Inderdaad spannend Linda, ik duim nog voor je! ik heb gister mijn 4 iui gehad en nu volgens de nieuwe aanpak dus met de cetrotide spuiten erbij. mijn ei was voor het eerst 18,5 mm. normaal niet groter dan 16mm. dus ben benieuwd. Ik had eigenlijk om 16.10 de afspraak maar voelde s`morgens al heel erg steken dus dacht help mijn eisprong komt eraan straks is ie al weer weg als ik moet. Dus heb ik gebeld en kon ik gelijk komen. Het eitje zat er gelukkig nog. De gyn heeft gelijk geinsemineerd. Was echt raar joh toen ze de eendebek er weer uithaald er zaten allemaal van die heel lange slierten aan de eendebek en het drupte gewoon op de grond...oeps zei ze volgens mij gaat je eisprong echt komen. heb nu nog steeds steken in mijn linkerlies, dus vraag me dan toch weer af was het niet te vroeg.....pff al die onzekerheid telkens. morgen gaan ze kijken of het eitje inderdaad gesprongen is...dus op hoop van zegen maar. over 16 dagen weten we dan meer... de rest in de WW veel succes.
Klinkt goed hoor Hoop! Wellicht vruchtbaar slijm dat aangeeft dat eisprong niet lang op zich laat wachten. De steken die je trouwens voelt zijn niet je eisprong heeft mijn gyn uitgelegd. Maar je eitje zet zich uit om te gaan springen. En dat aanspannen van je eierstokken voel je. Dus je was mooi op tijd.
ben stom geweest net getest, negatief dus, nouja in ieder geval zondag testen in de ochtend en dan zien we wel
OOooh Hoop dat worden lange weken..... O wat jammer Linda dat ie negatief is, ik ga voor je duimen dat je ongi uitblijft en dat je zondag positief test!
Linda balen zeg Ik zal wat HCG naar je toeblazen FFFFFFFFFFFFF En ontvangen Ik duim voor je meid! Nou Hoop dat klinkt wel hoopvol toch! Spannend! Dat wordt idd lang wachten! Succes ermee! Jannes volgende week alweer je 3e echo! Leuk hoor! Ik wil ook, duurt alleen nog zo lang... dit vind ik bijna net zo slopend als die wachtweken. Sorry meiden dat ik zo zeur terwijl ik zwanger ben en jullie allemaal ook zo graag willen
diana, ik dacht in het info boekje gelezen te hebben dat ik inderdaad ook iets van CD16 moest beginnen met spuiten. ik kan het helemaal verkeerd hebben begrepen, maar is dat niet om zo vroeg al met de eitjes rijpen te beginnen? en dat je dan ook nog iets moet spuiten om je menstruatie tegen te gaan, zodat j de eitjes extra lang kunne groeien? ik ben er nu wel een beetje aan gewend ja, maar ik hoop wel dat het niet meer nodis is natuurlijk. linda, balen zeg!
hey meiden, heb een tijdje niet meer geschreven, maar wel steeds gelezen hoe het met iedereen is. Heb vanmiddag FM gehad en krijg dinsdag mijn 5e IUI. @ Diana: heel veel succes over 2 weken. Hoop dat het gaat lukken! @ Hoop: veel sterkte in de ww. Hoop dat je over 2 weken goed nieuws voor ons hebt. Ik duim voor je! @ Linda: misschien heb je wel te vroeg getest. Duim voor je dat je zondag wel posi test. @ Rach: met jou alles goed meissie? Voor iedereen vast een heel goed weekend en geniet ervan!
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf Marisha: 3e IUI mislukt. Rustmaand ivm evaluatiegesprek op 25 jan, nod 31 jan. 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Pat: 3e IUI, Puregon3 7,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Pat: 3e IUI, Puregon3 7,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
@Hoop, wat fijn dat je gelijk terecht kon zeg. maar ik snap alleen niet hoe dat dan kan met zaadbewerken. ik neem aan dat dat nog moest gebeuren?
@Diaantje, ik begrijp het even niet. Je hebt op vrijdag je fm en je weet nu al dat je dinsdag je iui hebt? M.a.w. zondag je pregnyl? En dan heb je ook geen fm's meer? Maar misschien komt dat omdat jij niet in eigen cyclus doet, dat het dan zover vooruit al te voorspellen is? Ik moet eigenlijk iedere keer meten tot het moment dat wordt gezegd, 'nu is het groot genoeg' en dan die dag of de volgende pregnyl. Maar goed, heel veel suces met deze nieuwe kans dinsdag! Hope
@ Hope: ik heb dat wel vaker zo op deze manier. Ik denk idd dat het te maken heeft met de menopur die ik spuit. Mijn ferti zegt dat als het eitje 13mm is, en je gebruikt menopur, dat je er dan zo ongeveer van uit kan gaan dat het eitje dan iedere dag met ongeveer 2 mm groeit. Het slijmvlies groeit mee. Daarbij zegt de ferti dat de pregnyl pas gespoten mag worden als het eitje minimaal 17.5 mm is. Ik heb vanmorgen nog menopur moeten spuiten, net zoals morgenvroeg. Dus dan ga ik ervanuit dat het eitje morgen 18.5 mm is. In de nacht van zondag op maandag, om 04.30 uur (gaap!) moet ik dan de pregnyl spuiten. Hopelijk heeft hij dus gewoon gelijk wat betreft de groei van het eitje....
aha diaantje. Klinkt logisch, maar wel apart om te zien dat er overal dus anders mee om wordt gegaan. Je zou toch langzaam denken dat er intussen wel zoveel onderzoek/ ervaring is dat er 1 'ideale, meeste kans-methode' zou zijn Maar dat ligt mss ook wel wat aan mij: ik wil alles begrijpen wat ze doen Hoop voor jou dat je de pregnyl zelf kunt zetten , wat een tijdstip, als ik er aan denk moet ik al gaaaaapen! Hope
@ Hope: ik vraag de ferti ook iedere keer weer het hemd van het lijf, wil ook precies weten wat hij wanneer doet en waarom dat dan zo is. En ja...je zou misschien zeggen dat men nu ondertussen wel weet wat en wanneer je iets het best kunt doen en op welke manier, alleen...niet ieder lichaam is natuurlijk hetzelfde en dus reageert ook niet ieder lichaam hetzelfde, wat het natuurlijk ook best moeilijk maakt om de juiste methode toe te passen. Volgens mij is een retourtje naar de maan zelfs makkelijker. Ik spuit gelukkig de menopur en pregnyl zelf, moet er inderdaad ook niet aan denken om dan nog een half uurtje naar het ziekenhuis te rijden, moet er zo al van gapen
de methode die bij mij word toegepast is dezelfde als bij diaantje. ik spuit ook Menopur en ook bij mij groeit het eitje 2 mm per dag, en ook bij mij word er zoveel dagen van te voren al besloten wanneer de IUI is. een erg goed gevoel heb ik er nou ook niet echt over, want ik had ergens gelezen dat IUI de grootste kans heeft op succes als de timing perfect en precies is. en ik vraag me af of het wel zo precies is. nou ja als k over 5 dagen 2 streepjes zie geloof ik het pas 8) hope28, ik heb dat ook. jammer dat er niet een methode is die gewoon (altijd) werkt.
@ Rachel en Hope: het aller(h)eerlijkst zou het zijn als het niet nodig zou zijn dat er een MMM bestond. Ga nu lekker banken met mijn schatje. Wens jullie nog een hele fijne avond en resterend weekend! Truste voor straks.
Helaas kan ik niks positiefs melden, vanmorgen weer negatief getest en nu weet ik het echt allemaal niet meer! Morgen het zkh bellen, zit er ff doorheen, wat als de pregnyl niet heeft gewerkt ofzo... straks had ik al die tijd gelijk...