iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    :thumup: Zitten jullie ook vaak te lezen en berichten te typen terwijl je aan het werk bent! :oops: :oops: :oops:

Veel liefs
    Nataly

2. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Nic....hoelang heb je dat bruin verlies al?

3. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Nataly: heel de dag :D Heb kantoorbaan en werk 40 uur in de week. Zit 's avonds nooit achter PC, alleen op mijn werk.

Rare is dat ik eigenlijk hele drukke baan heb (ben Marketing communcatie manager in internationale organisatie), maar kan het niet laten om dit forum heel de dag open te laten staan. Ach 80% van mijn collega's is Engelstalig, dus weten toch niet wat het is :D

4. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik heb dat ook, ik type wel niet zo regelmatig maar ik lees wel alles en ververs soms om de 5 minuten om te kijken of er nog nieuwe berichten zijn. :D :D

Ben ik net aan het typen komt mijn manager binnen en moet ik het snel wegklikken! :confused: :confused: :confused:
    (ik ben projectcoordinator bij een grote woningcorporatie in het oosten van het land)

Veel liefs
    Nataly

5. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik kijk ook veel... moet zeggen dat mijn werk concentratie ook veel minder is nu ik zwanger ben. Ben ook heel veel op internet aan het kijken naar kinderwagens, kamertjes en van dat soort dingen. En mijn mannetje ook dus we mailen wat af. Hele dag links van "wat vind jij hiervan?"

Einde dag gooi ik altijd mijn hele mailbox leeg :D

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Jannes > We hadden toevallig een dag voordat ik teste weer eens goed gepraat en we waren er uit dat ik wat minder moest slapen en hij wat minder zou gaan computeren en sport kijken.
    En toen ik de volgende dag die pos test had, zei hij nou mop nu moet je ook maar weer goed gaan slapen dat was wel grappig hahaha Maar gaat nu echt veel beter, brengt je natuurlijk veel dichter naar elkaar toe is iets wat je beide natuurlijk zo graag wil en nu is het eindelijk zover :D

Tjonge jonge wat een verhaal weer :oops:

7. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Nic: dat is ook zo... denk dat een zwangerschap de meeste mensen heel dicht bij elkaar brengt. Mijn mannetje is volgens mij weer helemaal verliefd op me. Zo blij als ik thuiskom en me knuffelen/kussen, vanalles uitzoeken over de baby.

Hij is altijd een topper, maar nu is het helemaal een kanjer. Hij is ook zo betrokken bij de zwangerschap.. heel aandoenlijk! Hij wordt echt een top-papa. Misschien moet ik toch maar met hem trouwen :D

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Hi ladies,

Hier even een berichtje van mij. Was een paar dagen niet op het forum geweest, druk gehad. Heb net even 5 (!) pagina's bijgelezen, lig namelijk met een griepje, een deken, de hond en de laptop op de bank! Gisteren mijn 5e IUI gehad, dus nu weer 2 laaaaaaaaange weken op de wachtbank!

@ Waarom: van harte welkom en hoop dat jij, zoals wij allemaal graag willen, snel roze mag worden.

@ Rach: balen meissie, heel veel succes in de volgende ronde. Blijf duimen dat ICSI je bespaard mag blijven.

@ Nic: nog een week wachten en dan zie je je wondertje! Top! Goed te horen dat je relatie uit het dipje is

@ 10US: heb je al goed nieuws voor ons?

@ Hope28: ik gebruik menopur en bij mij groeiden de eitjes ook gelijk met het slijmvlies. Mijn gyn zegt altijd meteen als hij ziet dat het vlies gegroeid is: zo, nu op zoek naar het eitje, er doet zich iets, zo aan het slijmvlies te zien. En dat is dan ook altijd zo, tot nu toe. Jammer dat de ongi is doorgebroken. Virtuele knuf voor jou en succes in de volgende ronde.

@ Nataly: ja, herkenbaar. Ik ben coördinator communicatie en zit ook heel de dag mee te lezen en af en toe waag ik het erop om een berichtje achter te laten. Moet kunnen vind ik zelf. Mijn luteale fase was steeds 12 dagen, dat vond de gyn op het randje. Alleen de laatste keer was het 10, dat was te weinig. Mijn gyn zei dat je dan geen eerlijke kans hebt om zwanger te raken. Daarom heb ik vanaf de vorige ronde duphaston gekregen. Ik neem 2 tabletten per dag en begin daarmee de dag na de IUI. Dit moet de luteale fase verlengen. Is ook gelukt, de laatste keer was deze 15 dagen ;)

9. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja he wat zijn het dan toch een schatten. Die van mij is ook super lief en zorgzaam! Vraagt constant of ie wat voor mij kan doen :D Ik ben ook weer helemaal verliefd !

