iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Rach: ja, ik weet het, Nic had geweldig nieuws, alleen...daarna kwamen er alleen nog slechte berichten. Vandaar...Maar, hoe voel jij je vandaag? Heb je een beetje kunnen slapen?

@ Jannes: als het goed is heb jij je echo gehad. Hoop dat alles goed is gegaan! Ik heb in ieder geval voor je geduimd.

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @all: ik ben er weer met goed nieuws! Alles is goed! Wat een opluchting.

Gisteren had ik dus opeens bij naar het toilet gaan een dikke druppel helder rood bloedverlies. In paniek mijn mannetje gebeld en de gyn. Die was zo aardig om me vanochtend meteen te ontvangen.
    Toen ik thuiskwam merkte ik dat ik mijn mannetje echt verschrikkelijk had laten schrikken. Hij was helemaal van slag. En dat is hij niet snel! Zeg maar nooit. Alleen bij vorige MK was hij er zo vanaf.

Gisteravond was er al geen bloed meer te zien. Het was dus echt maar 1 dikke druppel. Dus kon me al niet voorstellen dat het iets heel ergs was, maar toch spannend.

Op de echo (ga kijken of ik hem kan scannen) kwam pluk meteen in beeld. 1.75cm / 8 weken + 1 dag en een mooi kloppend hart. Hij loopt dus een dagje voor.

Het andere vruchtje is aanzienlijk kleiner. Arts denkt dat daar wellicht bloed vandaan kwam. Er was ook geen bloed meer op de echostick te zien, dus alles is ok!

Bedankt voor al jullie lieve woorden. Had ze in ziekenhuis op mijn mobiel nog even zitten lezen!

Nu ga ik jullie berichtjes lezen :D

3. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Gelukkig Jannes, wat zal jij opgelucht zijn.

Ik heb niets van het ziekenhuis gehoord gister, ga straks zelf maar even bellen.

Dan weet ik ook waar ik aan toe ben deze maand!

4. charlie01

charlie01 Bekend lid

Mar 22, 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    super goed nieuws Jannes!

nu echt genieten he!

groetjes,
    charlie

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Jannes geweldig nieuws! Ga je nu ook eindelijk eens lekker genieten :D

Hier alles prima, alleen al bijna de hele week iedere dag een klein streepje bruinverlies. Ik maak mij niet druk :D Ik wacht gewoon lekker de 14e af en geniet nu lekker van het idee dat het gelukt is :D
    Wel af en toe zware steken in mijn buik, dan baart mij iets meer zorgen, maar hoort er vast allemaal bij.

6. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Jannes, wat fijn! Proficiat! En inderdaad, nu echt gaan genieten.

7. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Diana: jammer dat je ongi bent geworden. Ben benieuwd hoe je gesprek maandag verloopt.

@Renate: al gebeld?

@Rach: hoe is het met je... beetje gezakt de shock! Heb er gisteren nog aan gedacht en ik denk dat het eigenlijk heel positief is dat je man al een kindje heeft via ICSI. Het kan en gaat dus zeker wel lukken hoor!

@All: ben er nu helemaal van overtuigd dat het goed gaat komen en ga super genieten. Ik maakte me druk om geen symptomen maar echo laat zien dat ik gewoon 1 van de gelukkige ben!
    Morgen gaan we het de familie vertellen. Heb hele leuke cadeautjes voor iedereen. Vooral voor mijn petekindje (nichtje): een heel lief rompertje met hartje erop en daaronder de tekst 'Ben zo blij, want krijg er in september een nichtje of neefje bij'. Het is al verzonden (kreeg net bevestiging) dus hoop dat het er vandaag of morgen is.

8. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Jannes, wat goed nieuws! Eindelijk genieten! :)

Renate, ben je wijzer geworden int ziekenhuis?

Ik ben zelf zo gefrustreerd dat ik echt hele domme dingen aan het doen ben.
    Ik wist dat er nog een zw.test lag die deze maand verliep (ja ja, zo lang ligt die al). Morgenavond is mijn pregnyl 14 dgn geleden, a.s. maandagmorgen mijn iui 14 dgn. Overigens ligt mijn NOD bijna altijd standaard op 13 dgn na eisprong, a.s. zondag dus. Maar goed, na eerder berichten hoe lang pregnyl in het lichaam blijft, wilde ik eens even zien of de pregnyl dan ook al uit mijn lichaam was. M.a.w. laat ik die test maar gewoon gebruiken voordat ik 'm weg moet gooien. Test gedaan. Negatief. Eerst dacht ik 'gelukkig', dus dat spul verdwijnt op tijd, maar toen bedacht ik me dat ik morgen of zondag de :evil: verwacht. En die testen schijnen zo gevoelig te zijn, dat ze 4 dgn voor NOD ook al positief testen. Ik weet dus ook meteen dat het deze maand weer niet prijs is.
    Ach ja, ik kan het maar beter weten dan hoop hebben, maar de tranen zitten hoog. Weer een poging mislukt :cry: Voel me dit moment alsof het ons gewoon niet is gegund...
    Sorry voor het lange verhaal.
    (no) hope

9. oh jannes wt fijn! wat een geruststelling.

ik viel gisteren als ik blok in slaap. heb zo'n beladen dag gehad, dus heerlijk geslapen gelukkig.
    vannochtend het informatie boekje gelezen hoe alles in zijn werk gaat, heftig hoor! maar nu weer over over mijzelf op de wachtbank (want dat zit ik ;) )
    hoeveel dagen na de pregnyl spuit krijg je ook alweer last van je borsten enzo? ik heb er namelijk gewoonlijk heel erg veel last van en nu voel ik helemaal niks aan mijn borsten! hoe komt dat? of komt die pijn pas later?

renate ik ben heel benieuwd wat ze zeggen als je belt!

10. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Heb net gebeld.

Door de drukte waren ze vergeten te bellen.

Uit het bloedonderzoek blijkt dat ik nog geen eisprong heb gehad.
    (Dit kon mogelijk komen doordat ik al een week de griep heb)

We gaan deze ronde even niets doen, ik moet wachten op m`n volgende menstruatie.

Wanneer ik weer ga menstrueren dan moet ik op de eerste of tweede dag komen, en krijgen dan clomid tabletten voorgeschreven om ervoor te zorgen dat het verloop wat regelmatiger gaat, en niet in een keer een groeispurt in de laatste 2 dagen zoals nu telkens is gebeurd.

Mocht de menstruatie nou langer als 3 weken wegblijven moet ik terug komen voor een echo en gaan ze kijken of ze de menstruatie gaan opwekken.

Even een maandje rust! Op zich wel lekker, maar aan de andere kant wel jammer!

11. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Ik heb normaal ook gelijk na de pregnyl last van mijn borsten maar nu al dagen alleen zere tepels...
    Jammer dat niet elke cyclus hetzelfde is, dan wist ik precies waar ik aan toe was.

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    wordt ook gek van die pregnyl, nouja gek, eigenlijk voel ik dus helemaal niks, vreemd he, elke keer is het anders! Inmiddels ook geen steken meer dus nu denk ik toch dat mijn eisprong wel is geweest, oja en de vorige keer met pregnyl had ik nu al bruin en nu niks....... o o o eigenlijk wil ik geen hoop maar het gaat vanzelf

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    oh jannes gelukkig maar en nu lekker genieten!

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Jannes: Jippie, goed nieuws \:D/ . En wat is Pluk al groot. Sluit me bij de rest aan: GENIETEN!

@ Renate: nou maar hopen dat snel de :evil: komen, zodat je verder kunt.

@ Nic: Zeker moet je ervan genieten dat het nu gelukt is. Op naar de 14e!

@ Hope: ken het gevoel, had dat deze cyclus idd ook. Echt frustrerend! Hoeveelste IUI is dit voor jullie?

@ Rach: fijn dat je toch goed geslapen hebt. Ik moet eerlijk bekennen dat bij mij de pijn in de (.)(.) meteen na de pregnyl begint.....

15. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Misschien is het wel een goed teken dat we onze borsten niet voelen ondanks de pregnyl ;)

16. vind je? ik vind van niet hoor 8)
    als ik wat voel dan weet ik dat er wat gebeurd. + iets grotere borsten vind ik geen overbodige luxe :)

17. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Tja, dat wel maar altijd als ik ze voel gebeurt er bij mijn niks en heb ik gelijk weer het gevoel dat ik richting mijn ongi ga...
    Wat betreft de grotere borsten ben ik wel met je eens, het lijkt me geweldig om eens mee te maken hoe het is om een flinke voorgevel te hebben ;) :oops:

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ja dat is waar, ben ik ook wel benieuwd maar die grote en zere boobs hebben nog nooit goed nieuws gebracht dus wie weet nu............

19. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou dames, ik voelde ook niets na mijn pregnyl (aan mijn borsten) en nu met 8 weken zwanger zijn ze echt maar een heel klein beetje groter. Tis nog steeds gewoon een maatje B :( ha ha

20. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Johanna24: op naar nr.3,IUI, eigen cyclus wel Pregnyl, nod 13 dec
    Marisha: 3e IUI eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan.
    Hoop:4e iui NOD 18 jan.
    diaantje1: 5e ronde, 24 jan. start menopur
    Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf
    Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan.
    Nic79 2e IUI 10 jan NOD 26 jan
    10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod.
    Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb
    Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr
    Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari
    Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr..
    Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl
    Renate007 januari geen iui, wachten op :evil:
    Eendje: 5e IUI, puregon en pregnyl, nod ?

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum

Share This Page