iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou dat klinkt veelbelovend, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een ovulatietest heb gedaan. en nu moet je nog 4 dagen wachten!
    zou het dan toch...?

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Vandaag ongi! :)
    Maandag bellen met de fertiliteitsafd. of we deze week ook al mogen komen of dat we nog een maand moeten wachten?

Diana ik heb ook idd al vaker gehoord dat er meiden waren die met ovulatietesten hadden getest. Het kan! Ik zou als ik jou was(en dat ben ik niet dus de keus ligt bij jouw ;) )toch een zwangerschapstest doen omdat ik veel te nieuwschierig zou zijn of het waar was of niet....
    Heb je ook nog pregnyl of andere medicatie geahd na de IUI?

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ja ik heb pregnyl gehad, maar omdat ik dus al wel eens eerder bij een andere iui een negatieve ovulatietest had rond dezelfdetijd, denk ik niet dat het daardoor komt.

Stel dat ik nu naar de winkel ren om toch een zwangerschapstest te halen is het eigenmerk van de etos of de DA dan wel betrouwbaar 4 dagen voor NOD?

4. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Welk merk test had je?

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    van de ovualatietesten bedoel je? ovulady: gekregen van de gyn.

Denk toch dat ik naar de etos rijd zo.

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik kan niets vinden over positieve ovulady en zwanger op google....
    Kan me goed voorstellen dat je naar de Etos gaat haha hoop dat ja goed nieuws meebrengt.
    Ik ga hard voor je duimen

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    hey diana, voor dit soort onzekere momenten heb ik de goedkoopste testen van deze site in huis... :) Kosten geen drol, dus een buil kun je er niet aan vallen...

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik geloof dat ie van het kruidvat heel gevoelig zijn iiieeehhh spannend!

9. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Spannend.... Ik heb het hier wel vaker gelezen van meiden die een positieve ovulatietest hadden en zwanger bleken te zijn.

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    nou sta hier weer met beide benen op de grond, net een test gedaan van cb en die was negatief.Het kan natuurlijk te vroeg zijn 4 dagen voor NOD, maar daar ga ik maar niet vanuit.

Liefs mij

11. manonie

manonie Actief lid

16 jan 2007
    103
    0
    0
    Borne, Overijssel
    Hoi Diana26,

Ik wil je niet onnodig blij maken, maar heb eens ergens gelezen dat je met clear bleu pas laat positief test!
    En 4 dagen voor de NOD dat kan nog alle kanten op hoor!

Sterkte met wachten

liefs Manonie

12. diana, idd de clearblue is niet heel erg gevoelig. je kan - als je zwanger bent- ook nog later positief testen. maarja, toch balen dat hij negatief is. maar t is ook nog wel heel vroeg!

13.  
  14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    wist ik dat maar eerder...ik dacht laat ik maar een goeie kopen hihi...ach nou ja we wachten gewoon weer af.Het wachtbankje is ook zo gezellig :)

15. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Jeetje erg he die onzekerheid.
    Het kan inderdaad nog alle kanten op.

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jee wat balen zeg.....maar ja idd de clear blue is niet zo snel positief!
    Ik wil je echt niet blij maken met niets of valse hoop geven maar ik weet nog dat ik de positieve uitslag van het bloedonderzoek kreeg toen ik zwanger was. Ik geloofde mijn oren niet en heb gelijk een clear blue gekocht voor de zekerheid. Deze had een plus, maar was ontzettend licht...
    Ik blijf voor je duimen want het kan nog alle kanten op.... :rolleyes:

17. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    goh diana, wat lees ik nu allemaal voor spannende dingen. Ik heb ook van clearblue gehoord dat deze niet echt gevoelig zijn. Spannnnnennnnd! Nog even geduld. Net als Marieke heb ik ook wat van deze goedkopere testjes in huis. Ik heb ze helaas nog niet hoeven gebruiken, maar kan me voorstellen dat deze handig zouden zijn voor zo'n gelegenheid als de jouwe. Ze zijn dus inderdaad véél goedkoper. En ik weet het niet zeker, maar ik meen dat ze ook wat gevoeliger zijn. Althans er staat wel in dat je 4 dgn voor NOD kunt testen. Maar goed, voor dit moment heb je er niets aan... Geduld is een schone zaak ... zei de topexpert in ongeduld ;) :)
    We duimen!
    hope

18. manonie

manonie Actief lid

16 jan 2007
    103
    0
    0
    Borne, Overijssel
    Sorry Rachel,
    Heb er even over heen gelezen.
    Het antwoord is dat onze fert arts dit voor gesteld heeft, omdat bij ons alles er goed uit ziet, en het toch maar niet lukt.
    Ze denkt dat we qua timing iedere keer niet goed zitten, dus vandaar 2 inseminaties in 1 cyclus.
    Vinden wij helemaal niet erg!

liefs Manonie

19. nee, kan ik me voorstellen! wat fijn dat hij dat heeft voorgesteld! ik zal ook eens een hintje laten vallen binnenkort :rolleyes: :)

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Rach: zou jij me in het rijtje willen zetten s.v.p.: 4e IUI, NOD 22 januari 2008. Dank je!

@ Diana: dank je, ik hoop dat je gelijk krijgt. Wij lopen gelijk op met onze NOD, spannend hè. Ik heb trouwens ook gehoord dat CB het minst gevoelig is. Heb ook de goedkope testen van de site hier in huis en die lezen al af 4 dagen voor NOD. Ik heb ze nog niet geprobeerd, was nog helaas nog nooit overtijd :cry:

@ 10USS: heel veel klusplezier...tuurlijk duimen we voor je!

@ Pat: nieuwe ronde, nieuwe kansen voor jou! Heel veel geluk en dat het deze ronde maar raak mag zijn.

Update van mij: kan melden dat duphaston werkt. Het is vandaag de 12e dag na IUI en nog steeds geen :evil: . De 3 vorige keren waren die er 2x op dag 12 en 1x op dag 10. Dus...behalve dat ik er vochtophopingen van krijg, ben 2 kilo aangekomen in 12 dagen, wordt de luteale fase ook verlengd, wat betekent dat je meer kans hebt op een innesteling. Verder voel ik me zoals ik me altijd 1 à 2 dagen voor mijn ongi voel, dus ga er evengoed van uit dat de :evil: morgen of overmorgen zullen verschijnen, helaas.

@ iedereen die ik vergeten ben: sorry, maar ook voor jullie heel veel succes

@ iedereen: nog een prettig weekend, voor wat er van over is. ;)

Deel Deze Pagina