Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Ik heb gelukkig veel steun aan dit forum dan weet je weer dat je er lange niet alleen voor staat. Mijn vriend heeft nog hoop dat ik met een paar dagen alsnog positief test maar ik ga er niet van uit. Die 2 wachtweken vind ik altijd al zo erg en helemaal als je dan ook nog overtijd bent terwijl je niet zwanger bent! Het vrouwenlichaam is maar een raar apparaat.... Zou willen dat je elke maand precies hetzelfde zou voelen dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maarja, er zin maar 1 ding op: Alles weer bij elkaar rapen, positief denken en met volle moed er weer tegenaan! Denk dat wij allemaal superbaby's krijgen die zo lang op zich laten wachten. Jullie ook allemaal veel succes, zag dat ik niet de enige was met slecht nieuws..
Linda, wat ontzettend balen! Ik begrijp niet precies wat er (technisch) is gebeurd, maar je irritatie/ frustratie zijn wel erg herkenbaar. Ik heb ook zoiets gehad: op basis van jullie ervaringen had ik ook wat vragen aan mijn gyn. Ik snapte niet waarom ik bijv. al zo vroeg pregnyl kreeg i.v.m. de dames hier. Gewoon een vraag om het te snappen. De beste man zal het wel niet verkeerd bedoelen maar zijn antwoord was: 'wij zijn tegen dat soort sites, wij doen hier wat goed is voor de patiënt en je wordt er alleen maar onzeker van als patiënt'. Hij bedoelt het wrs niet verkeerd en ik begrijp ook wel dat iedereen uniek is en dat je dus niet zomaar mag vergelijken. Maar dat doe ik ook niet, daarom vraag ik er juist naar. Tis toch MIJN lijf waarin wordt 'geroerd' en geprikt en ik maak toch iedere maand weer de teleurstelling mee?! Dan mag ik toch ook gewoon mijn vragen stellen, of niet?! Grrrr.... :x Nogmaals, hij is aardig en geduldig, maar soms lijkt het toch echt of ze er weinig van begrijpen... hope
He Meiden! Even een knullig vraagje...maare als je gewoon ongi wordt heb je toch altijd een eisprong?
Zit al deze berichtjes te lezen met een heeeeele grote bak chocoladepudding voor me, helemaal voor mij alleen Moet kunnen als je ongi bent geworden toch? Diaantje1, zal de volgende keer aan de gyn vragen of die tabletten die jij krijgt ook niet wat voor mij is want een bevrucht eitje moet zich natuurlijk wel goed kunnen innestelen, is wel net zo lekker warm voor een eitje! Veel liefs Nataly
Jeetje wat een vervelende berichten weer 10uss Balen meid, ik zou idd maar even de gyn bellen Linda, wat een een verhaal Kan mij voorstellen dat de klap hard aan kwam Sterkte meid! Nataly hoop dat je heerlijk hebt genoten van je chocoladepudding Jinky Welkom en ondanks je dipje toch straks pos denken, kijk maar naar sommige van ons en hoop dat jij en iedereen snel zal volgen Waarom > ik heb het eigenlijk al vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger ben. Niet iedere dag maar wel bijna. Diana hahahaha als alles er mooi en goed uit ziet zal ik zeker hier mijn mooie echo plaatsen, maar eerst nog even afwachten hoe het verloopt. Wat kan een week soms toch lang duren'
Dankjewel Nic79! Wat geweldig dat je zwanger bent! Ik vroeg mij af, ik heb vrijdag een uitgangsecho, maar dan ben ik gewoon nog ongesteld. Hebben jullie dat ook? Groetjes Jinky
zoo lekker veel geschreven vandaag zeg gezellig haha Linda, sjonge zeg die pregnyl heeft dus niet gewerkt.. want ontzettend vreemd. hebben ze nog uitgelegd hoe dat kan? ik ben daar welk erg nieuwsgierig naar! 10uss, balen zeg. het gevoel om een keer positief te testen ken ik ook niet. Jinky welkom hier. ik hoop dat IUI voor jou dé behandeling is! Waarom, nee hoor. sommige vrouwen worden ongesteld maar hebben van zichzelf geen eisprong. je bedoeld of je eeen eisprong hebt gehad? ik weet het ook niet precies Nataly, als ik werk kan ik niet internetten, ik werk op een peuterspeelzaal. maar als het wel kon, ging het zeker ten koste van mijn werk hahaha Jannes, klinkt als een leuke baan Diana, klopt dit word mijn laatste IUI. ik dacht vandaag er nog even aan die af te blazen maarja.. niet geschoten is altijd mis, toch? Renate, al lang niks meer van jou gehoord, hoe gaat het? Ooievaar, jij begint toch ook met ivf, wanneer eigenlijk? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar dit was mijn 4e IUI poging. morgen begin ik aan de 5e (en laatste). de ongie heeft nog niet helemaal doorgezet. ben vandaag maar een klein beetje bloed verloren, maar wel de bekende ongie krampen. Morgen zal het wel doorzetten, en zo niet: dan fiets ik in plaats van het ziekenhuis naar de kruitvat voor een test natuurlijk!
