iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Meiden,

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik de medische molen ben ingestapt en gelukkig heb ik er niet lang in gezeten.
    Het is allemaal zo snel gegaan. Dat is natuurlijk altijd makkelijk om dit achteraf te zeggen, maar het is waar dat je alle ellende vergeet, wanneer je een kleine uk in je buik heb zitten.
    Ik ben ondertussen met verlof en voor mij is het aftellen begonnen na het moment dat ik ons jochie in mijn armen kan sluiten. Maar ik ben mijn iui periode zeker nog niet vergeten, vandaar dat ik af en toe nog eens bij jullie kom kijken.

Jullie allemaal veel succes en straks zijn jullie deze slopende periode ook snel vergeten. De onzekerheid gaat dan zeker plaats maken voor een fantastisch gevoel en dan weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt.

groetjes, Aurelie

2. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Kijk van dit soort berichten kan ik echt vrolijk worden! Hier doen we het allemaal voor...
    Bedankt voor dit berichtje, doet mijn in ieder geval super goed!
    Vind die wachtweken namelijk echt killing

3. ik vind het ook heel erg fijn. dank je wel aurelie!

4. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    meiden bedankt voor jullie leuke berichtjes :D

Linda en 10Uss het begint al spannend voor jullie te worden ;) Mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie :D

Linda > ja het voelde net op mijn onderbuik uit elkaar werd getrokken en weer in elkaar werd geduwd, echt van die zware krampen, dat ik echt ff dubbelklapte van de pijn :( Vind het moeilijk te omschrijven. Het was wel echt ff van AAAAAAAAAHHHHH :confused: :confused:
    Lage rugpijn had ik ook, nu wat minder voel dat nog zo nu en dan ligt, maar moet daar wel bij zeggen dat ik ook een zwakke rug heb dus...
    Spannend meid! Ik hoop dat je hier wat aan hebt :D

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Eendje: ik duim voor je dat de 5e raak mag zijn. Veel succes

@ Linda: nog 2 daagjes, spannend dus. Ook voor jou succes

@ Aurelie: Ik sluit me aan: bedankt voor het positieve bericht, geeft ons hoop en we hopen allemaal dat we ons snel bij je mogen aansluiten. Geniet van je zwangerschapsverlof!

@ 10US: sterkte in de ww. Hoop dat je ook snel een positief bericht hier kan posten

6. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    dank jullie wel! hoop ook dat ik met een paar daagjes met goed nieuws kan komen!

7. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ 10US: ik blijf duimen, wij zijn dol op goed nieuws ;)

8. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Mag ik jullie eens even een vraagje stellen?
    Heeft pregnyl ook invloed gehad op de hevigheid van de :evil: ?
    De :evil: kondigden zich vrijdag al aan en zetten zaterdag iets duidelijker door. Maar normaal gesproken is de bloeding na 2 dagen het meest heftig. Nu lijkt het maar niet door te zetten. Verlies maar weinig bloed. Kan dat door de pregnyl komen? En is het niet ongezond dat de :evil: maar niet echt door lijken te zetten? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En komen de :evil: dan later alsnog? Ik heb nl. al een fm gepland op basis van mijn berekening dat afgelopen zaterdag cd1 was. Zou het wel erg vervelend vinden als ik straks bij de gyn lig met de verlate :evil: op bezoek... Snap er niets van :(
    Dank jullie wel alvast.
    Hope

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja bij mij was zowel mijn cyclus als mijn menstruatie altijd een verrassing in welke hoeveelheid het aanwezig zal zijn dus... ik kan er helaas niets zinnigs over zeggen. Succes ermee, maar het lijkt mij niet ongezond hoor, als het zich nu een keer zo voordoet! Vervelend meid! :(

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik had wel het idee dat mijn ongi heftiger was met pregnyl

11. bij was mijn ongie niet heftger met pregnyl. maar het kwam wel heftiger aan.

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja bij mij was het wel een van mijn ergste ongi's die ik ooit had gehad ja :(

Hoe gaat ie Rach?

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik had altijd weinig ongi en met de Pregnyl werd het niet echt meer of heftiger... Soms was ik er binnen 2 dagen weer vanaf. Vond het wel lekker :D

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Bij mij is het iedere maand een verrassing, soms veel, soms weinig, soms kort, soms lang. Beetje wazig dus :(

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    handje schudden?

16. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    dank jullie voor de antwoorden. Vanmorgen heeft het toch echt doorgezet. Het is dus blijkbaar toch anders dan voordat ik in het iui-circus zat. (Toen wist ik precies hoe de :evil: 'eruit zagen', nu houden ze me wat meer voor de gek ;) ) Geen idee meer wat nu cd1 is, maar goed, we hebben volgens mij toch op tijd een fm gepland.

@Linda en 10uss: blijft spannend! Linda, wanneer test je ook alweer?

Hope

17. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik ga zondag testen want dan ga ik uit van mijn langste luteale fase en mocht ik dan toch negatief testen dan bel ik maandag het zkh.

18. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Denk dat ik pas volgende week ga testen, ben zo bang voor teleurstelling...

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik ben weer thuis, de inseminatie is goed verlopen en het aantal was 10 miljoen dus nu gaan we weer de ww in.

20. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Heel veel succes deze (lange) wachtweken.

Share This Page