iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hey meis,

Het ziet er ook zeker hoopvol voor je uit :D
    Ik heb ook best last van ongi buikpijn. Soms heb ik echt last van enorme steken AHHHH :confused: Echt pijn en denk dan nou volgens mij is nu de bom gebarsten, maar het blijft bij een heel klein beetje bruine afscheiding.

Al getest?

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    nee nog niet, het is nu de 14e dag na de iui....ik wil aan de ene kant graag testen, maar aan de andere kan, bang dat hij negatief is.Ja dan weet je wel waar je aan toe bent, maar is ook weer zo confronterend.
    (moeilijk hoor vrouw zijn :) )

@nic...besef je het al een beetje?

3. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja je weet dan wel waar je aan toe bent denk je.. maar ik vind dit toch ook nog niks hoor, weet niet wat ik moet denken, wil niet te vroeg juichen. en Nee ik kan het nog niet geloven dat het wel zo zal zijn. Ik voel mij echt een zeikwijf Sorry :oops:
    (ik zit pas op dag 13 na IUI dus..)

Toch geen testje wagen? Wanneer ben je van plan te testen?

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    als ik donderdag nog niet ongi ben, denk ik dat ik vrijdag ga testen...als ik me zolang in kan houden tenminste

enne je zeurt niet hoor.

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Meis spannend hoor, ik zal heeeeeeel hard voor je duimen!

Ja toch voelt het wel zo :( stom he!

Net het ziekenhuis gebeld en kn tussen 13.15 uur en 14.00 uur de verpleegkundige bellen. :oops:

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Spannend Nic! Maar begreep ik nou net wel dat je licht bruinverlies had (niet dat dat hoop wegneemt hoor)? Of was dat bij andere keren als je ongi werd?

7. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nee is nu maar echt niet eens een druppel, gewoon een heel licht streepje. Ja ik ga zo lekker lunchen en daarna even bellen :D Gaat de tijd tenminste wat sneller :)

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Nic: mag ik je alvast voorzichtig feliciteren. Het ziet er heel hoopvol uit. Ik testte 14 dagen na pregnyl negatief, dusssssssss......... :) En nee, je bent niet aan het zeuren, als je dat wel aan het doen zou zijn: dat mag hier, we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje?! Zal voor je duimen als je straks het ziekenhuis moet bellen. Veel sterkte. Hou je ons op de hoogte?

@ Diana: ook bij jou nog steeds spannend! Wat goed dat je zolang kan wachten met testen, maar ook heel herkenbaar: aan de ene kant wil je het weten en aan de andere kant ben je bang voor het antwoord. :(

Update: vanmorgen bij de gyn geweest, moest er om 08.50 uur zijn. Helaas was mijn eigen gyn vrij, waardoor ik een vervanger kreeg die weer ziek bleek te zijn, waardoor ik een voor mij onbekende gyn kreeg, waardoor ik pas om 09.30 uur aan de beurt was, pfffffff :confused: . Maar goed, ik ging dus voor een uitgangsecho en wat bleek...er was een eitje te zien. Dit was me nog nooit overkomen. Normaal is bij de uitgangsecho alles gesprongen. Dit eitje was 11 mm. Dit betekent dat als het doorgroeit tot zo'n 17 mm en dan springt, het nog bevrucht kan worden, mits je op het juiste moment klust. Maar het kan ook zijn dat het heel snel springt. Morgen wel gewoon beginnen met de menopur injecties. Moet nu aanstaande vrijdag terug voor een FM, om te zien of het eitje er nog zit of dat het toch gesprongen is. Daarna 01-02 terug voor een 2e FM. Ben benieuwd hoe deze cyclus nu weer verloopt. Doodvermoeiend allemaal :rolleyes: ! Iemand dit ooit gehad?

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Yesssss, ik mag weer direct beginnen met IUI! :D
    Heb weer puregon meegekregen en volgende week maandag terugkomen voor de FM-meting!
    Ik ben echt Superblij dat ik direct weer kan beginnen \:D/ en nu maar hopen dat het snel raak is....[-o<

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Pat: mooi, goed nieuws :) , ik duim voor je dat het snel raak mag zijn :)

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nic, ik denk dat je hartstikke zwanger bent, ik ben benieuwd wat ze zo dadelijk gaan zeggen. :rolleyes:

diana, hoe staat het er bij jouw voor, nog steeds geen ongi of spotting :(: :(: :(:

diaantje1 word het dan geen inseminatie? een eitje van 11mm zou dan toch mooi zijn?

