jammer. marieke, heel veel sterkte! liefs rachel
Wauw wat mooi Mariel! Geniet er van meis Enne Rach ik weet niet of het hetzelfde is al Mariel, maar ik ga er gewoon vanuit dat het wel door zal zetten... Het is nu ook overgegeaan naar een beetje bruin