Jannes, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Hoop dat ik dat over een paar dagen ook kan zeggen, het is ook mijn 2de iui Ik ben idd ook aan het aftellen. Ik weet niet zo goed wat ik van m`n lijf moet denken. Soms denk ik, ik word ongie, heb een raar gevoel in m`n buik, het zijn geen ongie krampen of maar gewoon raar, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik heb hele zere (.)(.), normaal heb ik alleen zere tepels, maar nu zijn het m`n hele (.)(.), het voelt of ze strak staan en voller zijn of zo! Verder had ik gister enorm veel spierpijn vanaf m`n liezen naar m`n benen, terwijl ik niet gesport heb. Ik weet het allemaal niet meer hoor wat me lichaam met me doet, ik wacht gewoon maar af. (makkelijker gezegd dan gedaan) En tot slot, zo nu en dan een soort van vreetkick en even later een vies vol gevoel. Zo dat was even de update en klaag stukje van mijn kant! Hoe is het met de andere wachtende?
Hoi Rach, Ik lees hier af en toe mee omdat we evt. in sept voor IUI gaan, beetje info opdoen. Verder willen wij zelf nu ook nog niet voor IUI hoor, liever nog niet die MMM in, ik realiseer me zeker dat het nog heftiger is, de teleurstelling dan als het niet gelukt is. Ik wens jou en de anderen hier in ieder geval heel veel geluk en succes, dat het maar voor iedereen een zwangerschap mag opleveren! Groetjes, Marit
Jannes wat een super nieuws zo aan het einde van het jaar ! Gefeliciteerd meid! Nou geniet er maar lekker van Renate sterkte nog zo de laatste dagen. Ik hoop voor je dat het raak in natuurlijk! Ik duim voor je meid Meiden nog plannen voor vanavond? Ik ga het gezellig met familie vieren en toch lekker een borrel drinken! Iedereen heel veel plezier vanavond en alvast de beste wensen voor 2008, dat we allemaal maar zwanger mogen worden
Rachel, lief dat je aan me denkt, maar gisteren was er al bloed. Bij mij begint het altijd wat licht en stopt dan even (zoals nu ook weer), waardoor ik weer hoop krijg. Maar ik ben het inmiddels al gewend, zo begint het altijd en ik weet dan eigenlijk gewoon genoeg. Bovendien ook hoofdpijn erbij. Typisch een kwaaltje. Moet er aan wennen dat de teleurstelling nog groter lijkt te zijn als je in de mmm zit. Net of dan toch meer hoop hebt omdat je er ook meer voor hebt moeten doen. Dan wil je extra hard dat het goed gaat. Ik zal in ieder geval duimen dat je lichaam je in ieder geval niet voor de gek houdt met vreemde signalen en zo! Renate, jouw signalen zijn wel erg positief. Zou het dan toch? 2 keer al scheepsrecht? Zou toch een geweldige start van het nieuwe jaar worden, niet? En Marisha 'doet ook nog mee'? Misschien wordt dit jaar voor een aantal van ons nog positief afgesloten. Zou toch 'cool' zijn! 8) Fijne oudjaarsdag!
jannes, gefeliciteerd en geniet ervan. hope28 en eendje, balen dames renate en de andere dames die vlak voor hun nod zitten, ik blijf voor jullie duimen ik geniet van mijn rust pauze, best wel lekker om niet naar het ziekenhuis te hoeven. allemaal een goed uiteinde toegewenst[voorzichtig met vuurwerk] en hopelijk word 2008 een vruchtbaar jaar.
@Hope: balen meid... @Renate: jij maakt het spannend! Nog maar een paar dagen @Eendje: hoe is het met je? Heeft je ongi al doorgezet? Vanochtend naar ziekenhuis gebeld en ik ga maandag 21 januari einde dag voor de 1e echo. Spannend hoor! Het zal er wel bijhoren, maar ik ben super onzeker. Voel ik mijn borsten nog wel genoeg, waarom ben ik niet misselijk, voel ik bloed... heel erg! Komt misschien ook omdat ik al ooit een MK heb gehad en het daarna een jaar heeft geduurd dat ik weer zwanger mocht worden. Ben zo bang dat het ons nou weer niet gegund is. Hoop dat ik in de loop van de weken wat zekerder wordt.
@Jannes, ik snap je onzekerheid wel. Lijkt me dat je soms wel en dat het soms wat minder lukt om te genieten. Ik kan ook niet echt iets zeggen dat dat kan veranderen. Misschien dat je eens kunt kijken bij 'eerste symptomen' op deze site, volgens mij staan daar ook veel vrouwen bij die lang niets of weinig voelen. Mss dat dit een heeeeel klein beetje helpt om wat herkenning te vinden? Maar tis je/jullie in ieder geval wel gelukt en ik weet zeker dat er ieder meerdere zijn die zullen duimen op een geweldige echo op 21 januari
Jannes, gefeliciteerd! Supernieuws op het eind van het jaar! Alle andere dames: heel veel succes in 2008!
