IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008 Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 21 jan. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Hoi meiden Heb een vraagje Heb 7 jan een echo gehad en had aan me linker eierstok een eitje van 25mm zitten heb de avond gelijk pregnyl gespoten en woensdag heb ik me iui gehad 9 jan Maar nu is het tien dagen geleden dat ik mijn behandeling heb gehad En ik ben al een hele week aan het klungelen geweest met buikpijn en rugpijn wat erg vervelend was Maar ben in de middag bij mijn moeder geweest maar ik dacht dat er wat vloeide en ja hoor ik veegde oud bruin bloed af dus ik overstuur me moeder geroepen ik zei wat is dit nu weer Me moeder zei al ik zou maandag maar gelijk de gyn bellen hoe dat kan Ik schrok me echt kapot ik dacht van nu al ongi maar dat kan nog niet Wie heeft dit ook mee gemaakt Een verdrietige tijgertje23 Zou het weer niet gelukt zijn of is er nog hoop
Hey Tijgertje, Wat wordt je daar onzeker van hè? Het kan een innestelings bloeding zijn, maar als ik bruin begin te vloeien, dan is het einde oefening! Maar begin bij mij al een week voor NOD, erg irritant. Hoeft naturlijk bij jou niet zo te zijn. wanneer is je NOD? Sterkte liefs Manonie
Hey Meiden, Ik heb zo'n last van buikpijn! Aan de rechterkant bij mijn eierstok. Wat zou dit kunnen zijn? liefs Manonie
Goedemorgen Dames, Bij mij zijn de rode duivels vannacht gekomen...... ruim een dag te laat dus ik had echt goede hoop had ook geen ongi gevoel maar helaas.... donderdag een gesprek bij de gyn, hoe ze de laatste rondes gaan doen dus ben benieuwd! meiden die nog aan het wachten zijn op het bankje, hopelijk hebben jullie meer succes!
Hi Tijgertje, rot voor je dat je bent gaan bloeden. Er zijn hier meer dames die 10 dagen na de IUI al ongi werden. Het komt dus vaker voor. Er zijn ook dames die dan iets kregen (ik dacht meer pregnyl) om de fase na de IUI te verlengen. Dus gewoon even met je gyn bespreken. @Diana: spanned meid... ben benieuwd @Hoop: jammer dat je een dag te laat toch ongi bent geworden. @All: morgen eerste echo. Ben echt SUPER nerveus! Liefs
@tijgertje: helaas ben ik ook wel eens een week voor de ongi begonnen met bruine afscheiding, maar... we blijven duimen! @manonie: mijn eierstokken zijn na een eisprong soms ook nog wat gevoelig, het gespannen gevoel is dan wel weg maar ze zijn denk ik altijd maar een beetje beurs
@Hoop, balen zeg! @Jannes, ik moest vanmorgen nog denken dat het voor jou nog maar 1 nachtje slapen is. Al wat meer zw.kwaaltjes of weet je van de zenuwen niet meer wat nu eigenlijk waarbij hoort? Dat zou denk ik (en hoop ik in de toekomst mee te maken) bij mij het geval zijn.... @Tijgertje, kan me voorstellen dat je schrikt. Ik heb wel gelezen dat bruin bloed, oud bloed is en dus niet altijd wil zeggen dat de eraan komen. Hoop voor je dat het hierbij blijft! hope
Hè Hoop, wat jammer zeg... Zet hem op hè, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar leuk is zeker anders... Hier is het ook wel een beetje spannend, al verwacht ik er niet veel van... Deze maand geen hormonen, geen IUI, geen rompslomp. Maar veel vertrouwen in mijn eigen cyclus heb ik niet (zie begin onder mijn banner...) Het kan dus nog alle kanten uit... Ik ga er nog steeds vanuit dat ik morgen of begin komende week ongi wordt. Stukje zelfbescherming?
@Hope: buiten moe en soms een licht gevoel in de maag, heb ik nergens last van! Ben nog steeds heel onzeker. En hoe dichterbij morgen komt, hoe onzekerder ik ben. Mijn mannetje niet, die gelooft dat ik gewoon een van de gelukkige zonder heftge symptomen ben. Om 16.10 ben ik aan de beurt, dus duimen dames @Marieke: je weet maar nooit. Kijk maar naar Jale deze maand....
Jannes Spannend meid eindelijk is het zo ver! Een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop balen zeg Marieke spannend meid you never know! Hier al dagen last van steken en zware buikpijn Vanmorgen ook bruinverlies Nu afwachten tot het doorzet
IUI MEIDEN Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008 Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Helaas, ik ga door naar februari... Had het wel verwacht hoor, deze maand geen hormonen en geen IUI, maar toch houd je een beetje hoop hè? Misschien volgende maand? Maar ook die doen we geen IUI, even rust.
Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Renate007 januari, 3de iui diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008 Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Nic79 2e IUI 10 jan NOD 26 jan Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
goedermorgen! mijn eitje is in 1 week tijd als kool gegroeid en ik heb donderdag al de (4e) inseminatie de gyn die mij hielp zei: morgenochtend terugkomen voor nog een fm, en dan s'avonds pregnyl spuiten. nu ben ik net thuis, en vraag me af: moet ik vanavond dan nog hormonen spuiten? dus ik bel ziekenhuis op (en 10 min. wachttijd) zegt ze dit: "als u pregnyl moet spuiten, hoeft u geen menopur te spuiten" ik zeg: oke. en hang op. maar nu is het me nog niet duidelijk misschien denkt zij wel dat ik morgen wil spuiten. maar ik bedoel vandaag. diaantje hoe gaat dat bij jou? als ik er niet wijzer van word spuit ik maar niet. ik heb liever dat het eitje iets later springt als te vroeg.
Rach super dat je eitje goed is gegroeit! Spannend weer hoor meid! Balen dat je ff niet weet wat je moet doen met je spuiten! Succes ermee!
@Rach: zo dat schiet lekker op! En gelijk heb je hoor, zou ook niet prikken. Dan maar een dagje later IUI... @Marieke: jammer meid!
Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec. Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008 Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan. Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. Nic79 2e IUI 10 jan NOD 26 jan 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Hoop:4e iui NOD 18 jan. b]Ooievaar:[/b] 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari, 3de iui Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur. Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote] Heb de NOD dagen weer even op volgorde gezet, willen jullie meekijken of het zo weer klopt?