@Jinky: ja dat is normaal, beetje vies maarja @Rach, eigenlijk heeft de pregnyl dus wel gewerkt maar niks kunnen doen, er zaten lege eiblaasjes ipv eiblaasjes mét eitjes (follikels) dus er was niks wat kon springen. Simpel gezegd zonder eitje kan je wel pregnyl zetten maar dan krijg je natuurlijk geen eisprong. Dat klopt dus ook want de echo was precies hetzelfde als drie weken geleden, de eiblaasjes waren nog steeds ongeveer 18 mm. Met de orgametril moeten deze nu weg gaan, dat is dus weer duimen anders kan ik weer niet verder [-o< Snap je het? Ik snap het soms zelf nauwelijks meer, ik leg het zelf ook alleen nog maar aan mijn moeder uit want voor leken is dit niet te begrijpen!
ja ik snap het. als het lege eiblaasjes zijn, zijn het cysten geworden. want cysten zijn lege eiblaasjes
klopt! Orgametril is zoiets als provera, in mijn zkh hebben ze daar de voorkeur aan omdat je dat maar 5 dagen hoeft te nemen geloof ik en ik wordt er wat minder chagi van dan provera
Rach ik weet nog niet precies wanneer wij starten met IVF Heb volgende week alleen even een gesprekje erover En dan zal het duidelijk worden Maar Rach waarom gelijk ICSI en niet ook IVF? Heb niet alles gelezen, dus neem het me niet kwalijk als ik iets over het hoofd heb gezien
Ooievaar, mijn man heeft al een zoontje door icsi, toen was er met ivf geen bevruchting opgetreden. de gyn zei dus, dat we ivf dan maar overslaan, omdat ze bang is er weer geen bevruchte eitjes uitkomen en we weer een kans minder hebben. Linda, ik weet ook niet wat provera is
@Linda: wat een vervelende situatie! Hoop dat de eiblaasjes snel verdwijnen en je er weer voor kan gaan. @Rach: is het al doorgezet deze ochtend of nog niet? Hoop dat het zoiets was als Mariel had... @10uss: hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Ok Rach nu snap ik het beter Ik heb me een buikpijn... zit nu op dag 14 Zou het mijn ei zijn? (hihi ben ik er toch weer mee bezig he)
haha ooievaar ja misschien is het je ei wel, wie weet Jannes, me ongie heeft doorgezet. ik had vannochtend zo'n last van dat ik in het ziekenhuis vannochtend maar om een paracetamol heb gevraagd. er zat ook 'iets' in mijn baarmoeder, een klein stukje cyste nog ofzo, verder niet erg. ik mag vandaag weer beginnen met spuiten.
Hier nog geen ongi... wacht even af tot na het weekend en dan ga ik maandag maar even de gyn bellen. Ik heb nog 1 test liggen die zal ik morgenochtend doen voor de zekerheid, zijn wel andere testen dan ik normaal heb van het kruidvat, deze zijn van eigen merk, 2 voor 4,99 met zo'n pipetje, iemand bekend ermee?
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Rach84: 4e IUI, Menopur en Pregnyl nod 14 februari Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum hier helaas ook geen succes op naar de 5e iui....
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. nod 6 maart Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf 10uss: 2e IUI 20 Jan, Pregnyl,3 Feb nod. Manonie: .16 en 18Januari 5de IUI, Clomid en Pregnyl NOD 3 feb Aly: 3e IUI,2e maand rust, NOD 7 febr Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. nod 6 maart Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Renate007 januari geen iui, wachten op Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari Jinky: februari 2008: 1e iui, clomid&Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum