Hoi meiden, We hebben volgens mij weer nodig goed nieuws nodig! Ik kwam net thuis, brief in de bus, gesprek donderdag gaat niet door verzet naar woensdag, hoewel het natuurlijk nergens op slaat lijkt dat nu zelfs een tegenslag, ik had graag voor de nieuwe ronde met de arts willen spreken maarja, voor het zelfde geld duurt de ongi weer lang maar ik vermoed dat ik dan al ongi ben, als het in de eerste 5 dagen van mijn cyclus valt kan ik het hopelijk combineren met een uitgangsecho, dikke zucht...
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari Manonie: 6de en laatste IUI ???, Puregon en Pregnyl NOD 4 maart Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. nod 6 maart 10uss: 3e IUI Pregnyl, 10 Maart nod. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Jinky: februari 2008: 1e iui, clomid&Pregnyl Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Angela:2e iui, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Renate007 januari geen iui, wachten op Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Ladies, Ik wil graag iets met jullie delen. Mijn man heeft dit liedje voor me afgespeeld. Het is heel herkenbaar en confronterend, ik werd er emotioneel van, het is een heel mooi liedje. Het is door een Jamaicaanse zangeres gezongen..Ik hoop dat jullie het kunnen volgen. Ze heeft 3 kinderen geadopteerd voor ze een kinderwens al had. http://www.youtube.com/watch?v=shzJY3msrnA Keep the faith. Babyzz
Ik heb de lijst weer op volgorde van NOD gezet. Linda het word idd wel weer tijd voor goed nieuws! Balen meid dat je afspraak verzet is, nu maar hopen dat je de afspraak kunt combineren. Angela welkom, ik heb de lijst even weer goed gequote en ik hoop dat ik je er goed tussen gezet heb.
@Rach, bedoel je dat alles hier heel duur is? Veel dingen wel, maar andere dingen vallen weer erg mee. De kliniek valt nog wel mee, vinden wij. Maar dat komt misschien omdat we normaal gesproken in Zwitserland wonen waar alles echt onbetaalbaar is (helemaal medisch). Mocht het hier niet meer lukken dan nemen we denk ik een maand rust, want we blijven maar een maand in Zurich en dan gaan we weer verhuizen... sorry, ik heb een ingewikkeld verhaal
ja dat bedoelde ik Julita. Tokyo is een dure stad. jij moet de behandeling zelf betalen dus? en hoeveel is dat (omgerekend) per maand dan? hier alleen al voor de medicijnen 1000; per maand. Pat, goed dat je het weer eens op volgorde hebt gezet, laten we er nu met zn allen op letten dan . en als de gyn niet heeft gezegd hoelang je die bolletjes moet gebruiken heb ik ook geen idee, onhandig zeg sylanzo welkom!
Hallo meiden, Dit topic heb ik tot nu toe gemist, maar ik wil er ook bij. Mijn tweede iui is vanmiddag... Ben heel blij te lezen dat het wel mensen lukt om via iui zwanger te worden. Liefs, SRB
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari Manonie: 6de en laatste IUI ???, Puregon en Pregnyl NOD 4 maart Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. nod 6 maart 10uss: 3e IUI Pregnyl, 10 Maart nod. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Jinky: februari 2008: 1e iui, clomid&Pregnyl Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Angela:2e iui, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Renate007 januari geen iui, wachten op Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf SRB: 13 februari: 2e iui, gonal-f, pregnyl, progestan, nod 27 feb ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Hoop:4e iui NOD 18 jan. Pat: 3e IUI, Puregon 37,5, Ovitrelle en progestan, NOD 14 Februari Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 17 febr.. Marisha: 3x IUI in eigen cyclus met pregnyl mislukt. Nu 4e IUI met clomid. NOD 26 februari SRB: 13 februari: 2e iui, gonal-f, pregnyl, progestan, nod 27 feb Manonie: 6de en laatste IUI ???, Puregon en Pregnyl NOD 4 maart Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. nod 6 maart 10uss: 3e IUI Pregnyl, 10 Maart nod. diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Jinky: februari 2008: 1e iui, clomid&Pregnyl Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, Puregon&Pregnyl Eendje: 5e IUI, Puregon 100, Pregnyl & Progestan Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD Angela:2e iui, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, Puregon 75 Renate007 januari geen iui, wachten op Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan.Eindgesprek daarna ivf ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, uitgerekend op 28 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, uitgerekend... Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Sorry hoor, het kostte even een paar antwoorden, maar ik heb het nu ook door. De lijst staat nu dus ook weer op volgorde.
Hoi Pat, Balen van je neg. test maar inderdaad het hoeft niet altijd iets te zeggen! misschien was je te vroeg. Hier alles nog rustig geen tekenen van zwangerschap, gisteravond wel gevoelige tepels maar dat was vanmorgen weer over. af en toe een krampje maar ook geen echte tekenen van ongi ( nu heb ik die over het algemeen ook niet...ben meestal ineens ongi.) Dus we wachten nog maar "geduldig"af!.. Ik zit te twijfelen om morgen te testen dan is het 14 dagen na de iui of dat ik wacht tot zaterdag....
Ik ben net terug van de gyn om even een afspraak te maken voor mijn man. moesten jullie mannen ook eerts een bloedtest doen om te kijken of hij niet van alles had? Ben wel benieuwd. Ik kreeg ook te horen dat de gyn mij deze keer niet aan de clomid wil. Ik heb hem niet direct gesproken dus ik weet niet waarom, maar ik snap het niet goed. De prijs ook meteen gevraagd; zo rond de 200euros met die bloed test van man erbij. En dat is dan een keer IUI zonder meds volgens mij. Ik weet niet wat ze allemaal precies van plan zijn met me, daar is heel moeilijk achter te komen. Als ik voor een fm ga ben ik altijd zo'n 30euro kwijt. Volgens mij gaat dat nog wel.
SRB> Welkom en veel succes vandaag met je IUI! Pat> balen zeg die neg test.. maar idd miss was je nog net te vroeg. Hoop> voor jou is het ook spannend zo te lezen! Julita> 200,- valt idd nog best wel mee toch Gelukkig maar meid. En hopelijk heb je niet veel behandelingen nodig En nee mijn vriend hoefte geen bloedtest te doen, werd wel gewoon gevraagd naar erfelijke ziektes, maar dat is normaal. Jullie ook veel Succes! Er moeten idd maar gauw weer eens wat pos berichten bijkomen Nou hier is het gelukkig bijna zover, morgen om deze tijd zitten we bij de fert Ben benieuwd !
Dank je Nic! Het valt wel mee. We zien het als een investering... heeft een van jullie dames die al wat meer ervaring heeft met IUI een idee waarom mijn gyn me juist deze maand niet aan de clomid doet?
hey meiden ik ben bang dat ik niet te vroeg getest heb want de spotting is begonnen Julita Ik ben bang dat ik je niet kan helpen want ik ben niet bekend met clomid, sorry
Hoi Julita, Ik heb de eerste maand clomid gehad maar had toen overstimulatie had 4 eitjes dus de volgende rondes hebben ze het zonder clomid gedaan. dus in eigen cyclus. Sjit wat balen Pat...voelde je het aankomen? nic: voor mij is het inderdaad nog spannend morgen dag 14 na de iui dus nog paar dagen wachten....
@hoop, klinkt goed voor jou! Dank je voor je antwoord. Ik had zelf geen overstimulatie, gewoon keurig een eitje...Ik zal het hem volgende keer vragen in ieder geval. @pat, wat balen voor je...