Jannes Gefeliciteerd meis! Geniet ervan! Voor de rest wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen Dat we maar lekker mogen zwangeren met zijn allen
Allereerst de beste wensen voor iedereen! Voor mij was oud en nieuw niet zo denderend. Ik ging net voor 00.00 uur nog gauw even plassen en zag tot mijn grote schrik bruinverlies. Dit is foute boel, vanmorgen met plassen was er al wat bloed, niet veel maar toch. Conclusie 2de iui mislukt, ben even heel verdrietig en baal hier zo vreselijk van. Heb gewoon even nergens geen zin meer in! Nu maar weer wachten totdat de poli open is volgende week en opnieuw beginnen
nou renate heel veel sterkte meis, dat is zeker geen denderend begin he! weet je wat ik doe als ik me zo rot voel? lekker me mannetje lieve dingetjes voor me laten doen, en genieten van de aandacht. ik heb gister ook een wijntje op hoor nic, doe daar niet zo moeilijk over. als ik daar nu al zo spastisch mee om zou gaan zou ik al 2 jaar niks meer kunnen doen.
Allemaal een mooi 2008! Jammer Renate! Ik heb de dagen voor ik wist dat ik zwanger was ook gewoon gedronken. Wijntje met kerst en wat mixdrankjes tijdens een borrel. Ook gewoon alles gegeten. Kan echt geen kwaad hoor als je het met mate doet. Vanaf nu drink ik niet meer. Gelukkig gisteren niemand opgevallen. Gewoon champagne aangenomen en glas geheven, maar daarna weggezet en niet meer naar omgekeken. Verder denken mijn vrienden dat de combi hormonenprikken en alchohol niet samen gaan. Die hou ik er tot na de echo gewoon even in. Wordt wel gek van die onzekerheid. Zei nog tegen mijn vriend: voelde ik maar wat. Maar ik voel me niet echt anders dan normaal. Hoop dat ik snel wat symptomen krijg....
Meiden, Allemaal een superfijn nieuwjaar gewenst, en dat ie maar vruchtbaar mag zijn! Jannes van harte gefeliciteerd
Hoi meiden! Allereerst nog mijn beste wensen voor 2008! Ik hoop dat dit jaar ons brengt wat 2007 in zijn mandje vergeten was! Verder heb ik op oudejaarsavond ook het eerst bruinverlies mogen verwelkomen de derde poging is dus ook mislukt! We moeten de volgende ronde verplicht een ronde rust houden om het vervolgplan te bespreken en ben benieuwd wat daaruit voort komt omdat ik niet eens weet of ons staal nu goed genoeg was voor IUI of niet... Het positieve van heel de zaak is wel dat ik met oud en nieuw gewoon van het moment mag profiteren en ik gewoon zoveel mag drinken als ik zelf wil Liefs, Marisha
HI Meiden allemaal een Gelukkig Nieuwjaar! Dat het maar een mooi jaar voor ons alle mag worden! Ik heb ook heerlijk Safari en Malubi gezeten! Het was super gezellig!
Hoi allemaal: Ik wens voor iedereen een fantastisch nieuwjaar en dat al jullie dromen en hopen een kans van slagen kunnen krijgen. Morgen heb ik de follikelmeting voor de 6e iui, dan is het cd 12.Ik doe het dit keer zonder hormonen, dus het is spannend of er al een eitje groeit. Ik voel me een beetje raar, af entoe zere (.)(.) en soms een beetje ongibuikpijn en ontzettend moe.Lijkt wel of ik wel gewoon hormonen geslikt hebt.Afkickverschijnselen noem ik het maar hihi. Ik hoop maar dat er zonder hormonen ook een eitje groeit. @ renate:dat is zeker een rotbegin,slechter kun je het niet plannen op dit gebied.Dat vind ik een nadeel van alle hormonen, de cyclusdie je van jezelf had,ookal is die nog zo rommelig, die herken je totaal niet meer, anders wist ik precies wanneer ik ongi werd, maar door de hormonen kan ik er niet meer van opaan, welke dag het nou zou worden.
@rach: ja, tenminste, bij de eerste was die ver te zoeken, maar eens in de 4 a 6 maanden had ik toen een eisprong van mezelf.Nu heb ik hem meestal wel redelijk optijd, gewoon tussen de 4 en 6 weken is de cyclus nu van mezelf.maar hij varierd nogal. Heb jij helemaal geen eisprong van jezelf dan? @ all: vanmorgen de follikelmeting gehad, het was cd 12 en er was rechts een kleintje te zien was nu 1,09 cm dus maandag hoef ik pas terug te komen, wel vanaf zaterdagavond ovulatietesten doen, mocht hij eerder komen.Maar omdat zonder hormonen alles toch langzamer gaat,verwacht de gyn niet dat hij eerder komt,eerder later. was vanmorgen toch wat bij de gyn.Lig ik daar met de benenwijd open en bloot voor de meting, probeert iemand de deur te openen,hij zat opslot, maar vlak daarna horen we dat er iemand de sleutel in het slot doet en de gyn riep HE dichtlaten en toen ging de deur een stukje open en de gyn duwde hem heel hard weer dicht en Schreeuwde weer iets, was dat waarschijnlijk een monteur.....later ging de gyn ook navragen wie het was, en ze was me toch boos hihi....gelukkig was de gyn optijd bij de deur, is nou niet bepaald leuk als er opeens een monteur binnenstaat en je ligt er zo bij
hahaha diane wat erg zeg! en al het nou een andere gyn was, oke.. maar een monteur beetje aso dat hij tijdens werktijd op de afdeling gynaecologie gesloten deuren gaat openen, vind je niet? ik heb ook een eisprong van mezelf, mijn cyclus duurt 5 weken. nou, nu nog heel even wachten, óf ik word ongesteld, en ik mag eindelijk weer beginnen met de IUI's, of.... nee daar durf ik niet aan te denken