Jannes, het jammere van het ziekenhuis hier, is dat ze daar niet eens naar kijken dus dat word nooit gezegd. daarbij was de gyn het blad van deze IUI kwijt (zat niet in dossier) dus ze kon ook geen schatting maken. de beweeglijkheid van zaad is altijd goed, zo'n 80% maar het ligt aanhet aantal.
@ Rach, balen zeg! Daar had je je wss niet aan verwacht! Zal straks eens gaan lezen waarom jullie moeten overschakelen. Pfff wat een ellende... ik hoop iig dat die zaadjes een mega strijd aan het leveren zijn en je over twee weekjes gewoon een posi test hebt
Dames het gaat niet goed. Net naar de WC... helder rood bloedverlies! Morgen om 8.45uur mag ik naar de gyn. Hoop zo dat het het afsterven van het ene vruchtje is, maar ik ben zo bang.....
@ Rach: wat vreemd dat ze daar niet naar kijken en wat slordig dat ze een blad uit het dossier verloren zijn. Zoiets mag gewoon niet gebeuren. @ Jannes: oh meisje, ik duim voor je dat het idd het ene vruchtje is dat eruit komt en dat zal toch ook wel. Heel veel succes morgen bij de gyn.
Jannes, wat is dat nou?! Ik hoop echt dat het dat ene vruchtje is en dat die andere nog lekker warm en veilig in je buik blijft. Sterkte en doe het rustig aan. Liefs Marielle
Jannes we duimen, dit lijkt natuurlijk heel tegenstrijdig maar misschien hoort dat gewoon als het ene vruchtje nu uit zichzelf weg gaat.
@jannes: jeetje schrikken zeg, maar iid hopelijk is het gewoon het ene vruchtje.Wat zal de avond en nacht nu lang duren voor jou zeg! Sterkte en succes morgen! Hier nu echt definitief game-over..ben ongi geworden! Op naar ivf!Blijf hier gewoon meelezen, maar ga me binnenkort ook aanmelden bij het ovf-icsi topic!
Jannes > Wat schrikken zeg! Meis laten we hopen dat het idd om dat ene vruchtje gaat en die andere nog lekker warm in je buikje zit Sterkte meid! Rach wat vervelend allemaal! Laten we hopen dat deze IUI gewoon jou IUI is en je lekker zwanger mag zijn Jij ook veel sterkte en succes! Diana, Jammer meid Succes met IVF Dat je dan maar snel zwanger mag zijn
Jannes ik duim voor je! Ik begrijp dat je je enorm veel zorgen maakt maar waarschijnlijk is dit het afgestorven vruchtje, succes morgen! Diana wat balen dat je ongi is doorgekomen, had ik niet verwacht Ik hoop dat ivf jullie meer geluk brengt. Rach wat balen, ook jij naar het ivf/icsi-topic? Hoop dat dit ook voor jou eindelijk geluk brengt. Hier gaat de stekker van de pc eruit, we krijgen morgen een nieuwe pc dus ik kan even een paar dagen niet online Hoop dat het internet er zo snel mogelijk weer opzit xxx en tot snel
diana, wat jammer dat jij hier (ook)weggaat zeg. wat jammer ook dat je ongesteld bent geworden. dan verhuizen we samen door, ookal ga ik in mijn wachttijd tot icsi wel door met iui. heel veel sterkte. ookal had je je er misschien wel op kunnen voorbereiden, het is toch even slikken, of niet? liefs rachel
ja, ik had bij het begin van deze poging het hele iui eigenlijk al afgesloten, toch weer hoop gekregen de 2e week(dan ga je weer vanalles voelen en elke keer weer wat anders dan de vorige poging) maar na de negatieve test zaterdag weer met beide benen op de grond. Baal dat we ivf moeten doen aan de ene kant, de vele hormonen enzo, maar aan de andere kant een opluchting omdat dit ons waarschijnlijk meer kansen bied. Ja ik spreek je dan vast ook nog in het ivf-icsi topic en voorlopig ook nogwel hier. MAAR(voor de andere dames hier) IK WIL NIET DAT JULLIE ONS VOLGEN NAAR DAT ANDERE TOPIC HOOR!
wat een ontwikkelingen: Diana en Rachel gaan 'verhuizen'... Enorm vervelend voor jullie, hierop hoopt niemand voor zichzelf. Maar ook wel vervelend voor ons, eigenlijk zou verlaten van dit topic alleen maar toegestaan moeten zijn met een positieve reden en een mooie toepasselijke banner. @Jannes, ik ga enorm voor je duimen. we blijven ervan uitgaan dat dit gewoon het 2e vruchtje is. Hebben ze je niet verteld hoe dat 2e vruchtje 'af zou komen'? M.a.w. hebben ze het niet zo bescheven dat je dit er gewoon in herkent en dat er dus echt niets aan de hand hoeft te zijn? Ik snap wel dat dit enorm onzeker moet zijn. Hopelijk kunnen ze morgen constateren dat het om het 2e vruchtje gaat en dat er met je kleintje niets aan de hand is. Dan heb je weer een hobbel genomen... Sterkte! @Renate, heb je al bericht gehad vant ziekenhuis? Groetjes, hope
@ Jannes: wilde je nog even heel veel succes wensen morgenvroeg, we duimen voor je hoor en we spreken gewoon af dat het het ene vruchtje is en dat het andere mooi en warm bij je blijft [-o< @ Diana: bah wat jammer dat het toch definitief is nu. Wens je nogmaals heel veel sterkte met IVF. Hoop dat de 1e poging meteen raak zal zijn. En nee, wij hopen met z'n allen dat we snel naar een zwanger zijn topic mogen verhuizen en jou daar ook weer tegen te komen. @ Renate: heb je al nieuws voor ons? We zitten in spanning te wachten @ all: Is er vandaag ook nog iemand met goed nieuws?
Lieve meiden, Ik ga lekker banken met mijn vriendje. Wens jullie een hele fijne avond, voor straks: slaap lekker!
@jannes: ik wil je nog even snel voor ik naar het werk ga sterkte en succes wensen strakjes.Ik ben vanmiddag weer thuis, en zal gelijk gaan checken of je dan alweer hier geschreven hebt met een nieuwe mooie echofoto erbij hopelijk!
heel veel succes jannes. heb je vannacht een beetje kunnen slapen? ik hoop dat de echo je meteen gerust zal stellen! liefs rachel
he? ik zie hier tussen de ivf behandelingen ui staan? betekent dit dat je ondertussen dat dan toch nog kan doen? spannend voor jullie, ik ga heel erg hard voor jullie duimen xxxx jo