iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @nic....spannend hoor dat je bruin verlies hebt zo rond de dag dat je ongi zou moeten worden,kan me voorstellen dat je dat een beetje eng vind.
    Ik had bij de eerste bruin verlies bij 6 en bij 7 weken, was gewoon oud bloed van de innesteling...dus gewoon lekker genieten hoor

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    @ Nic, bij deze nog eens gefeliciteerd! Geniet er maar van! De 14e al echo! Da's lekker snel!

4. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    * diaantje- Ok sorry, erg spannend dus...Ik ga voor je duimen dat je eitje blijft zitten en dat het goed gaat groeien!

* Marieke en Renate- lekker onder de dekens kruipen en snel beter worden! :pale:

* Nic- Goed nieuws :) :) :) :) :) Nu dus officieel VAN HARTE GEFELICITEERD :whistle:

* Diana het blijft dus nog even spannend (al denk ik dat je zwanger bent :-# )

5. jes28

jes28 Lid

Sep 17, 2007
    66
    0
    0
    Nic GEFELICITEERD! echt geweldig :D krijg weer een beetje hoop. wij zitten op ong. hetzelfde aantal zaadjes ;) Geniet ervan he. Op naar 14 febr.

Pat wat fijn dat alles er goed uitzag en dat je weer mag beginnen. Succes!

Rach succes morgen met de inseminatie! Ga je nog vragen naar het aantal zaadjes? Wij moeten er ook altijd naar vragen hoor ;) Maar bij ons is het helaas niet zoveel....Ook succes met jullie evaluatiegesprek.

Renate en Marisha ook veel succes met jullie gesprek morgen.

Diana bij jou blijft het spannend..... Ik hoop het zo voor je.

Voor de zieken beterschap. Hoop dat jullie weer snel opknappen.

En de rest ook allemaal succes!

Ik moet morgen weer voor de 1e fm. Vind het toch weer spannend elke keer.

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Nic: Ook van mij van harte gefeliciteerd! Op naar 14 febr. :)

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Diana: ja, als wij op het juiste tijdstip onderonsjes hebben, kan het zomaar gebeuren, mits het eitje dus blijft zitten en mooi groeit. En ja, het is wel de bedoeling dat er meer eitjes, nou ja, in mijn geval 1 eitje, want ik maak er nooit meer aan helaas, groeien door de menopur. Ik hoop inderdaad dat ik de IUI eerder heb dan normaal, dan hoef ik tenminste niet teveel te spuiten. Ik kom nogal wat kilootjes aan sinds ik aan de menopur ben, en zeker nu ik er ook nog duphaston bij gebruik. Geen idee welk eitje ze nemen, vrijdag krijg ik meer info, als het eitje er dan nog zit.

@ Pat: he, je hoeft geen sorry te zeggen, hoor. Lief dat je voor me duimt.

@ Renata & Marisha: veel succes met jullie gesprek morgen. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen. Ik duim.

@ Rach: jij morgen heel veel succes met IUI en met je gesprek. Hoop dat het raak mag zijn. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en natuurlijk duim ik ook voor jou.

@ Jes: Jij heel veel succes met je FM. Hoop dat er supereitjes te zien zijn en je snel je IUI krijgt.

8. nina30

nina30 Lid

May 21, 2006
    14
    0
    0
    verzorgende
    Vrijdag heb ik mijn eerste IUI, ik vind het zo spannend en heb dit topic dan ook uitgebreid gelezen. Meiden bedankt!

9. jes28

jes28 Lid

Sep 17, 2007
    66
    0
    0
    dank je diaantje. ik hoop het ook :)

nina heel veel succes vrijdag. de 1e keer is ook super spannend. maar het valt reuze mee hoor.

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    succes nina!het valt iid reuze mee, de iui dan de wachtweken vallen altijd wat tegen ;) duurt zo lang

@jes28 succes morgen,hopelijk groeit er een mooi eitje

@diaantje: ja rotspul hormonen...ik ben van 60.5 naar 62,5 gegaan, opzich niet veel, maar je ziet het echt wel.

@rach succes jij ook morgen

@marieke en renate: beterschap!het heerst echt overal he..hier hebben ze mij gelukkig overgeslagen(ff afkloppen)

@mariel: begint het buikje al te komen?

Voor de gene die ik vergeten ben:Succes!

