iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Rach jammer dat je negatief hebt getest.
    Maar geen bloed geeft moed he.
    Sucses met wachten.

liefs Kareltje

2. nee nergens last van. geen menstruatie pijn, geen pijnlijke (.)(.). niks!
    maar ik had mezelf al in bescherming genomen, want ik voel niet eens verdriet.

je hebt het kaarsje toch niet de hele nacht laten branden he, beetje gevaarlijk hihi
    dikke knuf!

3. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Rach: he wat teleurstellend! Maar wie weet.... over een dagje of 2 als ongi er nog niet is, gewoon nog een keer proberen. Ik voelde ook niets bijzonders...

@Jale: ik snap je niet helemaal. Heb je na de ongi op 4 december wel weer een IUI ronde gehad of weer een ronde niets? Weet niet hoe lang je last kan hebben van hormonen maar van anderhalve maand geleden lijkt me sterk. Maar misschien voorbode op ongi? Dat die wat later komt? Al testje gedaan voor de zekerheid?

4. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wat balen rach, maar ik blijf voor je duimen!
    Geen bloed is goed toch? ;)

x

5. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    @Jannes: Nee heb afgelopen maand ook geen IUI gehad, want we waren voor 3 weken in Nederland. Heb ook nog niet getest. We zijn gisteren avond pas terug gekomen, dus ben nog bezig met opruimen en wassen.

@Rach: Vervelend dat de test negatief is. Maar we blijven voor je duimen hoor!

6. hallo lieve forumvriendinnetjes,

ik heb net negatief getest :(

ik ga me nu lekker misselijk eten aan toastjes!

rachel

7. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    Hier weer even een berichtje van mij. Eventjes afwezig geweest door een vakantie naar Nederland.

Ik heb dan gelijk ook nog een vraagje:
    In november heb ik Clomid 2x 50 geslikt en daarna een Pregnylspuit. Er is toen geen IUI gedaan, en 4 december werd ik gewoon ongesteld. Niet meer of minder dan normaal. Nu zou ik afgelopen vrijdag weer ongesteld moeten worden..maar tot op vandaag nog niets. Wel sinds een week ongi gevoel en zere (.)(.). Maar geen :evil: :evil:
    Zou dit nog steeds van de hormonen komen enzo?

8. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh lieve Rachel... :cry: wat vervelend...

Nog verder nergens last van? Want geen bloed geeft moed hè? Hier brandt het lichtje nog voor jou.

Liefs,
    Josien

9. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Rach jammer dat je negatief hebt getest.
    Maar geen bloed geeft moed he.
    Sucses met wachten.

liefs Kareltje

10. nee nergens last van. geen menstruatie pijn, geen pijnlijke (.)(.). niks!
    maar ik had mezelf al in bescherming genomen, want ik voel niet eens verdriet.

je hebt het kaarsje toch niet de hele nacht laten branden he, beetje gevaarlijk hihi
    dikke knuf!

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Rach: he wat teleurstellend! Maar wie weet.... over een dagje of 2 als ongi er nog niet is, gewoon nog een keer proberen. Ik voelde ook niets bijzonders...

@Jale: ik snap je niet helemaal. Heb je na de ongi op 4 december wel weer een IUI ronde gehad of weer een ronde niets? Weet niet hoe lang je last kan hebben van hormonen maar van anderhalve maand geleden lijkt me sterk. Maar misschien voorbode op ongi? Dat die wat later komt? Al testje gedaan voor de zekerheid?

12. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wat balen rach, maar ik blijf voor je duimen!
    Geen bloed is goed toch? ;)

x

13. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    @Jannes: Nee heb afgelopen maand ook geen IUI gehad, want we waren voor 3 weken in Nederland. Heb ook nog niet getest. We zijn gisteren avond pas terug gekomen, dus ben nog bezig met opruimen en wassen.

@Rach: Vervelend dat de test negatief is. Maar we blijven voor je duimen hoor!

14. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Jale: nou dan is het bij jou toch ook spannend. Weet je wanneer je eisprong en dus eigenlijke NOD hebt/had?

15. Eendje

Eendje Lid

Mar 18, 2007
    64
    0
    0
    Rach, wat balen van die negatieve test...

Ben hier even niet geweest, had het zo moeilijk met die negatieve test naar de 5e IUI met heleboel hormonen, was echt heel erg verdrietig...
    Nu gaat het wel weer, maar deze maand doen we even niets aan hormonen en ziekenhuis... even rust... Maar ik denk wel dat ik volgende maand wel weer verder wil gaan, als manlief dat ook wil.
    Het is me wel zwaar gevallen hoor, die enorme teleurstelling! Zat er echt even helemaal doorheen en zag het echt niet meer gebeuren dat er bij ons ooit nog een kindje komt. Nu ben ik ook nog niet echt positief, ik stop het gewoon weg en ben 'druk' met van alles en nog wat, een struisvogel, hihi.

Nou meiden, ik hoop echt dat er bij jullie wat positiever nieuws te melden is, ik ga even een aantal pagina's terug lezen!

16. Jale

Jale Fanatiek lid

Nov 8, 2006
    1,687
    359
    83
    @Jannes: Weet niet wanneer ik precies m'n eisprong hebt gehad.

17. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Oh nee Rach, wat balen! Maar zoals al meer geschreven: geen bloed geeft moed. Ik duim nog steeds, hoor.

Jale, lijkt me sterk dat die hormonen nu nog z'n werking hebben. Durf je te testen?

18. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @jale ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien.
    Ben je wel van een stuk onzekerheid af.

19. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Balen Rach, blijf volhouden he!

Knuf Renate

20. dank jullie!

renate ben je al naar de gyn geweest?

Share This Page