iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec.
    Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec
    Marisha: 3e IUI in eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3
    jan.
    Hoop:4e iui NOD 18 jan.
    diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008
    Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan.
    Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan.
    Nic79 2e IUI 10 jan NOD 26 jan
    10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod.
    Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb
    Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr
    Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari
    Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr..
    Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl
    Renate007 januari, 3de iui
    Jale: NOD 4 dec. Deze maand geen IUI, zelf proberen. Volgende maand 1e IUI met Menopur.
    Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ?

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
    .[/quote]

Heb de NOD dagen weer even op volgorde gezet, willen jullie meekijken of het zo weer klopt?[/quote]

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Annelies661: 5e IUI, eigen cyclus, wel pregnyl, nod 09 dec.
    Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec
    Marisha: 3e IUI eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan.
    Hoop:4e iui NOD 18 jan.
    diaantje1: 4e IUI NOD 22 januari 2008
    Diana26: 6e en laatste iui 9 jan.NOD 22 jan.
    Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan.
    Nic79 2e IUI 10 jan NOD 26 jan
    10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod.
    Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb
    Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr
    Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari
    Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr..
    Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl
    Renate007 januari, 3de iui
    Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ?

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum

Heb Jale even aan de zwangere lijst toegevoegd.

3. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Hoi allemaal

Rach: Super dat je eitje zo gegroeid is!!! Volgens mij heb ik je gezien, had je een bruin leren jasje aan??

Die van mij willen nog steeds niet. ER zitten er wel heeeeeeel veel, maar er is nog niet echt een grote.

Nu moeten we donderdag voor gesprek komen en dan kijken ze waarschijnlijk of er al wat gegroeid is.

4. nee geen bruine leren jasje, wel een bruine jas en een rode paraplu:) ik was als 3e aan de beurt.
    balen dat het bij jou nog niet wil zeg :(

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    balen hoop.

ik heb net weer een ovulatietest gedaan, maar helaas was nu het 2e streepje lichter dan de teststreep.Ik snap er niks van en baal ontzettend.Nu dus wachten op de :evil: :evil: .

Ik heb alvast de gyn opgebeld.Nu moet ik eerst nog maandag(volgende week) langs komen voor een gesprek met mijn gyn.
    Stomme gesprekken allemaal, met praten los je in dit geval niks op.
    Dus eerst hier een gesprekje dan doorgetsuurd dan daar weer een gesprekje, wat denken ze nu dat ik door die gesprekjes zwanger raak? :(

Maar goed! Ik blijf hier nog wel gewoon meekletsen.Zolang ik nog niet echt ivf doe, voel ik me hier meer thuis dan op het ivf-topic!

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @rach: donderdag al: Goed zeg!En nu maar hopen op een geslaagde behandeling!

@diaantje: hoe gaat het met jou?

@jannes: hoelaat heb je je echo?

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Diana: jammer meid dat je ovutest nu lichter was. Maar de hoop niet opgeven hoor. Wellicht was de posi test van pregnyl en heb je over 3 dagen een posi zwangerschapstest.

Snap je gevoel bij die gesprekken. Helaas is het protocol, maar je schiet er zo weinig mee op.

Ik heb vanmiddag om 16.10uur echo. Ben heel zenuwachtig. Ben zo bang voor slecht nieuws omdat ik vrijwel niets voel! Mijn mannetje is gelukkig heel positief ingesteld... hoop dat hij gelijk heeft. Voor me duimen hoor! :D

8. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    spannend jannes.Helaas ben ik tussen 16.00 en 20.30 niet meer online dus zie ik de uitslag pas later.Ik duim voor je dat je met een supersmile weer naar buiten loopt en een mooie foto bij je hebt en een prachtig kloppend hartje hebt gezien.

Ik voel me gewoon best down nu, ben moe heb witte afscheiding wat ik anders niet heb en ben misselijk.Maar dat kan ook allemaal spanning zijn.pfff.

9. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    net telefoontje van het ziekenhuis gehad, moet eerst bloedprikken voor m`n afspraak van donderdag.
    Ze willen uitsluiten of ik al m`n eisprong heb gehad, omdat het nu wel erg lang duurt. Ze verwachten het niet, want ik ben om de 2 dagen voor een fm geweest.

Zit al op dag 20 en ze zijn nog klein.

10. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Jannes, heel veel succes vanmiddag! Ik hou het topic in de gaten.

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @all: bedankt! Begint nu echt dichtbij te komen :confused:

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden nou de duivels beginnen hier echt door te zetten
    Op naar de volgende ronde, maar we willen toch even rustig aan doen en eerst aan onze relatie werken :D

Jannes Meis Nog ff idd het komt vast goed ! :D

13. nic, jammer. bedoel je dat je een ronde overslaat?

Jannes, het komt zeker dichtbij, ik blijf meelezen hoor!

renate, wat raar, je kan toch geen eisprong hebben gehad als geeneen eitje te groot is om te springen? (ik zat trouwens op de stoel tegen de reling aan, bij de gang en jij?)

diana, kop op he meid ;) en ik vind het fijn als je hier gewoon blijft meekletsen, dat zou ik ook doen, en heb ik tijdens 2 maanden rust ook gedaan.

ik kan nu ook aan mijn slijm zien dat mijn eisprong eraan komt. het gaat deze maand zo snel, dat heb ik nog nooit gehad. heb er wel een goed gevoel over. en omdat we na (of voor) de IUI een evaluatiegesprek hebben had mijn man al de ochtend vrij genomen. nu kan hij ook bij de inseminatie zijn :)

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    @ Jannes, heel veel succes straks bij je eerste echo! Ik hoop dat alles goed verloopt. Wel fijn dat je mannetje zo positief is ingesteld... zo houdt hij jou ook een beetje rustiger he!