11. Nic woohooo!! :whistle: jeeeejj! ik ben heel blij voor je! en wat een mooie banner heb je zeg :D en wat een mooie dag voor echo: 14 februari, kan niet beter :D

diana jij maakt het ook spannend!!

pat, wat fijn dat je weer mag beginnen, ik weet hoe blij je daar mee kan zijn ;)

renate wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt zeg :( hoe ga je dit morgen doen?

mariel, wat leuk om een berichtje van jou tussendoor te lezen. ik denk nog vaak aan je :) en spiek zo af en toe even in je album in de hoop op een buikfotootje hihi.

marisha succes morgen met je gesprek!

Nina spannend je 1e IUI! zie je er tegen op? ik kan me voorstellen dat het eng is, zo'n eerste keer. ik kon toen niet stil zitten, en was bang voor (misschien) pijn ofzo. maar je voelt er helemaal niks van hoor, en het si zo voorbij ;)

meiden bedankt dat jullie allemaal aan me denken!
    ik weet niet meer wie het vroeg, maar natuurlijk heb ik wel een beetje last van mijn buik na die pregnyl spuit, voelt beurs aan, maar dat is niet erg. Ik ben blij dat mijn man erbij is.
    ohja, ik heb gisteren perongeluk de pregnyl spuit een half uur te vroeg gezet :( . gewoon vergist! ipv 22:00, 21:30. is dit heel erg? ik hoop niet dat alles nu in de soep loopt :cry:

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Nina: welkom en heel veel succes met je 1e IUI vrijdag. Hoop dat je er niet veel nodig zult hebben. Gebruik je hormonen?

@ Diana: ik ben nu 3.5 kilo aangekomen en of je dat ziet...moet oppassen, mijn broeken zitten nu heel strak. Vind het niet erg om aan te komen...maar dan moet het van een zwangerschap zijn en niet van hormonen :(

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    @rach 38 tot 40 uur na de pregnyl volgt de eisprong heeft de gyn mij vertelt.Dus denk niet dat het erg is.Nogmaals succes morgen!Tussen 12.00 en 14.00 heb je denk ik je iui toch?Als ik het goed uitreken?

14. nee, om half 10 heb ik de IUI. brr nu word ik er helemaal onzeker van. is dat niet goed?

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Rach: ik weet het niet. Zo te zien moet je de pregnyl dus 36 uur vantevoren zetten, hetzelfde als mij. Ik heb echt geen idee of het kwaad kan. Bel anders even met het ziekenhuis, op de kraamafdeling is altijd wel een gyn of verloskundige aanwezig. Nogmaals veel succes.

16. dat zei mijn man ook vanmorgen, maar ik kan er nu niks meer aan veranderen toch dus bellen heeft niet veel zin. officieel heb ik half 10 ook de inseminatie, dus als alles op tijd is, kan het nog goed gaan.

diaantje, hoe komt het dat je aangekomen bent? toch niet door de hormonen?

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Rach: ja, dus wel door de hormonen idd. :( Het is in de 2e IUI behandeling verhoogd naar 3 ampullen menopur, het maximum dat je mag spuiten. Toen kwam ik al 2 kilo aan gedurende 3 maanden. In de laatste cyclus kwam daar weer duphaston bij en ook 1.5 kilo. :( Helaas....BALEN! Ik heb het mijn ferti nagevraagd en hij zei dat ik dat idd daaraan te danken heb. Het is een gedeelte vet en een gedeelte vocht, wist hij me te vertellen. Hij zei er ook nog bij dat als je stopt met hormonen, je het ook zo weer kwijt bent. Dus laten we dat maar hopen.

18. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Meiden ten eerste allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop van harte dat jullie allemaal heel snel mogen volgens :D

diaantje wat vervelend dat je door die hormonen bent aangekomen :( Maar meis houdt in gedachte waarvoor we het allemaal doen he! :D

Rach ik denk dat een half uurtje niet zoveel uitmaakt. ik ben meestal door al het gedoe en spanning een half uur te laat. Bij allebei de keren nog dus...

Diana nog steeds niets te bekennen?.... [-o< Ik duim voor je meid!

Nina wat spannend vrijdag je eerste IUI :) Super! Niet te druk maken het valt idd allemaal reuze mee :)

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    diaantje, laten we hopen dat er alleen maar kilootjes bij komen ipv eraf ;)

20. en daar bedoelt pat denk ik geen vocht mee :)

Share This Page