@Rach: hoop het echt voor je! En wat erg voor je vriendin! Was ze al ver? @Nataly: jammer meid... dikke knuffel
Rach Ik hoop het zo voor je ik duim voor je meid! Het is je zo gegund! Wat erg van die vriendin! Nathaly Jammer meid Sterkte! Hier blijft het bruinverlies aanhouden.
@Nic: dat is niet fijn meid! Hoe ben je eronder? Of maak je je geen zorgen... als dat zo is: heel goed van je! Als je je toch wat zorgen maakt: snap ik!
He nic, wat vervelend! heb je het ziekenhuis al gebeld of wacht je af? Rach, spannend joh...misschien ben je zwanger en wordt je de icsi bespaard gebleven! ik heb al sinds mijn iui (afgelopen donderdag) steken/krampen in mijn linkerlies komt iemand dat bekend voor? ik weet niet of dat goed of juist slecht is...... ik heb deze keer ook geen opgezwollen borsten van de pregnyl terwijl ze normaal echt enorm zijn en pijnlijk voelen. maar ja we kunnen niets anders doen dan wachten....wachten en nog eens wachten....
Ik ga vanmiddag toch maar eens een testje halen... Al is het alleen maar om zeker te weten dat het niet zo is! Deze onzekerheid is ook niks.
de eerste druppels hebben zich aangemeld. maar ik ben niet verdrietig, want tja.. dit gevoel ken ik (helaas) maar al te goed. ik ga morgen naar het ziekenhuis voor de laatste IUI poging. vandaag lekker afleiding zoeken! 10 uss, ik hoop dat de test positief zal uitslaan, zou geweldig zijn! de anderen die op het wachtbankje zitten, ook heel erg veel succes! liefs rachel
aah wat jammer rach, misschien brengt icsi meer geluk..... : je hebt in de tussentijd nog een IUI te gaan toch? knuffel 10uss succes! Hoop ook ik heb daar al een week last van....hoeveel dagen nog voor jou? Nathaly wat balen zeg....hoveel dpo zat je eigenlijk, ik had het idee dat de inseminatie nog maar net een week geleden was voor jou.... Hier nog een week wachten....ben er veel te veel mee bezig merk ik Nou ja over een week weten we meer liefs pat
Hai, Ik zat op 12 DPO maar dat heb ik altijd, mijn luteale fase is altijd 11 of 12 dagen. Volgens mijn gyn is dat wel wat kort maar niet te kort. Of zou het wel te kort zijn? Veel liefs Nataly
Ahh Rach wat balen zeg gelukkig ben je er zelf vrij rustig onder 10uss jij houdt het echt spannend hier! Jannes en Hoop ik ben er vrij rustig onder alleen is het gewoon vervelend je denkt er de komende mnd van af te zijn en dan heb je iedere dag dit. Is alleen in mijn inlegkruisje iets afscheiding niet eens met afvegen Hoop had maandag al ziekenhuis gebeld kan geen kwaad zeggen ze.
He rach, ook al weet je het helaas maar al te goed! toch hoop je der elke keer wel op niet dan? Heel veel sterkte meis en hopen op de laatste ronden iui! Pat ik heb afgelopen donderdag de iui gehad dus dat is nu 6 dagen geleden, dus we lopen ongeveer gelijk op zag ik he! nou nic, gelukkig dat je je geen zorgen maakt! wanneer krijg je de echo?
Ja he? dat vind ik zelf ook, maar kan me gewoon echt niet voorstellen dat de test positief zal zijn! Dat is zo onwerkelijk...
Ja voor mij is het ook nog steeds heel onwerkelijk. pas als ik het op het scherm heb gezien in het ziekenhuis.
He Rachel, jammer meid! maar joh! positief door idd naar de volgende ronde! Hoeveel IUI's heb je nu gehad? Nic79..ook gefeliciteerd he! de twee x zie ik! Geweldig! Vriendinnetje van mij heeft hetzelfde als jou hoor....niks aan de hand! ze is nu inmiddels bijna 21 weken, en tot dusver alles in orde! Zolang het maar niet helder rood bloed wordt! Dus no worries hoor! 10uss.......ik ben reuze benieuwd!
Er is weer veel bijgekriebeld... 10uss volgens mij is het nu voor jou erg spannend. Ben heel benieuwd! Zal duimen! Nataly, wat sjit! Ik heb het rond die dgn altijd weer moeilijk. Veel sterkte en knuffel! En Rachel, zetten de door of is er toch nog hoop? Ik ben zelf weer wat gefrustreerd. Mijn 2e iui is mislukt, op naar de 3e. Ik had tot nu toe het 'geluk' dat alles heel netjes werkte, mijn cyclus was voorspelbaar. Maar nu heb ik dus dat mijn baarm.slijmvlies al ca. 9mm is en dat de gyn. op basis daarvan vermoedde dat er al een redelijke gegroeide follikel zou moeten zijn. Toch is er behalve 1 van 8mm niets te vinden. En dat al 2 dgn na mekaar. Hij meent dat er toch één moet zijn, maar ik vraag me af of er misschien gewoon echt niets is behalve die van 8. Volgens de gyn zou er echter wel één moeten zijn, anders was het slimvlies niet zo dik. M.a.w. het slijmvlies komt overeen met een grotere foll. Snap er niets van Waarom word die dan toch niet gevonden? Hij heeft echt al 2 dgn alles zeeeer grondig bekeken. Is het idd zo dat de dikte van het slijmvlies en de grootte van het foll. aan mekaar gekoppeld zijn? Kan het niet zijn dat het slijmvlies wel groeit,maar het eitje niet/te weinig? Ik zou dan denken dat ik stimulerende hormonen zou kunnen gebruiken, ik doe nu in eigen cyclus). Hoe zit dat met de mensen waarbij het eitje onvoldoende rijpt (en die dus wel hormonen hebben): als jullie eitje niet rijpte, groeide dan ook het slijmvlies niet? Alvast bedankt... Hope
Nic, Dat weet ik eigenlijk niet! Ik weet wel dat ze tot de 12 of 13 weken dat ook nog steeds had, maar toen wanneer ze dus normaal ongsteld had moeten worden. Zal het is aan d'r vragen! Hope28...jammer maar op naar de 3de ronde hoor! Ik voor mij is dat ook nieuwe info...had er nog nooit van gehoord! Maar ja de arts zal het wel weten! Heel veel succes....en ben beniewd!
@Rach: toch jammer! Dikke zoen... Maar vol goede moed naar de volgende ronde.. @10uss: spannend... laat je snel wat weten! @Hope28: ik prikte puregon en mijn slijmontwikkeling liep altijd gelijk met ontwikkeling eitje. Groei eitjes, was ook groei slijm. Maar of daar uitzonderingen op zijn... geen idee. @Nic: hoe is het nu met je relatie? Weer beter nou je zwanger bent?