iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    jannus prachtige echo!

10uss jij maakt het hier ook spannend!

Linda spannend voor jou ook!

2. WOW jannes wat een mooie echo, je ziet al precies een klein mensje!

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    dag meiden!
    Ik hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten!
    Ook ik begin van de week weer met clomid om vervolgens me 2de IUI behandeling te krijgen....hopen dat het deze keer wel een keer raak is!
    Hoor er niet al te positieve verhalen over!
    Ik ga even jullie ervaringen lezen.
    We hebben er de vorige keer eigenlijk helemaal niet mee bij geklust! deze keer maar wel doen..
    Voor iedereen die een spannende NOD krijgt....me duimen draaien volle toeren voor jullie!

kus

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dank jullie wel allemaal. Heb er vandaag ook wel al 100x naar gekeken :D

@Waarom: hoop houden hoor. Zoals je in ons overzicht ziet, zijn er toch al wat dames zwanger geworden door IUI.

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    ja dit geeft me zeker hoop!

En jij van harte! geniet er lekker van...hoop dat wij je heel snel zullen volgen
    x

6. waarom heb je geen banner Jannes?

Waarom, welkom hier! Wat is de reden geweest dat jullie met IUI begonnen zijn? en hoelang zijn jullie nu bezig? ik hoop dat je hier wel wat meer positieve verhalen te lezen krijgt als dat je hoort! en is hier toch al een mooie lijst van zwangeren na een IUI behandeling ;)

7. deze lijst bedoel ik :)
    Misschien kan je jezelf ook (laten)toevoegen?

IUI MEIDEN

Hoop:4e iui NOD 18 jan.
    Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf
    10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod.
    Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb
    Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr
    Jessica: 4e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 februari
    Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari
    Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari
    Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr..
    diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI
    Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75
    Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen.
    Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl
    Renate007 januari geen iui, wachten op :evil:
    Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan
    Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend...

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ben heel erg, maar ik neem pas een banner na de volgende echo. Die is op 19 februari (vandaag over 2 weken). Dan ben ik ruim 11 weken en dan durf ik hem te nemen.

Al geniet ik er nu al van hoor en geloof ook echt dat alles goedgaat. Zeker na die top echo van vanochtend.

9. misschien kan je beter een banner nemen als je je kindje in handen hebben, dan weet je het écht zeker :)

10. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    He Rach84...bedankt!
    En ik wordt nu al vrolijk als ik die lijst bekijk!
    Dit geeft absoluut hoop :)

Wij zijn eigenlijk al 2.5 jaar bezig!
    met een super onregelmatige cyclus...maar gelukkig na een bijna 2 jaar is er als meer regelmaat ingekomen.
    uiteraard alles onderzocht en dat was allemaal prima! des te meer frustrerend..grrrr
    heb alleen geen samenlevingstest gehad....jij wel?
    maar wel de HSG wat ook in orde was!
    Dus tja....overklaarbaar onvruchtbaar!

Ik hoop dat de IUI's wat meer geluk brengen?
    Klussen jullie zelf ook nog daarvoor? zaad moet geloof ik van een paar dagen zijn he...dus dat wordt lastig...maar daarna?
    Ik snap het trouwens ook niet hoor...is het echt zo dat je eitje springt na 40 uur? na de pregnyl dan?
    Nou ja we zullen zien.
    En hoe is het met jou gesteld?

11. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    oh in Maart beginnen met ICSI zie ik!
    SPANNEND!

Maare 2 dgn voor testen.....hoop?

12. Waarom, die lijst geeft zeker hoop! fijn he? t is dus toch wel mogelijk, dus lekker positief blijven he!
    ik snap dat het frustrerend is als er niks mis is en het wil niet lukken. als er wel wat mis is weet je tenminste waaardoor het komt.
    ik heb ook geen samenlevingstest meer gehad. nadat de uitslag was dat mijn mans zaad van iets mindere kwaliteit was, en bij mij alles in orde was (ook hsg gehad) zijn we begonnen met IUI.
    maar dit is mijn 4e IUI, en de gyn stelde voor in maart te beginnen met icsi, slagingspercentage ligt bij ivf/icsi gewoon veel hoger. het was wel even schrikken, maar ik heb er nu (denk ik) wel vrede mee.

ja als het goed is springt je eitje na ongeveer 36 uur. en rond die tijd krijg je de inseminatie, dus tja.. de zaadjes en het eitje zouden elkaar ergens moeten ontmoeten...
    wij klussen meestal s'avonds of erna nog even. soms is dit wel een beetje naar omdat mijn baarmoeder nog gevoelig is na de inseminatie, ik heb dan een beetje krampen. maar ik heb wel het gevoel dat we dan een klein beetje meer kans hebben (je weet maar nooit).

wat bedoel je met: Maare 2 dgn testen... hoop?

13. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    bedankt voor je snelle antwoord!
    En dat 2dgn testen...je banner.....
    het kan altijd toch stiekem?

en je hebt helemaal gelijk met icsi en ivf is er absoluut een hoge percentage kans! dus goede moed voor jullie!

heb jij de IUI ook met clomid gedaan, aangezien er met jou ook niets mis is?

14. nee ik heb geen IUI met Clomid gedaan. Ik heb alleen een beetje lange cyclussen, van 28-34 dagen. Ik spuit nu Menopur en die zorgte rvoor dat de eitjes sneller groeien en misschien zelfs 2 eitjes groeien(deze maand heb ik 'maar' 1 eitje).

ja ik wel testen ja :) ik moet er ook steeds aan denken haha
    maar ik wacht rustig af en als ik donderdag niet ongesteld ben test ik!
    de vorige keren werd ik steeds na 13 dagen al ongesteld, dat zou dus morgen zijn.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja dat kan ik ook doen :)
    Maar hij gaat er echt weleens komen... zoek een hele mooie uit. En spannend Rach nog 2 dagen. Voel je al wat? Ik voelde helemaal niets voor NOD... misschien helpt je dat :D

@Waarom: wij hadden ook geen SLT. Vond de arts niet nodig. Wel HSG om te kijken of alles goed open was. Maar verminderde zaadkwaliteit was bij hem duidelijk genoeg om IUI voor te stellen. En Pregnyl zorgt idd voor een eisprong na ongeveer 36 uur. De laatste keer had ik op woensdag om 21.00 Pregnyl en op vrijdag om 10.00 heb ik IUI gehad. Dus 37 uur erna.

Ik had geen Clomid, maar Puregon. Dat is prikken. Onze gyn vond dat een betere optie voor mij. Ik had dus ook op dag 13 al IUI.. eitjes (had er 2) groeide goed op de hormonen. Ik hoefde geen hormonen (heb zelf goede eisprong) maar arts zei dat 2 eitjes altijd beter is dan 1. En in mijn geval was dat ook zo. Allebei bevrucht, maar eentje helaas niet levensvatbaar. Maar we zijn al heel blij met een!

16. ja dat helpt! ik voel ook niks!

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik voelde ook echt niets... maar dan ook echt helemaal niets! En mijn vriendin, die deze week uitgeteld is, voelde ook niets!

En ik voel, buiten wat moe, tot op de dag van vandaag nog vrijwel niets. Dus wil echt niets zeggen.

Dat zijn veel 'Niets' in een post :D

18. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Jannes...
    Dus niet iedereen heeft die test...gelukkig! Dat zou voor ons nog het enige zijn!
    En gek is dat...iedereen loopt altijd zo op die kwaaltjes te letten ( ik ook ) als NOD dichterbij komt...maar hoor meer als ze helemaal niets voelen en ja hoor zwanger!
    Dus Rach.......ik zal keihard voor je duimen meid!
    Bespaard je de ICSI...en anders vele meer kansen met ICSI....we zijn nu al zover :)

Ik heb dus wel met clomid! vind ik ook raar...want heb een prima eisprong! Maar goed....regels van het Zh ..waar het trouwens overal anders aan toegaat!?
    ik slik 100 mg! had de vorige 3 mooie eitjes...de derde wat minder groot! En volgens mij springen met de pregnyl de grootste 2 zowiezo..?
    en ook op dag 12 al.....heb een vroege eisprong!
    Maar helaas....had jij er nog wel bijgeklust zelf jannes?

19. haha je voegt er gelijk nog een niets aan toe :)
    geeft niets hoor :p

20. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    voelde jullie normaal wel wat voor NOD? nooit geen gevoelige (.) (.) ook?

En Rach....nu dus nog steeds IUI voordat je in Mei met icsi begint?

Deel Deze Pagina