Ik hou dit topic zeker in de gaten voor je verslag!

@ Renate, vreemd idd dat er bij jou nog steeds geen mooi groot ei te zien is. Ik hoop dat die bloedproef mss toch wat duidelijkheid geeft. Wat gaan ze doen indien blijkt dat je ei nog niet geweest is? Gewoon blijven meten tot het eindelijk zo ver is?

@ Diana, moed houden, het kan toch nog steeds. Ze doen niet voor niets 6 pogingen en niet maar 5 he! Zolang je niet ongi bent is er nog een kansje! We blijven duimen voor je!

@ Rach, fijn dat het bij jou zo snel gaat... jammer dat we die wachtweken ook niet wat sneller kunnen laten gaan he ;) Heel veel succes alvast met de IUI!

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Rach: ik spuit menopur altijd 's morgens. De dag dat ik pregnyl spuit, spuit ik geen menopur meer. Het is of het een of het ander. Als ik jou was, zou ik geen menopur meer spuiten. Maar als jet het niet zeker weet, gewoon bellen met het ziekenhuis hoor, daar zijn ze toch voor! Wel fijn dat je eitje een groeispurt heeft gemaakt. Veel succes en hopelijk is het dit keer raak.

@ Renate: jij ook veel succes, hoop dat er donderdag een mooi eitje te zien is.

@ Diana: Balen van de ovutest! Maar goed, zoals zo vaak gezegd wordt: geen bloed, is goed en geeft moed :) . Ik was gisteren zo nieuwsgierig dat ik er een matcare zwangerschapstest tegenaan heb gegooid, aangezien deze 4 dagen voor NOD al konden aflezen omdat ze zo gevoelig zijn. Helaas...nega :cry: . Vandaag nog geen :evil: te zien, voel me wel zo dat ze onderweg zijn, voel me al 4 dagen zo. Normaal was ik nu ook al ongi, maar dit is de 1e cyclus dat ik duphaston gebruik. Zojuist het ziekenhuis gebeld. Ferti vertelde me dat duphaston de cyclus kan beïnvloeden en dat ik daarom nog niet ongi ben. Moet nog 3 dagen doorgaan met Duphaston en dan opnieuw testen, tenminste, als de :evil: er nog niet zijn. Als de test dan nog nega is, moet ik een afspraak maken in het ziekenhuis, dan wekken ze de ongi op. :( Baal dus wel: ik dacht nog: goh, als ik morgen niet ongesteld ben, ben ik een dag overtijd en kan ik testen! Maar helaas, het kan dus gewoon door de duphaston komen dat ik dan overtijd ben, als de :evil: er dan nog niet zijn. Hopelijk blijven ze bij jou weg, ik blijf voor je duimen. :thumup: Kop op!

@ Jannes: jij hebt zo meteen de echo. Duim voor je dat alles goed is. :thumup:

@ Nic: heel goed dat jullie aan je relatie gaan werken. Heel veel sterkte

16. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0

17. nee dan denk ik niet dat ik je gezien heb. toen ik wegliep liep ik wel bijna tegen een stelletje op die net aankwam (+-8:10) misschien was jij dat wel :)
    ik was namelijk zo blij dat me eitje groot genoeg was :D

Jannes heeft nu dr echo. spannend he?

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @rach hoe groot was je ei dan?als ie boven de 18mm was hoef je denk ik niet meer te spuiten...

19. hij was 17 mm en aan de linker kant zat er één van 15 mm. ik spuit ook niet meer, want tegen de tijd van de inseminatie zal die wel groot genoeg zijn!
    wat lief dat je reageert ;) Hoe is het met jou?

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Daar ben ik dan! Vanaf mobiel dus hoop dat het lukt. We moesten heel lang wachten. Dodelijk! Maar meteen echo en ik zag het gelijk: 2 vruchtzakjes! Hij moest even zoeken en draaien om goed te kijken. Bij een meteen hartje...andere niet. Dus op naar andere afdeling met beter apparaat. Nog eens goed gekeken maar er klopt echt maar een hartje. Die was ook qua lengte zoals hij moest zijn. Andere niet. Dus dubbel nieuws, maar we zijn na zoveel geduld en onzekerheid zooo blij met 1, dat ik eigenlijk niet verdrietig ben om die 2de die niet levensvatbaar is. Hoe raar dat ook klinkt. Tis nu wel nog spannend hoe mijn lichaam de 2de gaat afdrijven en hoe de ander er op reageert. Dus over 2 weken mogen we al terugkomen. Hoop dat het allemaal goed gaat en ons kindje er niet slecht op reageert. Dus voorlopig toch nog geen banner. Nou heel bericht. Morgen als ik online ben lees ik alles weer bij en reageer op jullie. Leest wat moeilijk op mobiel. Liefs een opgeluchtte Jannes

Deel Deze Pagina