Rach, je hoeft niet altijd een innestelingsbloeding te krijgen. Ik had hem dus wel, maar pas 2 dagen voor mijn NOD. Ik dacht te gaan menstrueren... Dames, het wachten is inderdaad slopend, ik weet het... Daarom allemaal heel veel sterkte en succes! Ik zie dat er weer veel richting de NOD gaan. Spannend. Ik blijf jullie volgen, lieverds!
dank je mariel! hoe is het met jou? kan je het allemaal al beseffen? en ook belangrijk: kan je ervan genieten?
Wat lief van je, Rach. Het gaat goed met me en ik kan gelukkig genieten. Dat mag ook wel voort... En met jou? Heb je de teleurstelling van de ICSI al een beetje kunnen verwerken? Wij hadden ons ook al gericht op IVF en je ziet het resultaat... We gaan eerst nog voor de IUI, meid! Heel veel succes en sterkte met wachten. Liefs Marielle
ik lees dat je toch niet zeke bent van borstvoeding, en het anti-stress hormoon tijdens de bevalling. dat lijkt me ook niet niks. maar gelukkig lijdt je babytje daar niet onder.
Hey mariel, ik zie dat je alweer door die magische 12 weken grens bent! Super meid en wat gaat het hard zeg! De wachters ik duim hard voor jullie dat er maar veel zwangeren bij mogen komen deze maand
Dank je, Rach en Nic. Inderdaad, de 12 weken al voorbij! Je bent goed op de hoogte, Rach... Leuk hoor! Op mijn site hou ik inderdaad alles bij. Er komt nog aardig wat bij kijken, maar met de baby is alles goed. Gelukkig! Hoe voel je je, Nic? Verder nog nieuws van iemand? Liefs Marielle
Mariel ik voel mij opzich prima, ik heb nu opeens sinds gisteren weer last van donker gele ligt bruine afscheiding. Verder slaap ik wel heel slecht. Lig maar te draaien en doen. En ik merk dat de misselijkheid bij vlagen komt aanwaaien, maar dit is niet heel erg ofzo. Maar ik heb zeker niet te klagen. Mijn krampen zijn een stuk minder geworden. En ik probeer lekker zoveel mogelijk te genieten, maar zou blij zijn als het de 14e is
Ik heb bruin bloedverlies! Zou dat nog kunnen komen van het knippen van een gaatje in mijn baarmoeder vorige week vrijdag voor mijn IUI omdat ze mijn baarmoedermond niet kunnen vinden of is dit mijn naderende ongi? Heb wel veel gewoon rood bloedverlies gehad van het knippen maar dacht dat het juist over was en nu dan vanmorgen bruin bloedverlies. Veel liefs Nataly
Ik weet het niet het zou ook een innestellingsbloeding kunnen zijn. spannend meid! Verder nog ergens last van?
@linda: jee je houdt ons wel in spanning meid. @nataly...ja het kan natuurlijk innestelingsbloed zijn, maar ik denk dat het nog van het knippen is.Ongi zou wel erg snel zijn. @nic...jee jij houdt ook wel van spanning hoor,alweer bruin verlies.Maar ja dat hoor je vaker, zelf ook gehad bij 6 en bij 7 weken, maar kan me voorstellen dat het wel weer steeds schrikken is. De rest in de ww waken,mijn duimen draaien... Ik heb inmiddels de brief ontvangen van apeldoorn.15 feb hebben we de kennismaking en horen we gelijk wanneer we ongeveer met ivf gaan beginnen.Spannend hoor!Ik hoop dat we al in maart kunnen beginnen, er was geen wachtlijst dus er is wel kans op.
Ja ik maak mij niet echt druk hoor Diana, klinkt hier erger dan het is en valt opzich wel mee en ik heb idd gehoord dat het wel vaker voorkomt.
@rach: weet jij al iets meer over wanneer je icsi kan doen?Heb je ookal bloed laten prikken?Of hoeven jullie dat niet?Is bij ons standaard, voor HIV en het hcg ,ook mannetje moest dat(ja niet voor hcg dan hihi) een ook plasje inleveren voor clamydia.Hebben we wel niet, maar ja is allemaal standaard
IUI MEIDEN Marisha: 3e IUI eigen cyclus met Pregnyl, 1e FM 18 dec., nod 3 jan. Hoop:4e iui NOD 18 jan. diaantje1: 5e ronde, 24 jan. start menopur Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Pat 3e IUI, Puregon3 7,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
diana, dat hebben we allemaal moeten doen helemaal in het begin van de MMM. en mijn man ook, dus ik denk niet dat dat nu weer moet. verder heb ik nog geen contact gehad met het ziekenhuis, omdat ik in de ww zit. maar we konden in maart beginnen zei ze. ik weet niet of 'beginnen' op cyclusdag 1 is, jij? plasje inleveren voor chlamidia? bij mij konden ze ook zien of ik het had met de bloedtest toen. maar mijn man zegt zojuist dat hij denkt (omdat je weer een nieuwe richting opslaat) dat we het gewoon weer moeten doen. ik ga er de volgende keer naar vragen ik vind het wel fijn dat we samen verhuizen naar het andere topic, jij?
@rach, ja vind ik ook wel fijn, jou "ken" ik nu een beetje de andere nog niet echt,zal wel komen, maar vind het hier eigenlijk gezelliger. Wat het beginnen, verschilt volgens mij per ziekenhuis, ik weet het nog toen bij mijn dochter ik na het kennismakingsgesprek te horen kreeg bel als je ongi bent dan wordt je smiddags teruggebeld of je wel of niet kan beginnen(kon gelijk beginnen want er was geen wachtlijst) toen mocht ik 2 weke later weer komen (dus midden in de cyclus) kreeg ik prikles en mocht ik beginnen met het spuiten van decapeptyl, dat was toen cyclusdag 16 en waarschijnlijk had ik cyclusdag 14 een ei gehad, want was toen spontaan zwanger geraakt.Maa daar kwamen we pas achter nadat we al 3 weken decapeptyl spoten,normaal zou je dan ongi worden, en dan zou ik gonalf gaan spuiten, maar ik werd niet ongi en met een echo bleek ik 5 weken zwanger te zijn. Dus wat ik weet van toen is dat je moet bellen als je ongi bent en ze midden in de cyclus beginnen, maar andere ziekenhuizen doen het anders en spuiten bv geen decapeptyl, afwachten dus. Ben je er al wat meer aan gewend dat je icsi gaat doen?
Toen ik begon met spuiten (of was het nou voor de HSG?) moest ik ook weer voor een uitstrijkje omdat de uitslagen na een paar maanden verlopen zijn......