@Jale: ik dacht het al.... die symptomen konden niet mee van hormonen zijn en overtijd. Wat leuk voor je! Geniet ervan! Zijn we samen September mama (ik klets daar niet mee... wacht eerst echo af)
hallo allemaal Ik heb hier net even zitten lezen, zoveel bezig met IUI. Wij zijn nu net begonnen met onze eerste IUI-behandeling, ik vind dit allemaal erg spannend. Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met puregon spuiten en morgen moet ik weer heen voor een gesprek over welke hormonen ik de volgende keer krijg, want wij moeten de puregon zelfs betalen, zijn er nog meer die dit hebben? groetjes sjolie
sjollie welkom hier! ik heb geen antwoord op je vraag, maar het heeft te maken met je verzekering denk ik. in dec '07 had je je verzekering kunnen omzetten naar een uitgebreidere/andere zodat het wel 'inverzekerd' was. dat heb ik ook gedaan. ik ben helemaal zenuwachtig voor morgen het is al zolang geleden dat ik er ben geweest, het voelt al weer bijna als de '1e keer' (ziekenhuis bezoek bedoel ik dan he ) spannend morgen dus..!
hoi rach We hadden 7 januari de eerste afspraak en daar kregen we dit te horen, zelf niet bij stilgestaan, hartstikke stom natuurlijk, hadden we dit maar 2 weekjes eerder gehoord dan had het nog gekund. Heel veel succes morgen groetjes sjolie
Hey Rach, Succes morgen! Komt goed. Ik ga morgen ook weer 2d FM en ik hoop dinsdag of woensdag de IUI liefs Manonie
Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 10uss: 2e IUI, 4 jan FM, 1 feb nod Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: ...Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 30 jan ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Jale, fantastisch meid! Geniet er maar van! Zo spontaan tussen de behandelingen door zwanger worden is wel heel speciaal hoor! Rach, succes morgen! Kan me voorstellen dat het na zo'n wachttijd toch weer spannend is om weer van start te kunnen! Manonie, jij ook succes met de FM morgen!
Ooievaar, hoe is het toch met je meid? eerst schreef je zo vaak mee? gaat alles goed met je? ik denk nog aan je hoor! heeft iemand anders iets van Ooievaar gehoord?
Ooievaar heeft pauze en wil er niet te veel mee bezig zijn, dus komt ze ook even niet weer hier. het gaat goed met haar! In februari weer terug naar het ziekenhuis voor ivf gesprek.