Die van mij is nog wel erg voorzichtig bij hem gaat het denk ik pas echt leven na de 14e en anders pas als we voorbij de 12 weken zijn.

10. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    He Nic..vanaf wanneer is die bruine drap begonnen?
    ben jij ook op je werk?

11. 10uss

10uss Actief lid

Nov 28, 2005
    246
    0
    0
    Nou dames, net negtief getest :cry:
    Snap er helemaal niks van, ben normaal best op tijd.
    Pfff, merk goed hoe verder je in de mmm komt krijg je echt het gevoel dat het nu echt dicht bij komt, maar de teleurstelling wordt ook steeds groter dat zullen jullie ook wel goed merken.
    Laat die ongi dan ook maar gelijk komen dat hebben we dat gehad en kunnen we weer een afspraak maken voor poging 3!
    Ben blij dat ik vandaag lekker vrij ben, heb een verschrikkelijk humeur en kan nu lekker een paar traantjes laten.....

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Hallo,

Ik ben vandaag ong. geworden en we krijgen deze maand onze 1e iui.
    Ik zit nu nog een beetje in een dipje, maar ik ben blij dat we weer verder kunnen.
    Ik hoop dat ik af en toe bij jullie aan kan kloppen als ik vragen heb.

Groetjes Jinky

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @10uss: nou zeg... ik had zo'n goede hoop! Als het niet doorzet even je gyn bellen hoor. En even lekker een baaldag nemen. Kan opluchten.

@Jinky: begrijpelijk dat je in een dip zit. Maar zie IUI als een positieve volgende stap. Het is dan wel een MMM proces, maar het is hier al vaak genoeg bewezen dat het ook positief kan uitwerken. Ben zelf het levende voorbeeld en nog een paar met mij. Succes en als je vragen hebt, gewoon stellen! Hier zitten genoeg ervaringsdeskundigen.

14. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    @10uss: balen! Herken het dat de hoop groter wordt in de mmm, maar de teleurstelling eigenlijk ook als het wéér niet gelukt is... :(

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ 10US: oh meisje, toch, balen. Een virtuele knuf voor jou. Laat die traantjes maar de vrije loop. Heel veel succes in de volgende ronde.

@ Jinky: welkom en heel veel succes

16. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    10uss...tuurlijk mag je best even huilen! Maar zeker niet de moed verliezen meid...morgen kijk je er weer anders tegen aan!

Jinky..welkom! ik ben hier ook net!
    En er zitten hier zeker een paar deskundige, dus vraag maar raak!
    Heel veel succes meid!

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hè meiden wat een vervelende berichten allemaal om te lezen... Kom op hè! Even een baaldag inlassen en weer vol goede moed verder ('k pep mezelf ook op hoor :) )

Groetjes!

18. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Fijn! Dank jullie wel!

@Jannes: Ik zie het ook zeker als een positieve volgende stap en ik heb ook heelveel hoop!
    Maar ja de eerste dag van je menstruatie is altijd een rot dag!

Groetjes Jinky

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    zo ff een dag niet online en moet opeens zoveel bijlezen hihi

Alle nieuwe:welkom, hopelijk voor korte duur, dus iui met succes!

@linda...heb ik eroverheen gelezen misschien...maar ben je al naar de gyn geweest?Of ben je inmiddels ongi geworden.

@rach balen zeg, de komende iui zal wel de laatste zijn aangezien je in maart icsi gaat doen?

@nic...nog een weekje en dan weten jullie meer.Plaats je de super mooie echo wel in je mapje?

@de rest die ik vergeten ben:succes met wachten of de komende iui.

20. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wat een shit berichten vandaag zeg, nou kom ik er ook nog bij:

Helaas had ik gelijk, er is niks gebeurd :confused: de drie follikels zijn waarschijnlijk lege eiblaasjes geweest, want ze waren nog steeds te zien. Hoewel ik het verwacht had was het toch een klap, ik had ook een andere arts en dat is echt een K&^&^twijf, die brengt de informatie zo lekker emotieloos, alsof ik nu niet voor niks drie weken heb lopen hopen (op niks). :cry: :cry: :cry:

Nu dus aan de orgametril en dan maar hopen dat het straks weer rustig is zodat ik verder mag met spuiten. Moet zeggen we worden er wel moedeloos van, het creeeren van eitjes is al een kwestie van elke keer geluk hebben en dan lijkt het erop en dan kan het dus zijn dat het niks is.

Er komen nu diverse vragen in ons op, wat nu als we wel voor IUI waren gegaan, dat was dus ook allemaal voor niks geweest, telt het dan mee?We willen dus ook binnenkort een voortgangsgesprek en in ieder geval elke keer bloedtesten na de eisprong want volgens mij kunnen ze dat dan na een week zien.

Had ik dus toch gelijk, de volgende keer laat ik me niet afschepen :x

Share This Page