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Pat: nee, een eitje van 11 mm is veel te klein om al te insemineren.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Nic: nog even...spannend...ik blijf voor je duimen :thumup: :thumup: heel veel succes!

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    [quote="diaantje1]

Update: vanmorgen bij de gyn geweest, moest er om 08.50 uur zijn. Helaas was mijn eigen gyn vrij, waardoor ik een vervanger kreeg die weer ziek bleek te zijn, waardoor ik een voor mij onbekende gyn kreeg, waardoor ik pas om 09.30 uur aan de beurt was, pfffffff :confused: . Maar goed, ik ging dus voor een uitgangsecho en wat bleek...er was een eitje te zien. Dit was me nog nooit overkomen. Normaal is bij de uitgangsecho alles gesprongen. Dit eitje was 11 mm. Dit betekent dat als het doorgroeit tot zo'n 17 mm en dan springt, het nog bevrucht kan worden, mits je op het juiste moment klust. Maar het kan ook zijn dat het heel snel springt. Morgen wel gewoon beginnen met de menopur injecties. Moet nu aanstaande vrijdag terug voor een FM, om te zien of het eitje er nog zit of dat het toch gesprongen is. Daarna 01-02 terug voor een 2e FM. Ben benieuwd hoe deze cyclus nu weer verloopt. Doodvermoeiend allemaal :rolleyes: ! Iemand dit ooit gehad?[/quote]

Ik weet dat 11mm te klein is, maar jij had het over klussen dus daarom dacht ik dat je geen inseminatie kreeg....?

15. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik ben ziek...
    Alles doet me zeer *auw*

Duik nu lekker mijn bedje in.

16. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nic, jij bent echt zwanger, hoor! Van harte gefeliciteerd! :) Geniet ervan, meid. Die Pregnyl is echt al uit je boed. Ik had de dubbele dosis en testte 's morgens op mijn NOD een lichte streep. Dus...

Diana, spannend. Heel veel succes! Ik duim voor je.

Pat, succes weer met je komende IUI. Fijn dat je weer mag beginnen.

Rach, succes morgen met je IUI!

En de rest van de meiden ook heel veel succes!

17. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik weet hoe je je voelt, ik lig al bijna een week met griep, vanmorgen nog steeds een lichte verhoging namelijk 38.

Beterschap!

18. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Marieke en Renate wat vervelend voor jullie!
    Heel veel Beterschap!

PAT> Super! Succes met je IUI

Rach> voor jou is het morgen weer zo ver! Spannend! Nog veel last van het spuiten van de pregnyl?

Nou ik heb gebeld en de verpleegkundige was erg positief. Ik heb 14 feb mijn eerste echo AHHHHHHH :confused: Ik ben echt in shock nu even maar wel heel blij kreeg het meteen super heet hahahaha, nou ben benieuwd de 14e :D Joehoe!

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Pat: ja, je hebt gelijk, nu ik het nalees, kan je het zo opvatten alsof ik geen inseminatie krijg :oops: . Maar...vrijdag wordt er, om geen verkeerd beeld van deze cyclus te krijgen, gekeken of het eitje er nog is en het kan dan bevrucht worden door te klussen of te insemineren. Moet evengoed beginnen met menopur beginnen. Ben daarom heel benieuwd wat deze cyclus weer gaat brengen.

@ Marieke & Renate: heel veel beterschap!

@ Nic: Jippie, zwanger, nogmaals gefeliciteerd!! Een echo op Valentijnsdag, dat kan niet meer stuk! Genieten meid!!

@ Rach: morgen IUI, spannend, ik duim voor je dat het raak zal zijn :thumup: [/b]

20. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Nic, hartstikke goed nieuws: gefeliciteerd! :D

Iedereen veel succes he!

groetjes, Jalena

Deel Deze Pagina