"rach84"]ik heb haar al gevonden dit is haar topic, misschien kan je er eens wat in lezen, en heb je er wat aan. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=60880 Hi Rach: bedankt voor het meedenken, zal eens bij haar kijken
@ Renate: heb ik ook wel eens gehad, dat was bij mijn 2e IUI dat mijn eitjes niet groeiden. Erug frustrerend toen: heb 15 dagen menopur gespoten, dus 45 ampullen...Veel succes! @ Hope: mijn ferti zegt dat het eitje min. 17 mm moet zijn. Eerder geen pregnyl! @ Hoop: wauw, dat is echt mazzel, zo dicht bij het ziekenhuis. Zeker als je in de MMM zit, handig! Veel succes als je vandaag test! @ Nic: dat had ik de vorige keer ook, 10 dagen na IUI . Mijn ferti zei toen dat dat niet goed was, dat je op die manier geen eerlijke kans krijgt om een eitje in te laten nestelen. Ik heb daarom duphaston gekregen, moet er 2 per dag innemen. De eerste 2x ben ik trouwens 12 dagen na IUI ongesteld geworden. Vandaag zit ik op dag 11 en ik zit nu al in de zenuwen Voor jou in ieder geval heel veel succes met je relatie!
renate, wat frustrerend! misschien heb je aan het eind toch wel goed nieuws omdat er misschien meerder eitjes zitten? dat zou wel fijn zijn! diaantje, mijn cyclus duurt sowieso al lang, daarom spuit ik ongeveer 3 weken menopur. nic, wat naar dat het niet zo lekker loopt! dat kan je niet gebruiken als je juist bezig bent in de MMM. ik hoop dat jullier er samen uitkomen.
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 10uss: 2e IUI, 4 jan FM, 1 feb nod Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: ...Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 30 jan Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. ik haal hem er weer even bij. diaantje zet jij jezelf ook in de lijst?
hoi Diaantje, probeer het nog maar vol te houden om niet te testen.... het kan heel de dag natuurlijk nog komen he die rode duivels.....maar tot op heden nog niets in zicht!
hoi rach, zou je mij ook op de lijst kunnen zetten, ik krijg het niet voor elkaar. iui in eigen cyclus nu rustmaand NOD dag 18 januari 3 pogingen mislukt. bedankt!
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 10uss: 2e IUI, 4 jan FM, 1 feb nod Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: ...Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 30 jan Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
@hoop bij deze alvast voor je gedaan.Hopelijk staat het er goed op. @diaantje: welkom hier trouwens, was het bij de vorige bericht vergeten. Hopelijk voor kort niet omdat je niet aardig bent hoor,maar ik gun je gewoon wat groetjes diana
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 10uss: 2e IUI, 4 jan FM, 1 feb nod Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: ...Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 30 jan Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/color
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 10uss: 2e IUI, 4 jan FM, 1 feb nod Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Hallo allemaal, @ Hope 28 en Linda, Ook wij hebben nog niet eerder 2 inseminaties in 1 cyclus gehad. Onze fert arts denkt dat de timing elke keer net niet goed is , dus vandaar dat we en woensdag en vandaag mochten. En wat de kwaliteit van het zaad betreft, woensdag was het 12,5 miljoen na 2 dagen onthouding, en vandaag bijna 28 miljoen en zeer goed beweegelijk na 1 dag onthouding. Dus zeg het maar soms weet ik het ook niet meer : Maar ben uiteraard super blij met zo'n goede score liefs Manonie
manonie, maar voelt het 'goed' om éém dag voor je inseminatie nog seks te hebben dan? blijkbaar hebben de zaadjes zich er niks van aangetrokken!
Hey Rach, We hebben niet zelf geklust, maar 2 keer een inseminatie gehad. Woensdag en vandaag. Heb er een goed gevoel over. Hoe is het met jou?
oh manonie, wat fijn dat dat kan! ik zou eerlijk gezegd ook graag 2 keer een inseminatie hebben. heb je dat zelf gevraagd of hebben ze dat voorgsteld? met mij gaat het goed!
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
hoi allemaal ik zit me dan toch eindelijk eens druk te maken mbt mijn iui. Omdat ik sinds woensdag steeds wat steekjes in buik heb en ook zo ontzettend moe!Ik had nog 2 ovulatietesten inhuis die ik wel esn moet gebruiken mocht het misschien in het weekend vallen enze geen echo,s doen.Omdat het de laatste iui is,dacht ik heb ze hierna toch niet meer nodig, en ik heb eens gehoord dat mocht je zwanger zijn je ook posiitef test met een ovulatietest, dus ikke ovulatietest gedaan.En hij was dus dik positief.Ik heb wel eens eerder bij een iui toen ik nieuwsgieirg was een ovulatietest gedaan en die was negatief dus het is niet zo dat het normaal is voor mij. Ik weet nu echt ff niet wat ik moet denken.Ik weet het het is geen zwangerschapstest dus het hoeft niks te betekenen,maar heb nu echt zon raar misselijk gevoel door de test.Een echte zwangerschapstest zal uitsluitsel kunnen geven, maar omdat ik dinsdag pas mijn NOD dag heb vind ik het te duur om er nu al 1 te kopen,meer ook omdat het ook nog alle kanten opkangaan omdat het nog voor de NOD is. ppfffff moest ff m,n verhaal kwijt